Əssaləmu əleykum, Qonaq | Qrupunuz: "Qonaq" | RSS
İslamiyyət
Bömələr
Мини-чат
Baş səhifə » 2008 » Noyabr » 23 » Nə vaxt istixarə etmək lazımdır?
Nə vaxt istixarə etmək lazımdır?
23:52

Hər bir müsəlman söz yox bütün işlərində Allah-təalaya təvəkkül edib sonra işə başlayır. Amma görəsən təkcə təvəkkül etmək kifayətdirmi? Bəlkə bundan daha mühüm bir məsələni biz nəzərdən qaçırırıq. Elə bu cəhətdən rəvayətləri axtarmağa başladıq və tapdığımız bəzi nəticələri sizinlə bölüşməyi qərara aldıq.

Seyyid Bərqi İmam Sadiq (ə)-dan mötəbər sənədlə nəql edib:-“Hər kəs istixarə etmədən bir işə başlasa və nəticədə bəlaya mübtəla olsa, Allah həmin bəlaya görə ona heç bir əcr verməyəcək” Allah-təala bəndələrinə bütün bəlalara görə əcr verir. Hətta əgər özünün ticarət işində ziyan çəksə həmin ziyana görə də Allah ona savab verəcək. Hədisdən məlum olduğu kimi savabın şərti bəndənin işə başlayanda Allahdan istixarə istəməsindən asılıdır.
Seyyid ibn Tavus mötəbər sənədlə İmam Sadiq (ə)-dan nəql edib:-“Hər hansı bir işə başlayanda əgər Allah-təaladan xeyir tələb etsəm bəla və ya rahatlıqla üzləşməkdən heç bir qorxum yoxdur. Atam (yəni İmam Bağır (ə)) mənə Quranı təlim etdiyi kimi istixarə etməyi də öyrətdi” Hədisdən görünür ki, hətta məsum imamlar belə işlərini istixarə ilə əncam veriblər. İmamların (ə) işləri bizə örnəkdir.

İmam Baqir (ə):-“Biz Quranı öyrəndiyimiz kimi istixarə etməyi də öyrənirdik”

İmam Sadiq (ə):-“Hər kəs aləmlərin Rəbbindən istixarə edib (yəni Allahdan məsləhət və məşvərət istəyib) Allah da onu xeyri və məsləhəti olan işlərə çatdırıb. Baxmayaraq həmin bəndə Allahdan onu istəməyib”(Biharul-ənvar. 91/223)

İmam (ə)-n buyurduğuna əsasən bəndəsinə valideyndən də mehriban olan Qadir Allah heç vaxt ondan məsləhət və məşvərət istəyəni məyus etməz. İnsan hansı işin ona xeyr və ziyan olduğunu dərk edə bilmədiyi kimi bəzən Allahdan çox təkidlə tələb etdiyi hacətin əksi ilə üzləşəndə elə güman edir ki, Allah-təala ona qarşı ədalətlə rəftar etmir. Amma bəndə bunu yəqin bilməlidir ki, Allahın hər bir işi hikmət əsasındadır. Baxmayaraq ki, bizim istəyimizlə uyğun olmaya. Bəzən bəndə can atdığı işin həqiqətdə onun zərərinə olduğunu bilmədiyindən onu ələ gətirmək üçün axıra qədər ona tərəf səy edir. Amma Allah-təala onu həmin hacətinə yetişməkdən yayındırır.

İmam Zeynulabidin (ə)-dan nəql olunub:-“Hər işdə səbr edib Allahdan razı olmaq Allaha layiqli və müti bəndə olmağın nışanəsidir. Hər kəs bəlanın müqabilində səbr edib Allahın onun üçün höküm edib təyin etdiyi işlərə razı olsa, istər həmin işlər onun istəyi ilə uyğun olsun ya olmasın, bunu bilməlidir ki, Allah yalnız xeyri olan işləri ona rəva görəcək.”

Mərhum Koleyni Imam Sadiq (ə)-dan nəql edib:- “Qurani kərimlə fal açmayın”. (Usulul-kafi. 2/629, hədis 7) Alimlərimiz bu hədisdən məqsədin Quranla fal açıb gələcəkdən xəbər verənlərin işlərinin müqəddəs şəriətdə haram olması haqqında xəbər verdiyini isbat ediblər. Çünki bəzi cahil insanlar bu cür işbazların fitnələrinə uyub Qurani kərimin gələcəkdən xəbər verməsini güman edirlər. Nəticədə həmin işbazlar Qurani kərimdən qazanc mənbəyi kimi istifadə edirlər. Bəlkə də Qurani kərimlə fal açmağın haram olmasının səbəblərindən biri də bəzi insanların müəyyən əlamətləri yaxşılığın və bəzilərinin pis bir işdən xəbər verməsinə işarə kimi qəbul etdiklərindən onlar Quran ayələrinə də o nəzərlə yanaşacaqlar. Yəni əgər Quranla fal açmağa icazə verilmiş olsa yavaş-yavaş camaat arasında ona etiqad zəifləyəcək. Nəticədə Quran insanların həyat konsepsiyasını təyin edən kitab kimi yox falçıların və murtazların əlaltı vasitələrinə çevriləcək. Amma Quranla istixarə etməklə fal açmaq məsələləri tamamilə fərlidirlər. Çünki Quran vasitəsilə istixarə Allahdan məsləhət və məşvərət etmək deməkdir. Amma fal açmaq isə gələcəkdə baş verəcək işlər haqda xəbər vermək sayıldığından haramdır. Çünki gələcək xəbərləri qeyb aləminə aid olduğundan kiminsə ondan xəbərdar olduğunu iddia etməyə haqqı yoxdur. Hər kəs bu iddianı etsə yəqinən kafirdir. Məsum imamların və peyğəmbərlərin buyurduqlarından hasil olmuş əqidəmizə görə Allah-təala qeyb elmini istədiyi bəndələrinə verə bilər. Həmin bəndələr təqvalarına görə Allah dərgahında məqam və mənzilət sahibi olan peyğəmbərlər, məsum imamlar və bəzən də övliyalar ola bilər. Qurani kərimdə buna dair çoxlu misallar vardır. Heç peyğəmbərləri misal gətirmədən adi adamlardan həzrət Musanın anası, həzrət İsanın anası və ya həzrət Süleyman Peyğəmbərin vəziri Asif ibn Bərxiya bunalara misaldır. Bəhsimiz uzanmasın deyə məqalədə onları bir-bir zikr etməkdən yan keçməyi qərara aldıq.

                                                             Ardı var..

Hacı Elman İbadov
kerrar@mail.ru

  [Məqalələr] | Oxunub: 901 | Müəllif: Pünhan |
Şərh sayı: 0

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
İstifadəçi girişi
Təqvim
«  Noyabr 2008  »
B.e.Ç.a.ÇC.a.C.Ş.B.
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Axtarış
Dost saytlar
Sayğac

Online: 1
Qonaqlar: 1
İstifadeçiler: 0
Müstəqil İslam saytı © 2019
Təklif və iradlar üçün: islamiyyet@bk.ru

 Materiallardan istifadə edərkən istinad zəruridir!
Sayt 7 Rəcəb (22 iyul) 1428-ci ildən (2007) fəaliyyət göstərir.

Конструктор сайтов - uCoz