Baş səhifə Ehli-beytin (e) meqamı - Страница 3 - İslamiyyət forumu QeydiyyatGiriş
[ Yeni ismarıclar · Üzvlər  · Axtarış · RSS ]
  • Страница 3 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Ehli-beytin (e) meqamı
For_IslamTarix: Cümə, 20.02.2009, 20:18 | İsmarıc # 41
Çavuş
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 170
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (Huzeyfa)
Oldu,elə isə hədisi sona kimi oxumaq lazımdır. Yezid bin Həyyan, Zeyd bin Ərqamdan ® rəvayət edir ki, Rəsulullah buyurmuşdur: “Xəbəriniz olsun! Mən sizə iki ağır şey tərk edirəm: bunlardan birincisi Allah-təalanın Kitabıdır. O, Allahın ipidir. Kim ondan bərk yapışsa, Allaha tabe olsa, o , doğru yoldadır. Kim onu tərk etsə, düz yoldan çıxmış olar. İkincisi isə itrətim, Əhli-beytimdir”. Biz soruşduq: “Peyğəmbərin qadınları onun Əhli-beytin¬dəndirlərmi?” Dedi: “Xeyr. Allaha and olsun ki, qadın əri ilə bir müddət bərabər olur. Boşandıqda o atasının yanına, öz qövmünə qayıdır. Rəsulullahın Əhli-beyti, nəslindən olub özündən sonra sədəqə almaları haram olan, ata tərəfdən qohum olan insanlardır”. (Müslim, Fadailus-səhabə, 2408). İslamda qayda budur ki,bütün ayə və hədislərə kompleks şəkildə baxılsın.Əks təqdirdə həqiqətən aydın olmaz və ya qaranlıq qalar.Başqa digər hədisə diqqət et. Yezid bin Həyyan rəvayət edir ki, “Bir gün Hüseyn bin Səbrə və Amr bin Muslim ilə birlikdə Zeyd bin Ərqamın ® yanına getmişdik. Oturarkən Hüseyn, Zeyd bin Ərqama belə dedi: “Ey Zeyd, sən çox xeyirlə qarşılaşdın. Rəsulullahı (s) gördün, eşitdin, bir¬likdə döyüşlərdə oldun və arxasında namaz qıldın. Beləcə neçə xeyirli işlər sənə nəsib oldu. Rəsu¬lullahdan (s) eşitdiklərindən bizə danış. Zeyd dedi: “Ey qardaşımın oğlu, vallahi yaşlandım, aradan çox il keçib, Rəsulullahdan (s) eşitdiklə¬rimdən bə’zilərini unutmuşam. İndi rəvayət edəcəklərimi qəbul edin, susanda danışmağa məcbur etməyin: – Məkkə və Mədinə arasında “Xum” adlanan yerdə Rəsulullah (s) bir bulaq başında xütbə verdi. Allaha həmd-səna etdikdən sonra belə buyurdu: “Ey insanlar! Mən ancaq bir bəşər övladı, Rəbbimin elçisiyəm. Allah qarşısında cavab verəcəyim və Onun yanına qayıdacağım gün yaxınlaşır. Sizə iki ağır şey tərk edirəm. Birincisi, Allahın hidayət və nur kitabı olan Qur’andır. Allahın kitabını tutun və ondan möhkəm yapışın”. Qur’an haqqında tə’siredici sözlər söylədikdən sonra dedi: “İkincisi Əhli-beytimdir. Əhli-beytim haqqında Allahdan qorxmağı, xəta etməməyi unutmayın” – deyərək bunu 3 dəfə təkrarladı. Hüseyn: “Ey Zeyd, peyğəmbərin Əhli-beyti kimdir? Onun zövcələri Əhli-beytdən deyilmi?” – deyərək soruşdu. Zeyd dedi: “Peyğəmbərin qadınları da Əhli-beytdəndir. Həmçinin Əhli-beyt sədəqə almaları haram buyurulan şəxslərdir” – dedi. “Onlar kim¬dir?” – deyə soruşulanda Zeyd dedi: “Əhli-beyt Əlinin, Aqilin, Cə’fərin, Abbasın ailəsidir”. Hüseyn: “Onların hamısına sədəqə almaq haramdır?” – deyə soruşanda, Zeyd: “Bəli” – dedi. (Müslim, Fadailus- səhabə, 2408).

