Azan
bütün müsəlmanlar tərəfindən qəbul edilən ən böyük İslami şüarlardan biridir.
Təəssüflər olsun, İslam peyğəmbəri (s) zamanında hər gün dəfələrlə elan olunan
bu əzəmətli şuar o Həzrətin (s) vəfatından sonra baş vermiş məlum hadisələrə
əsasən ixtilaf və təhriflərə məruz qaldı. Peyğəmbərdən (s) nəql edilən
hədislərin nəşr və yazılmasının qadağan edilməsi, Bəni-üməyyənin Əhli-beyt (ə)
ilə müxalifət edib dini şuarları zəifləşdirməsi hesabına “Həyyə əla xəyril
əməl” zikrini ləğv edib, əvəzinə “Əssəlatu xəyrun minən nəvm” zikrini əlavə
etməsi və s. məsələlər İslamın dəyanət və birlik simvolu olan azanın
müsəlmanlar arasında ixtilaf məsələlərdən birinə səbəb oldu.
Əhli-sünnət “Həyyə əla xəyril əməl” zikrinin ləğv edilməsinə
və “Əssəlatu xəyrun minən nəvm” zikrinin deyilməsinə təkid edərkən, bu arada
Əhli-beyt (ə) davamçıları təkidlə “Əssələtu xəyrun minən nəvm” zikrinin ləğvini
və “Həyyə əla xəyril əməl”-lə Peğyəmbərə (s) şəhadət verdikdən sonra Vilayətə
şəhadət verməklə azanı İslam və Əhli-beyt (ə) məktəbinin şuarı qərar verdilər.
Tarix boyu bu iki məsələ (“Həyyə əla xəyril əməl”və vilayətə şəhadət vermək)
şiə və onun hakimiyyətinin əlamət və nişanəsi olmuşdur. Misal olaraq qeyd edək
ki, 122-ci hicri ilində baş vermiş Zeyd ibn Əliyyuş Şəhid qiyamında göstəriş
verdi ki, azançı “Həyyə əla xəyril əməl” desin. (əl - əzan Şəhristani, səh
352). Habelə onun şəhid oğlu Yəhya ibn Zeyd də bu göstərişi vermişdir.
Habelə təqiyyə şiənin üzərindən götürüldükdən sonra üçüncü
şəhadət “Əşhədu ənnə Əliyyən Vəliyyullah” da rəsmiləşdir. Muhəmməd Təqi Məclisi
deyir: “Şiənin əməli əvvəl dünlərdən belə olmuşdur.” (Rovzətul muttəqin, cild
2, səh 245).
Şeyx Səduqun dediklərindən məlum olur ki, bir dəstə üçüncü
şəhadəti (“Əşhədu ənnə Əliyən Vəliyyullah”) daima demişlər. (“Mən la yəhzuruhul
fəqih” cild 1, səh 290). Tarixdə qeyd olunmuşdur ki, Əhməd ibni Əbdullah 291-ci
ildə Həms şəhərinə daxil olarkən, “Əşhədu ənnə Əliyən Vəliyyullah” (Şəhadət
verirəm ki, həqiqətən Əli Allahın vəlisidir) və “Həyyə əla xəyril əməl”
(Əməllərin ən yaxşısına tələsin) bu iki cümlənin deyilməsinə göstəriş verdi.
(“Bəqiyyətut-talib”, cild 2, səh 944, müəllif: ibni Qədim.)
İbn Bətutə öz səfərnaməsində 729-cu ildə Bəhreynin Quteyf
şəhərinin sakinləri haqqında məlumat verərkən belə qeyd etmişdir: Şəhərin
azançısı ikinci şəhadətdən sonra (“Əşhədu ənnə Əliyyən Vəliyyullah”) – deyərdi.
(əl əzan Şəhristani, səh 413)
Şiə alimləri qədim zamanlardan bu günə kimi azanda vilayətə
şəhadət verməyin müstəhəb və ya caiz olmasına hökm vermişlər.
Üçüncü şəhadətə aid dəlilləri bir neçə qrupa bölmək olar;
1. Birinci dərəcəli dəlillər.
2. İkinci dərəcəli dəlillər.
Birinci dərəcəli dəlillər: Azan və iqamə üçüncü şəhadətin
dayilməsi barədə xüsusi və ümumi rəvayətlər vardır ki, gələn mövzularda onlar
barədə qüyd olunacaqdır.
İkinci dərəcəli dəlillər: Şuarlara ehtiram. Biz burada
“Qurani kərimə” ehtiram olaraq ikinc i dərəcəli dəlilləri öncə qeyd edirik.
