(
Bəzi rəvayətlərdə Peyğəmbərin (s) Xədicədən Zeynəb, Rüqəyyə,
Ümmü Gülsüm adlı qızlarının olduğu və onların Əbül As ibn Rabi və 3-cü xəlifə
Osmanla ailə qurduqları qeyd olunur. Əslində isə bu rəvayətlər doğru deyildir.
Əbül Qasım Kufi yazır: "Xədicənin Hələ adında bacısı
vardı. Bəni-Məhzum qəbiləsində bir kişi ilə evlənəndən sonra ondan Halə adında
qızı oldu. Daha sonra Bəni-Təmim qəbiləsindən biri ilə ailə quranda ondan Hind
adında uşağı oldu. Həmin o kişi Hələdən başqa arvadı vardı və ondan da Rüqəyyə
və Zeynəb adlı 2 qızı vardı. Bundan sonra Hələ, ardından da əri vəfat etdi.
Hind öz ata qəbiləsinin yanına getdi. Ortada qalan Hələ, Zeynəb və Rüqəyyəyə isə
Həzrət Xədicə baxmağa başladı. Sonra Hələnin vəfatı və Peyğəmbərlə (s)
izdivacdan sonra Zeynəb və Rüqəyyə Peyğəmbərin (s) himayəsinə alındılar. Bundan
sonra ərəblər arasında Peyğəmbərin (s) qızları kimi çağırılmağa başladılar” ("əl-İstiğasə”,s.68-69).
Bu qızların Peyğəmbərin (s) doğma qızları olduğunu deyənlərin
rəvayətləri arasında bir çox ziddiyətlər mövcuddur.
"Rüqəyyə və Ümmü Gülsüm cahiliyyə dövründə "Əbu Ləhəbin
iki əli qurusun; qurudu da” ayəsi nazil olanda Əbu Ləhəb və arvadı atalarının
dininə girdiklərini əsas göstərərək Peyğəmbərin (s) qızlarını boşamalarını tələb
etdilər. Onlar da hələ cinsi əlaqəyə girməmiş arvadlarını boşadılar. Sonra
Osman ibn Əffan Rüqəyyə ilə evlənib onunla birlikdə Hicrətin 5-ci ilində Həbəşistana
hicrət etdi. Bu əsnada Rüqəyyə hamilə idi və gəmidə uşağı düşü. Həbəşdən Mədinəyə
gələndən sonra isə vəfat etdi” ("əl-İsabə”, c.4, s.304; "əl-Vədu vət-Tarix”,
c.5, s.17; "Təhzibu tarixi-Dəməşq”, c.1, s.298; "Nihayətul-İrb”, c.212-214).
Məqdisi yazır: "Xədicə cahiliyyə dövründə Əbdü Manaf
adında oğlu, sonradan isə 2 oğlan və 4 qız övladı olmuşdur...” ("əl-Bədu vət-Tarix”,
c.5, s.16).
"Peyğəmbərin (s) besətdən əvvəl Əbdü Manaf adında oğlu
oldu. Bununla Peyğəmbərin (s) bütün övladlarının sayı 12-dir. Digər
övladlarının hamısı İslamiyyətdən sonra doğulmuşlar” ("əl-Məvahibül Lədüniyyə”,
c.1, s.196; "Tarixul-xamis”, c.1, s.272).
"Abdullah, Ümmü Gülsüm, Fatimə və Rüqəyyə-hamısı növbə
ilə besətdən sonra dünyaya gəliblər” ("əl-Bidayətu vən-nihayə”, c.2, s.294; "Məcməüz-zəvaid”,
c.9, s.217).
Həmçinin bəziləri də Rüqəyyənin bütün uşaqlardan, hətta
Fatimədən (ə) də kiçik olduğunu qeyd ediblər (bax: "əl-İsabə”, c.4, s.304; "Nəsəbu-qüreyş”,
s.21).
Əgər onlar besətdən sonra dünyaya gəliblərsə, cahiliyyə
dövründə Əbu Ləhəbin oğlanları ilə izdivac etmələrini necə iddia etmək olar?!