Onda bu iki revayet bir birine zidd oldu ki?

Quote (Huzeyfa)
(Ya Peyğəmbər!) De: “Mən sizdən bu (risaləti təbliğ etmək üçün) bir şey istəmirəm. İstədiyim yalnız aramızda olan qohumluq əlaqələrini nəzərə almağınızdır. Kim bir yaxşı iş görərsə, onun yaxşılığının savabının (mükafatını) artırarıq!” Həqiqətən, Allah bağışlayandır, qədirbiləndir! (Şükrün və itaətin, gözəl əməllərin əvəzini verəndir!) Bu ayəyə gəldikdə isə bu ayə Məkkədə ikən nazil olub və o zaman heç Əli (r.a) ilə Fatimə (r.a) evlənməmişdilər.

Tirmizi "Səhih" kitabında öz sənədilə Peyğəmbərin (s) oğulluğu Ömər ibn Əbi Sələməddən rəvayət edərək deyir: «Siz ey Əhli-Beyt! Allah sizdən çirkinliyi yox etmək və sizi tərtəmiz, pak etmək istər!» (33.Əhzab surəsi, 33) ayəsi nazil olan zaman Peyğəmbər (s) Fatiməni, Həsəni və Hüseyni çağırdı. Əlidə (ə) Peyğəmbər (s) arxasında dayandı. Peyğəmbər (s) əbasının onların üzlərinə saldı və dedi: - “Ey mənim Allahım, bunlardır mənim Əhli-beytim, bunlardır mənim, sən onlardan çirkinliyi apararaq pak et.” Bu zaman Ümmü Sələmə dedi: - “Ey Allahın Peyğəmbəri, mən də onlarlayamı?” Dedi: "Sən öz yerindəsən və xeyrləsən". { Səhihi-Tirmizi cild 2. Səh 209. }


Eger zövceleri ehlibyete daxildirse , onda niye demir Peyğember (s) "beli sen de daxilsen"? Deyir ki, sen öz yerindesen ve xeyirlesen...?

İkinci sitat getirdiyime ise ele bu revayet kifayet idi. Ehzab 33 barede. Burada açıq görsenir ki kimlere aid idi, tethir ayesi

 
HuzeyfaTarix: Bazar ertəsi, 23.02.2009, 08:24 | İsmarıc # 42
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 100
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 20%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Öncə onu qeyd etmək lazımdır ki,Əhzab 33 ayəsi ümimi konteksdən görüldüyü kimi Peyğəmbərin (s.a.s)-in zövcələri haqqında nazil olub və Zövcələrin Əhli Beytə daxil olmasına bu ayələr dəlildir.Qaldıki digər dəlilə mən sizə bircə hədis qeyd edəcəm.
"Rasulullah (s.a.s) Zeynəb binti Cahş (r.a)-a evləndiyi zaman zövcələrinin evlərinin gəzərək onları salamlayaraq Allahın salamı və rəhməti üzərinizə olsun ey ev əhli dedi........" (Buhârî, Tefsîru sûre (33) 8)
Sonda xahiş edirəm dəlil gətirərkən kitabın adını düzgün qeyd edin.Səhih deyil,Sünən kitabı
 
