Yezid ibni Müaviyənin törətdiyi
cinayətləri, İslam tarixinə yazdığı silinməz ləkələri yazmaq üçün illərlə vaxt,
onlarla kitab lazımdır. Allahın dinini və qiyaməti açıq-aşkar təkzib edən bu
fasiq çox böyük məharətlə atasının törətdiyi cinayətlərə kölgə saldı.
Görəsən nadan təəssüb gözlərini
örtən qərəzli qələm sahibləri Yezid ibni Müaviyənin törətdiyi cinayətləri,
Peyğəmbərin (s) dizləri üstündə böyüyən imam Hüseyn (ə)-ın faciəli qətlini, Әhli-beyt namuslarının əsir götürülüb
küçə-bazarlarda gəzdirilməsini necə izah edirlər?
Sibt ibni Cuzi, Әbul-həsən Mədaini və başqa
tarixçilər yazırlar:
«Mədinədə Təvvabin qiyamı
yatırıldıqdan sonra Yezid ibni Müaviyənin əmri ilə Peyğəmbərin (s) şəhərinə
basqın edildi. Bu basqında o qədər müsəlman öldürüldü ki, hətta Peyğəmbərin (s)
məscidi və mübarək qəbrinə qədər qan axmışdı. Yezidin qoşunu xalqa
amansızcasına divan tutur, müsəlmanların namusuna təcavüz edirdilər. Belə ki,
həmin hadisədə zorlanmış mindən artıq ərsiz qadın sonradan dünyaya qanunsuz
uşaq gətirdilər.»
Yezid ibni Müaviyənin açıq-aşkar
Allahın dini və qiyamət gününü təkzib etməsini isbat etmək üçün onun
«Divan»ından bəzi şeirləri
oxuculara təqdim edirik. Yezidin söylədiyi bu şe᾿rləri Әbul Fərəc, Şeyx Abdullah Şəbravi Şafei, Xətib Xarəzmi və
İbni Әbil Hədid kimi böyük əhli-sünnət
alimləri öz kitablarında yazmış və o fasiqin lə᾿nətlənməsinə hökm vermişlər.
Şeirlərin bir hissəsinin tərcümələri:
«Şərab bir günəş kimi saqinin əlində
çıxır, mənim ağzımda qürub edir. Әgər Məhəmmədin dinində haramdırsa, gəlin İsanın dinində
içək.»
(Öz mə᾿şuqəsinə üz tutaraq) «Әzizim, yaxın gəl ki, sənə öz
qəlbimdəkiləri deyim..., hər kəs qiyamətdən nə danışsa, əbəs və yalan sözlərdir
ki, bizi eyş-işrətdən uzaqlaşdırır...»
İmam Hüseyn (ə)-ın əhli-beytini Şama
əsir gətirən zaman, onları görən kimi bu şeiri oxumağa başladı:
«Bu əsirlər görünən kimi, bu
günəşlər mənim sarayıma saçan kimi bir qarğa qarıldadı (bunu ərəblər tərslik
əlaməti bilirlər), dedim: sən qarıldasan da, qarıldamasan da mən Məhəmməddən öz
intiqamımı aldım...»
Xətib Xarəzmi, Әbul-fərəc ibni Cuzi, Şeyx Abdullah
Şəbravi Şafei yazırlar:
İmam Hüseyn (ə)-ın kəsilmiş başı
Yezidin qarşısına qoyulanda o, yəhudi və xristian qonaqlarının qarşısında, bu
gün Bədr gününün müqabilində bir gün oldu ya Məhəmməd! – deyərək bu şeiri oxumağa başladı:
«Kaş Bədr günü ölən babalarım burda
olaydılar. Sevincdən fəryad edib deyərdilər: Әl-qolun var olsun Yezid! Onların ən
böyüklərini öldürdün, bu Bədrin cavabı idi, indi oldu heç-heçə.
Bəni-haşim (Peyğəmbərin tayfası)
səltənətlə oyun oynadılar. Yoxsa, nə bir xəbər var idi, nə də vəhy gəlmişdi.
Xəndəfin (babalarından biri) oğlu olmazdım əgər Məhəmmədin balalarından intiqam
almasaydım. Әziz övladını
öldürüb Әlidən öz
qisasımızı aldıq...»
Bu şeirlərin sahibinə müsəlman demək onu
lənətləməmək İslamın əsaslarını ayaq altına qoymaq deyilmi?
Yaxşı olardı ki, müsəlmanlara böhtanlar yağdırıb onlara müşrik, kafir deyənlər bu cümlələri söyləyən
şəxs barədə diqqətlə fikirləşsinlər. Bir tərəfdən təəssübü kənara qoymaq
istəməyənlər, digər tərəfdən də gün kimi aydın olan bu həqiqətlərdən qaça
bilməyən şəxslər qəribə bir anlaşılmazlıq qarşısında qalırlar..!
Dəməşq şəhərində hər gün təkrarlanan
qəribə bir mənzərə ilə rastlaşdım. Bu şəhərin əhli-sünnət əhalisi hər gün böyük
Әməvi məscidinə
gəlir, əvvəlcə imam Hüseyn (ə)-ın mübarək başı qoyulduğu yeri öpüb ziyarət
edir, daha sonra hündürlüyü 3-4 metr olan Yezidin taxtının altında namaz
qılırlar. Әziz
qardaşlarımızın dediyinə görə bu taxtın altında qılınan namazı Allah-taala
Yezidə xatir qəbul edir..!
Çox qəribə məntiqdir..., ölənə Allah
rəhmət eləsin, öldürənə əl-qolun var olsun demək, özünü başqalarına güldürmək
deyilmi?
"Yezid ictihad edib”, yəni "İslamın
məsləhətini imam Hüseyni öldürməkdə görüb”, deməklə özümüz özümüzü
aldatmırıqmı?
Yezid ictihad edib Peyğəmbərin əziz
övladını öldürə bilirsə, müsəlmanlar ictihad edib onu və fasiq atasını
lənətləyə bilməzlərmi?
Mənbə:
"Əhli-beyt” beynəlxalq informasiya mərkəzi.
|