Allah-təala Qurani kərimdə buyurmuşdur: منیعظمشعاراللهفانهاتقولالقلوب
Hər şəxsin qəlbinin təqvalı olması Allahın nişanələrini böyük
saymağı ilə ölçülür. Bilirik ki, yəqinən bu gün vilayətə şəhadət vermək və
“Həyyə əla xəyril əməl” demək İlahi və həqiqi dinin şuarlarındandır və Quranın
hökmü ilə onlara riayət etmək və böyük saymaq təkid olunmuşdur. Necə ki, azanın
özü böyük şuarlardandır. Biz gələcəkdə bu nişanələrin İslamdan qabaq yaranışın
əvvəlində olduğunu görəcəyik. Xüsusi dəlillər
1. Şeyx Səduq (vəfat: 381) və Şeyx Tusi (vəfat: 460) azanda
üçüncü şəhadət haqqında hədis zikr etmişlər:
Şəhadət verirəm həqiqətən Əli (ə) möminlərin əmiridir və
Peyğəmbər (s) itrəti yaranmışların xeyirlisidir. (ən Nihayə, cild 61, əl Məsbut
cild 1, səh 99, Mən la Yəhzuruhul fəqih, cild 1, səh 290).
Mərhum Şeyx Tusi bu xəbəri “nadir xəbər” adlandırıb. Onun
nəzərinə görə, bu xəbərin düzgün olmasının mümkünlüyünə baxmayaq, məşhur buna
əməl etməyib. (Təhzib, cild 1, səh 18, 158, 218, və cild 2, səh 212, 271, 272,
350).
Şübhəsiz məşhurun bu rəvayətə əməl etməməsi ya şərayitin
olmaması nəticəsində, ya da bunun vacib yox, müstəhəb olması üzündən irəli
gəlmişdir. Ümümiyyətlə böyük şiə alimləri şərait yaranandan sonra buna əməl
etmişlər.
2. 7-ci əsrin sünnu alimlərindən olan Şeyx Abdullah Məraği
Misri özünün “əl Səlafi fi əmr xilafə” kitabında yazır: bir gün bir kişi
peyğəmbər (s)-ın yanına gəlir və deyir: Ey Allahın rəsulu mən bu gün əvvəllər
heç eşitmədiyim bir söz eşitmişəm.
Peyğəmbər buyurdu: O, nə sözdür? Kişi dedi: Salman azanda
risalətə şəhadət verdikdən sonra Əlinin (ə) vilayətinə şəhadət verdi. Həzrət
buyurdu: “خیرا”
Yaxşı bir şey eşitmisən. (Müstədrək Səfinətul Bihar, cild 6,
səh 85)
3. Həmən şeyx öz kitabında qeyd etmişdir ki, bir kişi
Peyğəmbərin (s) yanına gəlib deyir ki, Peyğəmbərə şəhadət verdikdən sonra
Əlinin (ə) vilayətinə şəhadət verirlər. Həzrət buyurdu: Bəli elədir.Qədir xumda
mənim sözümü “mən kimin ağasıyam, Əli (ə) də onun ağasıdır” yaddan çıxarmısan?
Hər kəs əhd-peymanı sındırsa öz əhdini sındırmışdır.
BU HƏDİSLƏR NƏ ÜÇÜN MƏŞHUR OLMAYIBLAR?
Nə üçün bu hədislər şöhrət tapmayıblar
Mümkündür deyilsin ki, rəvayətlər düzgün olsaydı, ancaq
kitabda yazılmazdı. Məsələn səhabələr arasında yayılar və tarixdə də yazılardı.
Bu şübhəni belə cavablandırmaq olar ki, Peyğəmbərin (s) vəfatından sonra onun
ailəsinə olan kəskin münasibətin və Əliyə (ə) olan kinin nəticəsində onlar (?)
buna mane oldular.
İmam Əli (ə) buyurur: Qureyş tayfasının Peyğəmbər (s)
kin-küdürətləri mənim üçün və məndən sonra övladlarım üçün də olacaq. (şərhi
Nəhcul-bəlağə, ibni Əbil Hədid, cild 20, səh 328).
Hadisələrin yazılmasının və deyilməsinin qadağan olunması
ikinci və üçüncü xəlifənin, xüsusilə də Muaviyənin hakimiyyəti dövründə geniş
şəkildə yayılmış və Əhli-beytin (ə) fəsilətinə aid olar bütün yazıların
nəşrinin qarşısı alınmışdır.
İmam Sadiq (ə) buyurmuşdur: Əli (ə) və Fatimənin (s) adını
zikr etməkdən çəkinin, həqiqətən insanlar onların adlarının zikr olunmasından
qəzəblənirlər.
Buna görə onlar təkcə Əhli-beytin (ə) fəzilətindən yox İslam
dinindən də uzaqlaşdılar. Şafei Vəhəb ibni Keysandan nəql edir: Allahın rəsulunun
bütün sünnətlərini namazda əvəz etdilər. (Əlinum kitabı, cild 1, səh 269,).
Həsən Bəsri bu barədə deyir: Əgər Peyğəmbərin (s) səhabələri
bu gün qəbirdən çıxsalar, sizin qiblənizdən başqa bir şey tanımazlar! (Cameul
bəyan, cild 2, səh 264).