AdministratorTarix: Bazar ertəsi, 23.02.2009, 12:34 | İsmarıc # 43
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote
Öncə onu qeyd etmək lazımdır ki,Əhzab 33 ayəsi ümimi konteksdən görüldüyü kimi Peyğəmbərin (s.a.s)-in zövcələri haqqında nazil olub və Zövcələrin Əhli Beytə daxil olmasına bu ayələr dəlildir.Qaldıki digər dəlilə mən sizə bircə hədis qeyd edəcəm.
"Rasulullah (s.a.s) Zeynəb binti Cahş (r.a)-a evləndiyi zaman zövcələrinin evlərinin gəzərək onları salamlayaraq Allahın salamı və rəhməti üzərinizə olsun ey ev əhli dedi........" (Buhârî, Tefsîru sûre (33) 8)
Sonda xahiş edirəm dəlil gətirərkən kitabın adını düzgün qeyd edin.Səhih deyil,Sünən kitabı

Məgər ayənin əvvəlinin zövcələrə edilən müraciət sonuna da şamil olmalıdır? Quranda bu tip ayələr yoxdur?
Ümmü Seleme (radıyallahu anha) revayet edir: "Men Resulullahin (s.a.s) evinin qapısında iken bu aye nazil oldu: "...Ey əhli-beyt! Allah sizdən çirkinliyi (günahı) yox etmək və sizi tərtəmiz (pak) etmək istər! (Ehzab 33). Evde Resulullah (s.a.s), Eli, Fatime, Hesen ve Hüseyn var idi. Onlara bir örtük bürüdü ve:

"Allahım, bunlar menim ehli-beytimdir, bunlardan çirkinliyi yox et ve bunları temizle"—dedi.

Men atılıb:

"Ya Resulullah, men ehli-beytden deyilemmi?

Mene: "Sen (yerinde dur, sen onsuz da) xeyirdesen, sen Resulullahın arvadisan!" deye cavab verdi." [Tirmizî, Menaqıb, (3870).]


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
HuzeyfaTarix: Çərşənbə axşamı, 24.02.2009, 06:26 | İsmarıc # 44
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 100
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 20%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (Adminstrator)
Məgər ayənin əvvəlinin zövcələrə edilən müraciət sonuna da şamil olmalıdır? Quranda bu tip ayələr yoxdur? Ümmü Seleme (radıyallahu anha) revayet edir: "Men Resulullahin (s.a.s) evinin qapısında iken bu aye nazil oldu: "...Ey əhli-beyt! Allah sizdən çirkinliyi (günahı) yox etmək və sizi tərtəmiz (pak) etmək istər! (Ehzab 33). Evde Resulullah (s.a.s), Eli, Fatime, Hesen ve Hüseyn var idi. Onlara bir örtük bürüdü ve: "Allahım, bunlar menim ehli-beytimdir, bunlardan çirkinliyi yox et ve bunları temizle"—dedi. Men atılıb: "Ya Resulullah, men ehli-beytden deyilemmi? Mene: "Sen (yerinde dur, sen onsuz da) xeyirdesen, sen Resulullahın arvadisan!" deye cavab verdi." [Tirmizî, Menaqıb, (3870).]

Siz əgər diqqətlə bu baradə yuxarıda verilən dəlillərlə tanış olsanız görərsiniz ki,zövcələrin Əhli Beytdən olması inkar olunmaz həqiqətdir.Ayənin nazil olma səbəbinə gəldikdə isə.Məgər ayələrnin nazil olma hökmü ancaq səbəbkarlara aiddir?Məlumdur ki,bütün Quran ayələri müəyyən səbəblərə və insanlara görə nazil olubdur.Həmçinin iman gətirənlər və s.ifadələr.Heç kəs deyə bilməz ki,iman gətirənlər deyə müraciət olunanlar ancaq o zaman yaşayan insanlar olub.

Bundan başqa qeyd etmək lazımdır ki,Ümmü Sələmənin əba içərisinə dəvət edilməməsinə səbəb onun onsuz da Əhli Beytdən sayıldığı və əba altında ona naməhrəm olan Əli (r.a)-nin olması idi.

