Bidət (dində olmayan
şeyi qanun kimi dinə daxil etmək) İslam dinində böyük günahlardan biri sayılır.
Bu işə dinimizdə qanuna təcavüz kimi baxılır. Bu barədə aşağıdakı hədislərə nəzər
salaq:
«Allah dərgahında insanların ən pisi, özü əyri yolda olub, camaatı da
bu yola çəkən və xalqın qəbul etdiyi adət-ənənələri götürüb, yerinə yabancı adət-ənənələri
gətirən dövlət rəhbəridir»(Nəһcül-bəlağə, 164-cü xütbə).
«Ümmətimin
arasında bidətlərin çoxaldığı zaman din alimlərinin vəzifəsidir ki, öz elmlərini
camaata aşkar etsinlər (bidət qoyan adamların əleyhinə mübarizə aparsınlar).
Onlar bunu etməsələr, onda Allahın lənəti onlara olsun».
«(İslam dinində qoyulan) hər bir bidət yaratmaq, azğınlıq və haqq
yolundan çıxmaqdır. Bütün bu azğınlıqların da nəticəsi cəhənnəm atəşidir» (Vəsailüş-şiə,
11-ci cild, 511-ci səh.).
«Hər
kəs bidətçi bir şəxsin görüşünə getsə və ona hörmət göstərsə İslam dininin məhv
olmasına çalışır»(Vəsailüş-şiə, 11-ci
cild, 511-ci səh.).
BİD’ƏTÇİNİN EDAM HÖKMÜ
Faris ibni Hatəm zəmanəsinin ən məşhur yalançısı və bid’ətçisi idi. O,
xalqı özünün yaratdığı fasid və eybəcər məzhəbə də’vət edirdi. İmam Hadi (ə)
Əba Cünəydə onu e’dam etmək fərmanını verdi. İmam Həsən əskəri (ə) da onun
qanını hədər bilib onu öldürənin behiştə getməsinə zamin olduğunu e’lan etdi.
Əba Cünəyd o əmri yerinə yetirərək həmin bid’ətçini qətlə yetirdi (Səfinətül-biһar,
1-ci cild, 356-cı səh)
CAMAATI DİNDƏN UZAQLAŞDIRAN SÖZLƏR VƏ KİTABLAR
İslam fikir
azadlığı dinidir. Bu dində bir kəs öz əqidəsini başqasına məcburən qəbul etdirə
bilməz. Lakin belə bir sual yarana bilər ki, onda nə üçün bu dinin qayda və
qanunlarını rədd edən və islamla mübarizə aparan kitabların oxunması haram və
onların satışı qadağandır? Bu sualın qısa cavabı belədir: Bu cür kitabların
oxunması islam dinini çox dərindən bilməyən müsəlmanlara haramdır. Çünki
onların dünya görüşü və islam dininin kökləri və qanunları haqqındakı fikir səviyyələri
aşağı olduğundan belə kitabların oxunması, onların əqidələrinin pozulmasına səbəb
ola bilər.
Cəmiyyətdə günaha zəmin yaradan səbəblərdən biri də
elə bu növ kitabların oxunmasıdır.
Sualın izahlı cavabı isə belədir: İnsanların bədən
qüvvəsi müxtəlif olduğu kimi, onların fikir səviyyələri də eyni deyil. Məsələn,
onlardan bə’zisi sadə bir riyaziyyat məsələsini həll etməkdə acizdirlər, amma bə’ziləri
isə kompüter sür’əti ilə ən çətin məsələləri belə həll etməyə qadirdirlər.
Buna əsasən
yüksək düşüncəyə malik olan (və islam dinini dərindən bilən) alimlər üçün belə
kitabların oxunması haram deyil. Çünki onlar öz elmi bilikləri ilə düzgün və
batil sözləri bir-birindən seçməyə qadirdilər. Lakin savadı az olan və yüksək
bilik səviyyəsinə malik olmayan şəxslərə bu cür kitabların oxunması və yaxud
belə sözlər haqqında mə’lumat verilməsi xətərli və zəhərləndiricidir. İslam
düşmənləri haqq dinlə mübarizədə bu üsuldan müntəzəm istifadə ediblər və edirlər.
Onlar yalan və riya ilə yoğrulmuş fikirlərlə dolu olan belə kitabları yaymaqla
müsəlmanları əyri yollara sövq edirlər. Yuxarıda qeyd etdiklərimizin şahidi
kimi bu nümunəyə diqqət edək. İslam dini zühur edəndə yəhudi alimləri öz mövqelərini
itirəcəklərindən qorxub, Tövratda qeyd olunan və İslam Peyğəmbərinə aid olan əlamətləri
dəyişdirdilər. Özlərindən başqa əlamətlər artırdılar ki, guya bu nişanələrə
malik şəxs peyğəmbər olacaq! Bu əlamətlər Tövratdakı əlamətlərlə zidd idi.
Onların bu işdə məqsədi yəhudi xalqını islam dinindən uzaqlaşdırmaq idi. Əks
halda yəhudilər axirəz-zəman Peyğəmbərə məxsus nişanələri məhz Həzrəti Məhəmməd
(səlavatullah)- da görüb bunu mö’cüzə kimi qəbul edəcək və İslam dininə daxil
olacaqlar. (Çünki o əlamətlər İslam Peyğəmbərində var idi). Bu vaxt «Bəqərə»
surəsinin 78-ci ayəsi belə alimlərin haqqında nazil oldu.
«Vay o adamların halına ki, əlləri ilə kitabı yazıb
sonra onu dəyər-dəyməzinə satmaq naminə «Bu Allahın göndərdiyidir» deyərlər.
Vay əllərinin yazdıqlarına! Vay qazan-dıqlarına».
Bu ayənin təfsirində oxuyuruq:
Bir tacir Fars vilayətinə
gəlib Rüstəm və İsfəndiyarın dastanını öyrəndi və Ərəbistana qayıtdı.
Qayıtdıqdan sonra o, hər yerdə belə deyirdi: Əgər Məhəmməd Ad və Səmud qovmünün
başına gələn faciəni (dindən döndüklərinə görə) deyirsə, mən də Rüstəm və İsfəndiyarın
dastanını deyirəm. Bu vaxt «Loğman» surəsinin 6-cı ayəsi bu kişinin məzəmmətində
nazil oldu.