Ümumi dəlillər
Qasim ibni Muaviyə imam Sadiqə (ə) dedi: “Bunlar hədisa nəql
etmişlər ki, peyğəmbər (s) Meracda görmüşdür ki, ərşə yazılıb “La İlahı
illallah, Muhəmmədən Rəsulallah, Əbu Bəkr Siddiq” (Allahdan başqa Allah yoxdur,
Muhəmməd onun rəsuludur, Əbu Bəkr düz danışandır). Həzrət təəccüblə buyurdu:
Sübhanəllah!
Bütün şeyləri əvəz etdikdən sonra bunu da əvəz etdilər?!
Sonra buyurdu: Allah-təala ərşi, suyu, İsrafili və Cəbraili
(ə), göyləri və yerləri yaradan zaman onların hər birinə “La ilahə illallah,
Muhəmmədən Rəsulullah, Əliyyən əmirəl möminin” ( Allahdan başqa Allah yoxdur,
Muhəmməd onun rəsuludur, Əli möminlərin əmiridir). (əl-ehtiyac Təbərsi, cild 1.
Səh 230).
Sünnü alimlərinin bir çox bu hadisə istinad edərək azanda
üçüncü şəhadətin deyilməsini qəbul etmişlər.
Sənədə irad və onun cavabı:
Ola bilsin ki, bu hadislər haqqında deyilsin ki, hədislər
mürəsildir ( Dirasyə elmində hədislərin sonunda bir və ya bir neçə rəvayəti
nəql edənin adı silinmişdir bunlara mürsəl hədislər deyilir).
Mübahilə ayəsi:
Mübahilə ayəsinin hökmünə görə Əli (ə) Allah Rəsulunun (s)
canı sayılır. Əhli sünnə alimlərindən olan Fəxri Razi bu hökmün bəyanından
sonra Əlinin (ə) başqa səhabələrdən üstün və fəzilətli olmasını qeyd edir.
(Məfatihul ğeyb, cild 2, səh 471, Bihar, cild 21, səh 283).
Mübahilə ayəsinin hökmünə görə Əlinin (ə) bütün fəzilətləri
Peyğəmbərlə (s) bərabərdir. Risalətə şəhadət vermək Peyğəmbərin (s)
fəzilətindən sayılır ki, Allah-təala o həzrətə əta etmişdir. Necə ki, buyurur: “Biz
sənin adını ucaltdı”. İbni Cuzi “Zəbul Məsir” kitabında yazmışdır: Peyğəmbər
(s) Cəbraildən (ə) bu ayə barəsində soruşmuşdur. O, demişdir: Allah-təala
buyurur: “Hər vaxt mən yad olundum sən də mənimlə birlikdə yad olunacaqsan”. Bu
hökümdən çıxış edərək bildiririk ki, Həzrət Əli (ə) fəzilətdə Püyğəmbərlə (s)
birdir, buna görə də O, həzrətin adı azanda Peyğəmbərlə (s) birlikdə çəkilir. (
əl Əzan Şəhristani, səh 112).
4. Məhəmməd ibni Muslim İmam Sadiqdən (ə) nəql etmişdir ki,
həzrət buyurur: “İmamlar Allah Rəsulunun məqamındadırlar.” (Üsuli Kafi, cild 1,
səh 270, Bihar, cild 27, səh 50).
Bu hədisin hökmü, xüsusi ilə yenidən təkrar olunması onu
göstərir ki, Əhli-beytin (ə) bütün xüsusiyyətləri və fəzilətləri Peyğəmbərlə
(s) birdir.
Əllamə Məclisi də onların adlarını azanda zikr etmişdir.
5. “Gayətul Məram” kitabında Əli ibni Babaveyh Bərqidən, o
isə Feyz ibni Muxtardan, o da İmam Baqirdən (ə) və o Həzrət də Peyğəmbərdən (s)
nəql edərək buyurmuşdur: “Ey Əli! Allah məni əziz tutduğu kimi səni də əziz
tutmuşdur.” (Üçüncü şəhadət, səh 140).
6. İmam Baqir (ə) buyurmuşdur: “Bizi zikr etmək Allahı zikr
etməkdir və bizim düşmənlərimizi xatırlamaq şüytanı zikr etməkdir. (Üsuli Kafi,
Dua kitabı, bütün Allahın vacib zikri babı, cild 4, səh 254).
Hələbi İmam Sadiqdən (ə) nəql edərək yazır: “Həqiqətən
Allahı bütün halətdə zikr etmək yaxşıdır”. (Üsuli Kafi, Əda kitabı, cild 4, səh
256).
Əbu Həmsə də İmam Baqirdən (ə) bu məzmunda rəvayət nəql
etmişdir. (Həmin mənbə, cild 8).
Nəticədə qeyd etmək olar ki, imamları bütün hallarda zikr
etmək yaxşıdır, o cümlədən azanda).