 
For_IslamTarix: Çərşənbə axşamı, 24.02.2009, 18:06 | İsmarıc # 45
Çavuş
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 170
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (Huzeyfa)
Siz əgər diqqətlə bu baradə yuxarıda verilən dəlillərlə tanış olsanız görərsiniz ki,zövcələrin Əhli Beytdən olması inkar olunmaz həqiqətdir.Ayənin nazil olma səbəbinə gəldikdə isə.Məgər ayələrnin nazil olma hökmü ancaq səbəbkarlara aiddir?Məlumdur ki,bütün Quran ayələri müəyyən səbəblərə və insanlara görə nazil olubdur.Həmçinin iman gətirənlər və s.ifadələr.Heç kəs deyə bilməz ki,iman gətirənlər deyə müraciət olunanlar ancaq o zaman yaşayan insanlar olub. Bundan başqa qeyd etmək lazımdır ki,Ümmü Sələmənin əba içərisinə dəvət edilməməsinə səbəb onun onsuz da Əhli Beytdən sayıldığı və əba altında ona naməhrəm olan Əli (r.a)-nin olması idi.

Gelin bele fikrileşek, eger Ümmü Seleme de daxil idise Ehlibeyte konkret resulullah (s) niye demirdi o sorşanda men de daxilem -- deyerdi "beli"! dedi sen öz yerinde xeyirlesem. Ve lap evvelde Müslimden getirdiyim hedis.
Birde Ehlibeytin pakliğini gösterir o aye. Peyğemberin (s) xanımlarına deyilir ki öz evlerinde olsunlar. Bes Xanım Aişeni unutmaq olmaz ki... Yoxsa Xanım Aişenin bu hereketini müdafiemi edirsiz? Nece olsa Hz Ali (as) zamanin imami idi!!
Amma ehlbeyt biz şilerin nezerinde pak olan peyğember , fatime , Ali ve övladlarıdır.
 
HuzeyfaTarix: Çərşənbə, 25.02.2009, 07:50 | İsmarıc # 46
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 100
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 20%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Bir daha qeyd edirəm.Ümimi qərar verərkən məlum məsələdir ki,ümimi dəlillərin məcmusuna baxılır və ona görə hökm çıxarılır.Yoxsa hər kəs ona sərf edən sözü və ya məqamı dəlil hesab etməsi doğru deyildir.Bu zəlalət əhlinin yoludur.Bir daha qısaca qeyd edirəm.
Bu məsələyə təfsir alimi Hafiz İbn Kəsirin münasibəti isə belədir: "Əl-Əhzab surəsinin 33-cü ayəsi peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrinin Əhli-beytdən olma¬larına dəlalət edir. Bu ayə onların haqqında nazil olub və onun, peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrini, eləcə də onlarla bərabər başqa insanları əhatə etməsi daha həqiqətə uyğundur". Sonra o deyir: "Quranı diqqətlə oxuyan şəxs «əl-Əhzab» surəsinin 33-cü ayəsində qeyd olunan Əhli-beyt ifadəsinin peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələ¬rinə işarə etdiyinə şübhə etməz, çünki ayənin məzmunu buna dəlalət edir. Ona görə Allah-təala bütün bunlardan sonra buyurur:«Allahın evlərinizdə oxunan ayələrini (Quranı) və Hikməti (Peyğəmbərin qoyduğu qayda-qanunu) xatırlayın…» («əl-Əhzab», 34).Bu o deməkdir ki, ey peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələri, Allah-təalanın peyğəmbərinə (s.a.v.) Quran ayələrini və Sünnəni sizin evinizdə nazil etdiyini bilin". Bu ayəni böyük alim Qatədə belə şərh edir: "Bütün insanlardan fərqli olaraq sizə verilən bu neməti xatırlayın. Çünki vəhy başqa insanların yox, məhz sizin evdə nazil olurdu. Bu nemətə və rəhmətə ən çox layiq görülən qadın isə peyğəmbərin (s.a.v.) zövcəsi Aişədir ® ". Pey¬ğəmbər (s.a.v.) bildirib ki, zövcələri içərisində yalnız Aişə ® ilə birlikdə olduğu zaman ona vəhy nazil olub. Bəzi alimlər bunun Aişənin ® peyğəmbərin (s.a.v.) bakirə olaraq evləndiyi yeganə qadın olması və peyğəmbərdən (s.a.v.) başqa heç kimlə bir yastığa baş qoymaması ilə bağlı olduğunu bildirirlər. O bütün bu xüsusiyyətlərə görə həmin şərəfə layiq görülüb və beləliklə, əgər peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələri Əhli-beytdən sayılırlarsa, onda onun qohumlarının bu adla çağı¬rılmağa haqları daha çox çatır.

