Allahın salavat
və salamı olsun peyğəmbərlərin sonuncusu həzrət Muhəmmədə və onun pak
Əhli-beytinə!
İslam dinində zarafatın pis və yaxşı əməl
olması ilə bağlı tam surətdə hökm verilmir. İslam nöqteyi-nəzərinən zarafat
nisbi bir rəftar tərzidir. Bəşəriyyətə əxlaq nümunəsi kimi göndərilən Peyğəmbər
Rəsuli Əkrəm (s)-in və onun pak Əhli-beytinin (ə) həyat və sünnəsinə nəzər
saldiqda,zarafatın bəzihallarda mənfi , bəzi hallarda isə müsbət bir
əməl kimiqeyd olunduğunu görürük.
Peyğəmbər (s) buyurur: “Mömin zarafatcıl və
xoş təbiətli, münafiq isə qəmgin və qəzəbli olur”
Həzrəti Əli (ə)
buyurur: “ Peyğəmbər (s) öz səhabələrindən birini qəmli görsəydi, zarafat
etməklə onu xoşhal edərdi.” ( Mustədrəkul-vəsail:c-2/s-77.)
Peyğəmbər
(s)buyurmuşdur: “ Mən zarafat edirəm. Amma haqq sözdən başqa bir söz demirəm.” (Məhəccətul-beyza:c-5/s-232)
Həzrəti Muhamməd (s) buyurur: “ Ey Əli!
Zarafat etmə ki, bununla öz dəyərini itirmiş olarsan. Yalan danışma ki, bununla
iman nurun aradan getmiş olar.” (Biharul-Ənvar,77-ci cild,3-cü fəsil,10-cu
dərs)
Rəsuli Əkrəm (s) başqa bir hədisdə
buyurur: “Həddən artıq zarafat insanın abrını aparır .” ( Əl-əmali .Şeyx Saduq,
səh-223/hədis 4)
İmam Əli (ə) buyurur: “Çox zarafat etmək insanın
şəxsiyyət və dəyərini aşağı salır”
İmam Hadi (ə) buyurur: “ Boşboğazlıq
ağılsız insanların zarafatı və axmaq insanların işidir.” (Biharul-Ənvar; 75-ci cild/s-369
.Beyrut nəşri)
Nəql olunan
hədislərdən belə qənaətə gəlirik ki, zarafat əxlaqı gözəlliklərdən birirdir.
Lakin hər bir işin həddi olduğu kimi zarafatında həddi var. Əgər zarafathəddi aşarsamənfi nəticələri olar. Zarafat edərkən ifrata varmamalı, qəlb qırmamalı,
yalan və iftiraya yol verilməməlidir. Zarafat zamanı gərəkdir ki,insanbaşqalarına qarşı əziyyət verəcək şəkildə
yüngül olmasın. Mömin əlbəttə gülər üz olmalıdır bir şərtlə ki, öz ədəbini və
əzəmətini saxlasın. Buna görə də hər bir müsəlman zarafat edərkən müsbət və
mənfi cəhətləri nəzərdə tutmalıdır. İslamda təyin olunmuş həddi gözləməlidir.