7. Əli (ə) barədə məclislərdə çoxlu hədislər deyilmişdir,
onlardan bidi də azandır, Peyğəmbər (s) buyurmuşdur: “Əli ibni Əbu Talibi (ə)
zikr etməklə məclislərinizi zinətləndirin. (İbni Məğazi Şafei, Mənaqib
kitabında, səh 211), (Əllamə Məclisi, Biharul ənvar, cild 38, səh 199).
Yenə o Həzrət buyurmuşdur: “Məclisinizdə Əli ibni Əbu Talibi
zikr edin. Həqiqətən onu zikr etmək məni zikr etməkdir, məni zikr etmək isə
Allahı zikr etməkdir. (Camei Məsail, Ayətullah Fazil Lənkərani (r), cild 2, səh
127).
Peyğəmbər (s) buyurmuşdur: “Allah-təala qardaşım Əli ibni
Əbu Talibi (ə) fəzilətli etmişdir. Ondan başqa heç kəs onu sayını bilməz, hər
kəs onun fəzilətlərini zikr etsə və onu təsdiq etsə, Allah-təala onun
günahlarını bağışlayar. (Bihar, cild 38, səh 196, Xarəzmi, Mənaqib və Ərbəin
kitabında)
Eləcə də buyurmuşdur: “Əlini zikr etmək ibadət sayılır”.
(Bihar, cild 38, səh 313 və 318).
Bütün bu sadaladıqlarımız azana aid edilmirmi? Yalnız azanda
şəhadətlər açıq deyildir.
(Ardı var)
Yemək ədəbi mövzusunda diqqət yetirilməsi lazım olan digər xüsusiyyətlər beləcə sıralana bilər:
1-Tikəni ağıza görə götürməli və yaxşıca çeynədikdən sonra udmalı; 2- Tikəni udmadıqca ikinci tikəyə əl uzatmamalı; 3- Çörəyi dişlərlə qoparmamalı; 4- Ağızda çörək varkən kimsə ilə danışmamalı; 5- Yeməyin soyudulması üçün içinə üfləməməli; 6- Başqalarını iyrəndirəcək davranışlar etməməli; 7- Başqalarının tikəsinə və yeməsinə baxmamalı; 8- Tikəni ağıza qoyarkən, başı qaba doğru uzatmamalı; 9-Yeməkdə israf etməməli, tikəni və verilən yeməyi bitirməyə çalışmalı; 10- Ağızdan bir şey çıxarmaq lazım olsa, üzü süfrədən çevirməli və o şeyi sol əl ilə etməli; 11- Qoparılan tikəni yeməklərin içinə batırarkən diqqət yetirməli, barmaqların yeməyə girməməsini təmin etməli; 12- Camaatla yemək yeyərkən, hər kəsin yeyib bitirməsini gözləməli, daha əvvəl süfrədən qalxmamalı; 13- Yeməyə əvvəl yaşca və ya mövqecə böyük olan adamın başlamasını gözləməli; 14- Küçələrdə və ayaqda çörək yeməməyə diqqət yetirilməli; 15-Çörək qırıntılarının nemət olduğunu unutmamalı və onlara lazım olan diqqət göstərilməli; 16- Yemək yemə işi bitincə allahın verdiyi bu qədər nemətlə qarşı bir şükr ifadəsi olaraq dua etməli və qısaca "Əlhəmdülillah" deməli ; 17- Yeməkdən sonra əllər yaxşıca yuyulmalı, dişlər fırça və ya misvak ilə təmizlənməlidir; 18- Yeməyin əvvəli və sonunda dua etməyi unutmayın; 19- Yeməyi ancaq sağ əlinizlə yeyin,sol əl şeytana qulluq edir; 20- Yediyiniz yeməyi ağzınızda qarşınızdakı görməməlidir; 21- Yeməyi səs-küylə yeməməli; 22-Gündəlik yeməkləri bacardıqca ailən ilə birgə yeməli; 23-Yeməyin halal olmalıdır,haram ona qarışdırmamalı; 24- Qarnını 3 hissəyə bölərək: 1-havayla,2-Yeməklə,3-Su ilə doldurmalı; 25-Yemək yeyərkən tüpürməməli(süfrəyə və ya yan tərəfə); 26-Sümüklü yeməkdə,dişlərini gözləməli; 27- Yemək stolunda digərinin qarşısına əl uzatmamalı; 28-Yemək yeyərkən yemək ədəblərinə ciddi əməl etməlisiz.