İmam Buxari Ənəs bin Malikə ® istinadən peyğəmbərin (s.a.v.) Zeynəb bint Cəhş ® ilə evlənməsi hadisəsini rəvayət edib. Həmin hədisdə peyğəmbərin (s.a.v.) Aişənin ® otağına gəlib: «Ey Əhli-beyt! Allahın rəhməti və salamı sizə olsun!» – dediyi və Aişənin ® ona: «Sənə də Allahın rəhməti və salamı olsun! Əhlin necədir? Allah mübarək etsin!» – deyə cavab verdiyi, sonra peyğəmbərin (s.a.v.) bütün zövcələrinin otaqlarını gəzərək onlara eyni sözlərlə müracəit etdiyi və Aişənin ® verdiyi cavabı təkrar etmələri qeyd olunur (Əl-Buхаri, «əl-Cаmi. əs-Sаhih», c.3, səh.177)

Bununla peyğəmbər (s.a.v.) zövcələrinin onun Əhli-bey¬tindən olduqlarını bildirir. Bu barədə yalnız islam ümmətinin ən fəzilətli şəxsiyyətlərindən sayılan peyğəmbərin (s.a.v.) səhabələrinə (Allah onlardan razı olsun!) qarşı ürəyi kinlə dolu olan şəxs mübahisə edə bilər.

Üstəlik bu ayələrə niyə görə göz yumursuz?
"Musa (onillik xidmət) müddətini başa vurub ailəsi ilə birlikdə (Misirə tərəf) yola çıxdığı zaman Tur dağı tərəfdə bir od gördü…" («Əl-Qəsəs», 29).Ayədəki ailə sözü ilə Musa peyğəmbərin zövcəsinə işarə olunur.
Allah-təala Quranda buyurur:«Əhlinə namaz qılmağı əmr et, özün də ona (namaza) səbrlə davam et» («Taha», 132).
«Hud» surəsinin 72-73-cü ayəsində: “(İbrahimin arvadı): “Vay halıma! Mən qoca bir qarı, bu ərim də ixtiyar bir kişi olduğu halda mən necə doğa bilərəm?! Bu çox təəccüblü bir şeydir!” (Mələklər ona) dedilər: “Allahın əmrinə təəccübmü edirsən? Ey ev əhli! Allahın bərəkəti və mərhəməti üstündə olsun...” - deyilir.
Burada da müraciət edilərkən, qadınlara xas olan “sizə” şəxs əvəzliyi kimi, “aleykunnə” əvəzinə “aleykum” - kişilərə müraciət forması işlədilir. Hətta ərəb dilində “keyfə əhlukə” (arvadın, ailən necədir?) sualına “hum bixeyr” (onlar yaxşıdır) kimi cavab verilir. “Hum” isə kişi cinsinə aid şəxs əvəz¬liyidir.Deməli, Peyğəmbərin (s.a.v.) arvadları əhli-beytə daxildirlər. Əgər müraciət forması kişilərə¬dirsə, bəs Fatimə? Onda gərək Fatimə ev əhlinə daxil edilməsin. Yox, əgər Fatimənin əhli-beytə daxil edilməsinə səbəb onu Peyğəmbər öz əbasının altına salmasıdırsa, onda yalnız əba altına salınan 4 nəfər - Əli,Fatimə,Həsən və Hüseyn (Allah onlar¬dan razı olsun!) əhli-beytə daxil¬dirlər. Bu da doğru deyil. Çünki əhli-beyt məfhumu geniş olub, ora çoxları daxildir.

