Müvəqqəti nigah (mütə) Quran və sünnə əsasında səhihdir
və onun halallığına heç bir şübhə yoxdur. Lakin bu gün müvəqqəti nigahın bəzi məsələləri
gənclər arasında böyük sual doğrurur. Bəzi hallarda mütənin şərtlərini düzgün
anlamayanlar bu naqis şəkildə əməl etməklə öz işlərini şübhə altında qoyurlar.
Biz bu məqalədə fahişə və bakirə qadınla mütə məsələsinə aydın gətirəcəyik,inşallah.
Fahişə (zinakar)
qadınla mütə etməyin hökmü. Bu gün sual doğuran məsələlərdən biri
də məhz budur. Bəzi ölkələrdə (bizim ölkə kimi) çoxlarının mütə anlayışından
bixəbər olması qadınları bu işdən çəkindirir. Çarələri tükənən gənclər zinakar
qadınla mütə etməyin hökmü barədə sual edirlər.
İshaq ibn Əbu Sarə deyir ki, İmam Cəfər Sadiqdən (ə) mütə
barəsində soruşdum. İmam (ə) buyurdu: "Müvəqqəti
nigah sizə halaldır. Amma iffətli və möminə qadından başqasını (zinakar qadını)
mütə etmə! Çünki Allah-Təala buyurur ki, "Onlar öz ayıb yerlərini
(zinakarlardan) qoruyarlar”. Elə isə sən də əmin olmadığın şəxsə (hər adamla
oturub-durana) pur xərcləyib onu mütə etmə!” ("Təfsiru nuris-səqəleyn”, c. 5, səh.
419, həd. 35).
Lakin yuxarıda nəql edilən rəvayətə diqqətlə baxsaq görərik
ki, İmam Sadiq (ə) iffətli qadınlardan başqası ilə mütə haqqında "Haramdır”,
"Caiz deyil” kimi ifadələr işlətmir. Sadəcə olaraq o Həzrət bu əməli möminlər
üçün bəyənməyərək, onlara bu işdən çəkinməyi tövsiyə edir. Elə buna əsasən
İmamın "Fələ tədza fərcəkə” ifadəsinin nəhyi-mövləvi (təhrimi) deyil, nəhyi-irşadi
və tənzihi olduğunu düşünürük və bu nəhydən çıxan nəticə odur ki, zinakar
qadını mütə etmək məkruhdur.
Elə buna əsasən zinakar qadını mütə etmək ehtiyata əsasən
tərk olunmalıdır. Çünki İmamın (ə) o cümləni deməkdə məqsədi budur ki, mömin
bir şəxs üçün bu cür qadınlarla müvəqqəti nigah qurmaq məsləhət deyil.
Başqa bir hədisdə Əli ibn İbrahim mötəbər sənədlərlə Məhəmməd
ibn Fuzeyldənrəvayət edir ki, İmam
Museyi Kazımdan (ə) soruşdum ki, kişinin zinakar gözəl bir qadınla bir və ya
bir neçə günlük mütə etməsi məsləhətgörürsünüzmü? İmam (ə) buyurdu: "Əgər
o qadın müxtəlif kişilərlə oturub durursa və zinakarlıq məşhur olubsa onu mütə
etməsin və onunla daimi nigah da qurmasın!” ("Vəsəilüş-şiə”, c. 21, səh. 28).
Qeyd etmək lazımdır ki, İmamın (ə) burada məqsədi odur
ki, həmin qadınlar tövbə edənədək onunla nigah qurulmasın. Çünki digər rəvayətlərə
əsasən belə qadınlar tövbə edib, haqqa qayıtsalar, onlarla daimi və müvəqqəti
nigah qurmaq olar.
Məhəmməd ibn Feyz deyir ki, İmam Sadiqdən mütənin halal
olub-olmaması barəsində soruşdum. O Həzrət buyurdu: "Bəli, möminə qadınlarla müvəqqəti nigah qurmaq olar. Lakin zina etməklə
məşhur olan və ərlərindən şəriət yolu ilə boşanmayan qadınlardan çəkinin,
onları mütə etməyin!” ("Vəsəilüş-şiə”, c. 21, səh. 28, həd. 26435).
Əli ibn İbrahim mötəbər sənədlərlə Abdullah ibn Əbu Cəfurdan
rəvayət edir ki, İmam Sadiqdən (ə) "Zinakar olub-olmaması bilinməyən qadınla
necə tanımaq olar?”. İmam (ə) buyurdu: "Kişi
kəbin kəsdirmədən o qadınla əlaqədə olmaq istəməsini təklif etməklə onu sınaya
bilər. Əgər qadın kəbinsiz yaxınlıq etməyə razılıq versə onu mütə etməsin”
("Kafi”, c.5 , səh. 454, həd. 4).
Bu məsələ fiqhi olduğu üçün dövrün bir neçə məşhur müctəhidinin
nəzərini qeyd etmək yerinə düşər. Mərhum Lənkərani, Sistani, Məkarim kimi mərceyi-təqlidlər
bu işi ehtiyata-əsasən caiz görmür. Vilayəti-fəqih Ayətullah Xameneyi isə bu iş
barəsində məkruh hökmü verib.
cefengiyyati seiz uydurursuz,bele yaxshi hereketdirse siyge oz evinizde meslehet gorun oz yaxinlarniza,, sizin foruma ehtiyyacim yoxdur,camahati zinaya sovq etmeyin,neceki siz shiya kitabindan hedisler yazdiz elecede men hemen kitabdan hedisler yazdim ini hansina inanaq ?
Məclisi (“Bihar əl-Ənvar”, 100/318), İbn Əbu Umeyrin Xişam bin əl-Hakəmdən imam Cəfərin mьvəqqəti nigah haqqında bu cьr dediyini gцstərən hədis rəvayət ediblər: “Yalnız əxlaqsızlar belə edərlər”.
Xomeyninin "Tahrirul Vasiyle kitabindan 9 yasina зatmiє qizla ister muta(siğə) istər daimi nigah olsun cinsəl əlaqə qurmaq caiz deyil. Lakin nigahın xaricindeki faydalanmalardan; şəhvətlə toxunmaq, sürtüşmə və cisimləri birləşdirmədə bir qəbahət yoxdur. Bu qız uşağı əmzikdə olsa belə caizdir. Və əgər bir kişi 9 yaşa çatmamış qız uşağı ilə əlaqə qurarsa güclü görüşə görə günahdan başqa üzərinə bir şey düşməz Mənbə Cild 2, səhifə 216, məsələ 12
Vəsail əє-Єiə” kitabında (14/437) deyilir ki, Adbullah bin Umeyr, Məhəmməd əl-Baqirin yanına gəlib deyir: “Mən səni sevindirəcəyəm: sənin arvadların, qızların, bacıların və qohumların bunu edirlər (yəni цzlərini mьəyyən mьddətə pula satırlar)”. Bunu eşidən imam ьzьnь зevirir.
Zurara rəvayət edir ki, o, imam cəfər əs-Sadiqdən mьvəqqəti nigah bağlanılan qadınların icazə verilmiş dörd qadına aid olub-olmamasını soruşduqda, o belə cavab verib: “İstəyirsən lap mini ilə evlən, axı bunlar icarəyə götürülən qadınlardır” (“Vəsail əş-Şiə”, 14/446-447). 74801
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]