1. Bəli, Əhl-Beyt başçısı Peyğəmbərimiz Muhəmməd (s.a.s) dır. 2.Keçmişdə Peyğəmbərimiz(s.a.s) nə deyib? : namaz əhli bizdəndir,onu hərə özünə sərf dərəcədə, (parçalayaraq)yozub.Ona görədə Qurani Kərimlə yaşa. 3.İnsan barədə yazdıqların düz və gözəl olmalıdır. 4. Ən düz məlumatlar 1000-1700-cü ilə qədər yazılmış (ağaca,dəriyə,daşa və s.) və gəlib çatmış kitablardadır.O kitablar isə bilirsənmi hardadır;? 5.Sən parçalanmaya yol vermə,demə ya şiyyəyəm,yada sünnüyəm və ya nəyəm(kiməm). 6.Mən Əliyyə(ə)görə şiyyəyəm,Əbubəkir,Ömər və Osmana görə sünnüyəm,Muhəmməd (s.a.s)peyğəmbərin ümbəti,Allah t.t. nın quluyam. 7.Birdə deyirəm Qurani Kərim Tərbiyəsi ilə düşünə-düşünə yaşa. 8.Sonradan yaranan dini qurumlar hamısı qondarmadır. 9.Xaçpərəst,bütpərəst,odpərəst və s. heç birinin hal hazırda dinləri yoxdur,bunu mən deyirəm və sübuta əsasım var. 10.Hamı axırıncı gələn Qurani Kərimi qəbul edib,ona tabe olmalıdırlar. 11.Şeytan və İblis insanın düşmənidir. 12.Allaha şərik qoşmaq olmaz.Hər şey Allah rzası üçün edilməlidir.Qibləmiz bir,kitabımız bir,dinimiz bir,Peyğəmbərimiz bir,Allahımız tək.Hara getdiyini bilməlisən ey İnsan ! Arzu edirəm heç vaxtı Allahsız olmayasınız,onu sevəsiniz və ondan qorxasınız. Amin.
Diqqət. USULİ DİN 5 dir. 1.Tövhid 2.Ədl 3.Nübüvvət 4.İmamət 5.Məad
Furuiddin 10 dur. 1.Namaz 2.Oruc 3.Xums 4.Zəkat 5.Cihad 6.Həcc 7.Əmr be məruf 8.Nəhy əz munkər 9.Təvəlla 10.Təbərra QƏBİRLƏR.
1.Muhəmməd (s.a.s)peyğəmbərimiz Mədinə şəhəri, 2.Əli (ə.s) İraq-Nəcəf şəhəri, 3.Fatimeye Zəhra Suriyada deyən var.(Bir qismləri deyir gizlidi) 4.Peyğəmbərimiz(s.a.s) əmisi Abbas, İmam Səccad,İmam Baqir,İmam Sadiq BƏQİ –də. 5.İmam Hüseyn Kəlbalada, 6.İmam Rza Məşhəddə, 7.Əbu Bəkir Bəqi qəbr. 8.Hz.Ömər Bəqi qəbr. 9.Hz.Osman Bəqi qəbr. 10.İm.Həsən Bəqi qəbr. 11.İm.Nüseyn Kəlbəlada.
DEYİLİR:1.Acmamış yemə, 2.Doymamış süfrədən qalx, 3.Yeməyi yaxşı-yaxşı çeynə 4.Yatmamışdan qabaq(beytul-xəlaya)get. 5.Yeyəndə danışma, 6.Yemək yeyəndə çağrış etmə və çağrışa getməyə tələsmə, 7.Qarnını 3 hissəylə,Su,Hava və Yeməklə təmin et, 8.Gördüyünü qoyub,bildiyinə və deyilənə getmə. 9.Tanımadığını arxana qoyma (buraxma), 10.İnsana daxil olan və xaric olanı vaxtında etməlidir, 11.İnsandan çıxan Dəstəmazı(abudəsti),insana daxil olan Orucu pozar, 12.İnsanların fərqliliyi Allahdandır,onu sev və ondan qorx. 13.İnsanda olan XAL ilə,təqribi qiymətini verən var,(yanmaz,əriməz,itməz və s.xaldadır) 14.Haramdan,Zinadan,Şərdən,Qeybətdən qaç, 15.Hər yediyin nemətin imtahanını verəcəksən, 16.Vacib əməlləri yerınə yetir. 17.Özünü Şeytan və Nəfsindən qoru.