Əhzab 33 kimlərin məsumluğunu göstərir və sizin dəliliniz nədir?

 
AdministratorTarix: Çərşənbə, 25.02.2009, 12:00 | İsmarıc # 47
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Huzeyfa, Aişə ev əhlindən idi, amma xüsusi məna daşıyan və Quran təmizlənən, paklanan "Əhli-beyt" məfhumuna aid deyildi. Sizin yaxınızda məmmalı məqamlar var:

Quote
Bundan başqa qeyd etmək lazımdır ki,Ümmü Sələmənin əba içərisinə dəvət edilməməsinə səbəb onun onsuz da Əhli Beytdən sayıldığı və əba altında ona naməhrəm olan Əli (r.a)-nin olması idi.

Deməli Ümmi Sələmə (r.ə.) Əli, Fatimə, Həsən, Hüseyndən (əleyhimüssalam) əvvəl Əhli-beytdən idi? Onların əba altına girməsi zəruri idi, amma Ümmi Sələm onsuz da dünəndən paklanmışdı? Bu nə cür yanaşma tərzidir? Onda niyə Peyğəmbər (s) ona demədi ki, sən də Əhli-beytdənsən?!

Aişə necə paklanmışılar arasında ola bilər?!---buna cavab verin!


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
HuzeyfaTarix: Cümə axşamı, 26.02.2009, 07:39 | İsmarıc # 48
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 100
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 20%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (Adminstrator)
Huzeyfa, Aişə ev əhlindən idi, amma xüsusi məna daşıyan və Quran təmizlənən, paklanan "Əhli-beyt" məfhumuna aid deyildi. Sizin yaxınızda məmmalı məqamlar var:

Çox qəribədir.Siz indiyə kimi isbat etməyə çalışırdız ki,Zövcələr Əhli Beytdən deyillər.Sonra isə bunu qəbul edir və yazırsız ki,onlar xüsusi məna daşıyan statusa yəni ikinci dərəcəli (pak olunmayan) Əhli Beyt məfhumuna aid idilər.Əgər siz Əhli Beytin pak olmasını Əhzab 33-ə görə iddia edirsəniz onda gərək bütün Əhli Beyt mənsublarını pak,məsum hesab edəsiniz

Quote (Adminstrator)
Deməli Ümmi Sələmə (r.ə.) Əli, Fatimə, Həsən, Hüseyndən (əleyhimüssalam) əvvəl Əhli-beytdən idi? Onların əba altına girməsi zəruri idi, amma Ümmi Sələm onsuz da dünəndən paklanmışdı? Bu nə cür yanaşma tərzidir? Onda niyə Peyğəmbər (s) ona demədi ki, sən də Əhli-beytdənsən?!

Əba altına girməsi zəruri idi kəlməsi yanlışdır.Sizcə əba daxilinə neçə nəfər girə bilər?Hədisdə Umm Sələməyə sən Əhli Beytdənsən deməyə nə ehtiyac var idi,məgər o Əhli Beytdən sayılmır?

Quote (Adminstrator)
Aişə necə paklanmışılar arasında ola bilər?!---buna cavab verin!

Bizə görə bu ayə Əhli Beytin məsum olmasına dəlalət etmir.Rasulullah (s.a.s)-dən başqa məsum insan yoxdur.Əgər dəlilləriniz varsa buyurun.