Bu açıq-aşkar bir ziddiyət deyilmi?!
Deyirlər ki, guya Rüqəyyə Osmanla ailə qurub. Bütün
tarixçilərə görə Həbəşə ilk hicrət besətin 5-ci ilində baş verib. Rüqəyyənin
(besətdən sonra dünyaya gəldiyini bilərək) lap İslamın 1-ci ilində dünyaya gəldiyini
təsəvvür etsək belə ağlasığmazdır: 5 yaşındakı qız Osmana necə ərə verilir və
hamilə qalaraq uşağını itirir?!
Həmçinin deyilir ki, "Məsəd” surəsi nazil olandan
sonra Əbu Ləhəbin oğlanları Peyğəmbərin
(s) qızlarını boşadılar. Bundan sonra Osman Rüqəyyə ilə evləndi. Bu da öz növbəsində
növbəti ziddiyətdir:
Bir çox rəvayətlərə görə bu surə müsəlmanlar "Şibi-Əbu
Talib”də mühasirə altında saxlandıqlarında nazil olmuşdur ("əd-Durrul-Mənsur”,
c.6, s.408).
Bu mühasirə isə besətin 6-cı ilində, yəni Həbəşə hicrətdən
1 il sonra baş vermişdir (!).
Digər tərəfdən: Peyğəmbərin (s) qızlarının müşriklərin əziyyətlərindən
və "Məsəd” surəsinin nazil olmasından sonra boşandığını fərz etmək mümkün
deyil. Bu vaxta qədər onların ərləri ilə cinsi yaxınlıq etməməsini nə ilə izah
etmək olar?!
Bu məsələdə başqa bir böyük ziddiyət də var. Zübeyr ibn
Bəkər Cəfər ibn Məhəmməddən o da atasından rəvayət edir ki, Peyğəmbərin (s)
oğlu Qasım Məkkədə vəfat etdi. Peyğəmbər (s) onun dəfn mərasimindən qayıdanda
As ibn Vail və oğlu Əmr ibn Asın yanından keçəndə As Peyğəmbərə (s): "Bu kişinin nəsli kəsik və ocağı sönük vəziyyətə
düşdü”. Bundan sonra "Sənə sonsuz deyənin özü sonsuzdur” ayəsi nazil oldu ("əd-Durrul-mənsur”,
c.6, s.404).
Başqa bir rəvayətdə isə deyilir: "Əvvəlcə Peyğəmbərin
(s) oğlu Qasım dünyaya gəldi, sonra Ümmi Gülsüm, Fatimə və Rüqəyyə. Sonra Qasım,
ardından da Abdullah vəfat edəndə As bin Vail: "Onun nəsli kəsildi, o
sonsuzdur” dedi və bu ayə nazil oldu ("Təbəqət”, c.1, s.133; "Nihayətul-irb”,
c.18, s.208; "Müxtəsəru-tarixi-Dəməşq”, c.2, s.262).
Bu ayənin atasının yox, elə Əmr bin As haqqında nazil
olduğu da deyilib. Bu şəxsin Əbu Ləhəb və ya Əbu Cəhl olması haqqında da rəvayətlər var (bax: "Dəliliün-nübüvvə
(Beyhəqi) c.2, s.69-70; "Təfsirul-kəbir”,
c.32, s.133; "əd-Durrul-Mənsur”, c.6, s.403-404 və s.).
Bütün bunları ümumiləşdirsək, "Kövsər” surəsinin Qasımın
vəfatından sonra nazil olmasını və onun da besətdən sonra doğulmasını, Rüqəyyə
və Ümmü Gülsümün Abdullah və Qasımdan sonra dünyaya gəldiklərini nəzərə alsaq,
onların cahiliyyə dövründə Əbu Ləhəbin oğlanlarına ərə getmələrinin və sonra
Rüqəyyənin Osman ibn Əffanla izdivacının mif olduğunu görərik.
|