B İ L M Ə L İ Y İ K ! Rəbbimiz heç bir şəriki olmayan tək Allahdır.Bizi (bütün canlı,cansız və digərlərini)Allah Təala yaratdı və sonda biz hamımız ona dönəcəyik. Allah nəyin yaxşı və nəyin pis olduğunu, bildirmək və dinin əsaslarını insanlara öyrətmək üçün Peyğəmbərlər seçmiş və müqəddəs kitablar( Zəbur,Tövrat,İncil və Qurani Kərim) göndərmişdir. Son Peyğəmbərimiz Muhəmməd s.a.s. Mustafadır.Miladi 571-ci il,20 Apreldə Məkkə şəhərində doğulmuşdur.Bu tarix hicri-qəməri aylardan Rəbiüləvvəl ayının 12-ci gününə təsadüf edir.Bu gecəyə *Mövlüd* gecəsi deyilir. Atası-Abdullah,Anası-Əminə,Babası-Əbdülmüttəlib,Nənəsi-Şəfa,Qızları-Zeynəb,Ruqiyy ə,Ümmügülsüm,Fatimə,Oğulları-Qasım,Abdullah və İbrahim. Müqəddəs kitabımız(sonuncu olaraq) Qurani Kərimdir. Qibləmiz Məkkədir. Peyğəmbərimizə verilən dinin adı İSLAM dinidir.Bu dini qəbul edənlərə Mömin və Müsəlman deyilir. İ s l a m "İslam" ərəbcə bir sözdür. "Sülh" mənasını bildirən "silm(səlm)" kəlməsindən əmələ gəlmişdir. Lüğətdə itaət etmə, boyun əymə mənalarını verir. Heç bir məcburiyyət olmadan səmimi-qəlbdən Allaha itaät etmək, Ona təslim olmaq, əmr və qadağanlarına qeyd-şərtsiz baş əymək deməkdir. Müsälmanlar dünya ähalisinin täxminän dörddä bir hissäsini täşkil edirlər. İslamiyyät dövrümüzdä artıq beş qitäyä yayılmışdır. İslam dininin dünya mädäniyyätinä böyük xidmätläri olmuşdur. İslamı härtäräfli öyränmäk üçün, bu dini müxtälif cähätlärdän tanıdan mötäbär äsärlärä müraciät etmäk lazımdır.Məqsədim bu kiçik kitabda İslam dininin etiqad, ibadät vä äxlaq äsaslarıyla älaqädar çox qısa mälumat veräräk müäyyän bir fikir yaratmaqdır. İslam uca Allahın son Peyğəmbər olan Həzrəti Muhəmmədə(s.a.v.s) vəhy yoluyla bildirdiyi, onun da insanlara çatdırdığı şeylərin hamısını qəbul edərək onları yaşamaq, səzləri və işləriylə onları qəbul etdiyini göstərmək, Allaha və Rəsuluna itaət etmək,iman gətirmək deməkdir. Müsəlman İslam dininin qaydalarına əməl edən, İslamın qaydalarını həyata keçirən bir insandır. İslamın 7 qaydası vardır: 1) Səbr və dözümün әsası olan ağıl; 2) Abır-həyani qorumaq vә doğru danışmaq; 3) Düzgün vә diqqәtlә Qur`an oxumaq;namaz qılmaq; 4) Allah yolunda dostluq (tәvәlla) vә düşmәnçilik (tәbәrra) etmәk; 5) Allahı, Hәzrәt Muhəmməd (s)-I,onun Əhli-beytininin haqq-hüququ vә onların vilayәtini tanımaq; 6) Qardaşların haqqını tanımaq vә onları himayә etmәk; 7) İnsanlarla yaxşı qonşuluq,özünə yaxşı dost-tanış tapmaq. İslam yolu qurtuluşa aparan,hər 2 dünyada əziyyətsiz yaşamaq deməkdir."İslam öz-özlüyündə çılpaqdır; onun libası – təqva, rübəndi – hidayət, alt geyimi – həya, özülü – Allahdan qorxmaq, kamalı – din, meyvəsi yaxşı əməldir. Hər şeyin dayağı olduğu kimi, müsəlmanlığın dayağı da məni və itrətimi sevməkdir".
Bu dünyanın: möcüzəsinin səbəbkari kimdir ? Ağlım kəsəndən bu kimi suallara cavab axtarmışam.Uşaqlıqda (orta məktəbdə)Bütün qalaktikaların tərkibindəki günəşlərin,ayların,saysız ulduzların və digər planetlərinin hansı varlıq tərəfindən yaradıldığını, öyrənməyə çalışmışam.Yaradılmış canlı və cansızların haqqında çox düşünmüşəm.Hansı qənaətə gəldiklərimi Sizədə bildirirəm.Siz maraqlansanız çox dərin mənalı və sevilməli elm dəryasına qərq olacaqsınız. Билдийимиз кими бу дцнйаны йарадан,ону идаря едян bir(tək)varlıq вар.Диггятля излясяк вя дцшцнсяк эюрярик ки,щеч бир варлыг юз башына щярякятдя дейилдир.Ъанлы вя ъансызлар,щава,су,од вя кцляк,сямада вя йердя (yerin altı və üstü) баш верянляр хцсцси бир варлыьын тяшяббцсц иля йараныб,идаря едилир вя варлыг:гцввя,эцъ,севэи və s.игтидарындадыр.Dünyada elə bir varlıq(şey)yoxdurki,tam eynidir.Bildiyimiz kimi bu ancaq belə desək düz olar, tək Allahın işidir ki,onun tərəfindən yaradılmışdır. Allah t.t. yaratdığı Günəş və Su vasitəsilə necə-mənalı (canlı, cansız və digər) möcuzələr yaratdığının şahidiyk. Düşünə bilən beyin ancaq bunları görə bilir. Allah t.t. bu dünyanı sonuncu peyğəmbərimizin(s.a.s.) gül cəmalı xatirinə İslamın varlığı- yaşaması üçün yaratmışdır.Bütün yaratdıqlarının insana tabe olacağını bildirdi.Hərçəndkı Allahın Mələkləri razı olmadılar,qan torpağa töküləcəyini, digər qeyri adi vəziyyət və halların yaranacağını bildirdilər və s.ancaq onlara İnsan bütün yaradılanlar içərisində ən öndə olacağı bildirildi,Rəbbimiz tərəfindən.Siz oxuyun, sonrası ilə ətraflı tanış olacaqsınız.İnternet vasitəsi ilə digər elm və din adamlarının fikirlərindən,mətbuatdan də istifadə etmişəm.Hər bir fikirə, öz fikirlərimidə əlavə etmişəm. Бир сюзля Сиз Аллащ (т.т.)-нын варлыьыnın sübutu - онун цзяримиздя мярщямятинин шащиди олмаг истяйирсянся,онун elçilərinin,xəlifə və səhabələrinin фяалиййятини,кечдикляри язаблы эцнлярин шащиди олмаг вя хцсусийля сонунъу елчиси олан sevimli peygəmbərimiz Muhəmməd (с.а.в.с.) барясиндя билэилянмяк истяйирсинизся, диггятля bu mövzunu (kitabı)мцталийя етмяк мяслящятдир.İstifadə etdiyim internet və digər ədəbiyyatlardakı məlumat və bilgilərlədə sizi tanış etməyi özümə borc bilirəm. Bu kitabda bütün İslam Möcuzələri barəsində qisməndə olsa məlumat verirəm ! təvəqqəm diqqətlə oxumanız və analiz etmənizdir. Allah t.t. hər an yardımçımız olsun. Amin !
Əziz Müsəlmanlar ! Mən Hər gün gündəlik Fərz(vacib) olan namazlarla bərabər sünnə namazlarınıda qılıram. Hər biriniz bilməlisinizki,axirətdə namazsızlar əzab çəkəcəklər ! Mən çox illər bundan qabaq bir qocadan soruşdum : Ay baba bu namazı niyə qılırsan ? Dedi : Deyirlərki axirətdə istəyəcəklər ! məndə qılıram. Əgər axirətdə istəsələr verəcəyəm,istəməsələr mənim özümə bir xeyirli vasitə-iş kimi qalacaq.Yaxşı nəticəsini hər gün görürəm. Namaz qılın,necə qılırsınız qılın,NAMAZ adı ilə Allah rzası üçün deyib qılın. Mən dedim,axirətdə deməyinki,demədi !
Əziz oxucular ! Mən bir neçə müddətdirki,Turan İbrahimov barəsində məlumat toplanışına başlamışam.İlk gündən bəzi çətinliklərlə qarşılaşmağım andan, səbirli olmağı qarşıma qoydum.Bu çətinliyin əsası Turan İbrahimovun çəkilişlərdə olması,vaxtının olmaması,cəmiyyət arasında az ünsiyyətdə olması oldu. Mən Onun barəsində bəzi insanlara sorğu verdim və müsbət cavab aldım. Fikrim onun barəsində mənfi xüsusiyyətləri qeydə almaq idi.Çünki,internet səhifələrində bəzi anlaşılmamazlıqla yazılmış mövzulara görə,araşdırma aparmalı idim. Onu yaxından tanımaq fikrinə düşdüm.Öyrəndimki,Namaz qılandır,Allahı sevən və ondan qorxandır,vaxt tapdıqca məscidlərə gedib Vətən uğrunda şəhid olanların ruhuna dualar oxuyandır. Dövlət siyasətinə qarışmasada, dəqiq öyrəndimki,Respublika Prezidentinin və onun Xanımının Dövlət üçün gördükləri xeyirxah işləri təbliğ etmək xobbisidir. Cənab Prezident İlham Əliyevin bütün daxili və xarici siyasətini dəstəkləyəndir. Çox təəccüblə axtarışı davam etdirdim.Bir nəfər onun, Azərbaycan millətini sevən,torpaqlarının azad olması üçün Ali Baş Komandanın əmrini gözləyən bir adam olduğunu bildirdi.Məni inandırdı ki,o hər an müharibəyə getməyə hazırdır. Təsədüfən Turan İbrahimovun bir neçə adamla söhbət etdiyini gördüm və yaxınlaşdım.Düzü bu söhbət edənlərə Dini sual verməklə yanaşdım və bağlanıb onların yanında axıracan söhbət etməyə müvəffəq oldum. Sən demə,bu Turan İbrahimov heçdə o müxalifətçilər yazdığı kimi, deyilən insan deyilmiş.O.qısa müddət ərzində mənə xoş təəssürat bağışladı.Yaranan suallara qısa və məzmunlu cavabı ilə şirinlik verirdiki,onun profesional jurnalistlər sırasından çıxdığı bəlli oldu. Mən bilirəmki, ANS Tele Kanalındakılar, başda Vahid,Mirşahin müəllim və digər şəxslər olmaq şərti ilə sağlam ,ideal mütəxəssislər çalışırlar.Heç vaxt onlar kollektivə qeyri sağlam mütəxəssis qəbul etməzlər.Məhz Turan İbrahimovuda yüksək keyfiyyətlərinə görə kollektivə qəbul ediblər.Məhz buna görə mən ANS rəhbərliyinə minnətdarləğımı bildirirəm. Müxalifət cəbhəsində çalışıb, vuruşanlara isə tövsiyyəm budur : *HAQQI NAHAQQA SATMAYIN* ! 1.Turan İbrahimov təhsilli jurnalistdir, 2.O,hiss ediləcəyi qədər Dövlətə sadiq aparıcılıq edir, 3.O,Dövlət siyasəti ilə yanaşı İslam dinindən də düzgün istifadə edir, 4.O,Öyrəndimki,ailəsinə və doğmalarına sadiq,fəfalı gəncdir, 5.O, ANS Tele kanalında sevilməyə layiqdir, 6.O,Böyük-kiçik yerini biləndir, 7.O,Dövlətdə *yaşayan* bəzi müxalifətçilərin iç üzünü aça biləndir, 8.O,Xalq arasında ləyaqətsiz və şərəfsiz işlərlə məşğul olanları aşkara çıxara bilir, 9.O,Jurnalist ləyaqətini qorumağı bacarır, 10.O,Xalqını sevdiyini sübut edir.
Müsəlman qardaşlarım ! Sevimli Muhəmməd (s.a.s) Peyğəmbərimizə sadiq dostlar və səhabələr çox olublar.Ayrıçeçkilik edərək onların ruhlarına hörmətsizlik etməyin. İslam Dininin bu günə belə gözəl gəlib çatmasında bütün Xəlifə və səhabələrin böyük fəaliyyəti olubdur və inkişaf etdirmişlər.Yolunda saysız şəhidlər olmuşdur. SİZ NƏ ETMİSİNİZ deyən olanda cavabımız olmalıdır.
Hörmətli Müsəlman qardaşlarım ! Əssəlamu əleykum ! DİQQƏTLƏ OXUYUN ! Bu fani dünyada dost olun,ayrı seçkiliyə yol verməyin,iki qardaş və əmioğlu,yaxın qohumlar neyləyib bunu həll edən Allah olacaqdır. Quranda nəhlətlənmişlər, bizi belə səhf fikirləşməyə vadar etmək üçün maya ,maddi yardım buraxırlar. Dostu-dosta düşmən etməyin ! Dost olun,özüdə belə: Dostun o adamdir ki,-onun yanına gecə 12-də də gedə bilərsən. Dostun o adamdir ki,-onunla həm aglaya,həm də susa bilərsən. Dostun o adamdir ki,-ən çətin məqamda səni dinləyə bilir. Dostun o adamdir ki,-bütün ətrafdakılar səndən üz döndərəndə o sənə sadiq qalır. Dostun o adamdir ki,-heç kim səni başa düşməyəndə o səni başa düşür. Dostun o adamdir ki,-səni bütün çatışmamazlıgınla qəbul edir,hətta bunlar onu agrıtsa belə. Dostun o adamdir ki,-sənin xoşuna gəlməsə də həmisə sənə həqiqəti deyir. Dostun o adamdir ki,-səninlə həmişə səmimidir,çünki bilir ki,onu başa düşəcəksən. Dostun o adamdir ki,-başqalarına bagışlamayacagin hərəkətləri ona bagışlayirsan. Dostun o adamdir ki,-özünə gorə səninlə dostluq etmir,ona sərf etməyəndə də səninlə dostdur. Dostun o adamdir ki,-səninçün ən qiymətli olanlarını belə əsirgəmir: vaxtını,maraqlarını,hətta həyatını. Dostun odurki,o bu yolun səninlə təmənnasız yolçusudur. Dostun odurki,qüsurunu təkliyə çəkib deyr. Dostun odur ki,həmişə,hər məsələ həllində gözünə baxır. Dostun odur Ki, düzgün namaz qılandır və İslam dinini səninlə bərabər sevir. Dostun odur ki,səni həmişə namazlara,ziyarətlərə,vacib əməllərə səsləyir. Dostun odur ki,valideyinini valideyni,doğmalarını doğmaları qəbul edib. Hər dostunam dost deyənə inanma Səhf etməki, yad tərəfdən qınanma Sübutlu gəz, faktın olsun sınanma Dost sözünün dərin ümmanı vardır.
Hacı Rafiq dost mənasın açıbdır Yalan olan, sevənlərdən qaçıbdır Gözəl dostun bəhrəsüçün acıbdır Dost sözünün böyük dəryası vardır DOST : 1.D- Dərin 2.O-Odlu 3.S-Sadiq 4.T-Təmkinli.
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]