Ayədə, Allahın onları çirkinlikdən təmizlədiyi qeyd olunmur. Çünki Allahın bu istəyi qədərə bağlı olan istək (ərəb. iradətul qədəriyyə) deyil, şəriətə və sevgiyə bağlı olan istəkdir (ərəb. iradətun şəriyyə). Bu isə o deməkdir ki, Allah onların çirkinliklərinin təmizlənməsini istəyir. Heç şübhəsiz, Allah Fatimənin, Həsənin, Hüseynin, Əlinin, Peyğəmbərin zövcələrinin, Əqilin, Cəfərin və Abbasın ailəsini paklığa çıxartmışdı. Amma ayədə nəzərdə tutulan istək şəriətlə bağlı olan istəkdir. Ona görə də Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) onları əbanın altına alarkən belə demişdi: "Ey Allahım, bunlar mənim əhli beytimdir, onları paklığa çıxart" . Əgər artıq Allah təala onları (tathir ayəsinin nazil olması ilə) paklığa çıxartmışdısa, nə üçün Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) bir daha bu duanı edirdi?!
Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) belə dua etməsi, ayədəki istəyin şəriətlə bağlı olan bir istək (ərəb. iradətun şəriyyə) olduğunu sübut edir. Bunun bir misalı bu ayədir: "Allah sizə (bilmədiklərinizi) bildirmək, sizdən əvvəlkilərin getdiyi yolları sizə göstərmək və tövbələrinizi qəbul etmək istər. Allah (hər şeyi) biləndir, hikmət sahibidir! Allah sizin tövbələrinizi qəbul etmək istəyir. Öz nəfsinə uyanlar isə sizi böyük bir əyriliklə (düz yoldan) sapdırmaq istəyirlər. Allah istər ki, üzərinizdə olanı (ağırlığı) yüngülləşdirsin, çünki insan (şəhvətini cilovlamaq və itaətin çətinliyinə dözmək baxımından) zəif yaradılmışdır" .
Allahın bu ayədə buyurduğu istəklər, şəriətlə bağlı olan istəklərdir. Allah bütün insanların üzərində olan yükü yüngülləşdirmək və onların hamısının tövbəsini qəbul etmək istər. Amma bütün insanların tövbəsini qəbul etmişdirmi?
İnsanlar ya mömin ya da kafir olurlar. Allah bütün insanların tövbəsini qəbul etməmişdir. Allah təala buyurur: "Sizin yaradan Odur. Kiminiz kafirsiniz, kiminiz mömin. Allah nə etdiklərinizi görəndir

Çirkablardan təmizlənmək Əliyə, Fatiməyə, Həsənə və Hüseynə (Allah onlardan razı olsun) xas olan bir vəsf deyil. Bu xüsusiyyətə digər insanlar da nail olmuşlar. Belə ki, Allah təala buyurur: "(Ya Rəsulum!) Onların mallarından sədəqə (zəkat) al. Bununla onları (günahlarından) təmizləmiş, pak etmiş (mallarına bərəkət vermiş, əməllərinin savabını artırmış) olarsan. Onlardan ötrü dua et, çünki sənin duan onlar üçün bir arxayınçılıqdır (rahatlıqdır). Allah (hər şeyi) eşidəndir, biləndir."
"Ey iman gətirənlər! Namaza durduğunuz zaman üzünüzü və dirsəklərlə birlikdə əllərinizi yuyun. (Yaş əlinizlə) başınızı məsh edin, ayaqlarınızı isə hər iki topuğa qədər yuyun. Əgər cünub olmusunuzsa, qüsl edin (bədəninizi başdan ayağa qədər yuyub təmizləyin). Xəstələndiyiniz, səfərdə olduğunuz, ayaq yolundan gəldiyiniz və ya qadınlarla yaxınlıq etdiyiniz zaman su tapmasanız, pak torpaqla təyəmmüm edin, ondan üzünüzə və əllərinizə sürtün. Allah sizi çətinliyə salmaq istəməz, lakin O sizi pak, təmiz etmək və sizə olan nemətini tamamlamaq (artırmaq) istər ki, bəlkə, şükür edəsiniz!"
"O vaxt (Bədr vuruşunda) Öz tərəfindən (köməyindən) arxayınlıq əlaməti olaraq, Allah sizi xəfif bir uyğuya daldırmış, sizi (çirkdən-pasdan) təmizləmək (və ya dəstəmaz almaq), Şeytanın vəsvəsəsini sizdən çıxartmaq, ürəklərinizi (qələbəyə inamla) doldurmaq və (quma batmasın deyə) ayaqlarınızın altını möhkəm etmək üçün göydən üstünüzə yağış yağdırmışdı."

 
For_IslamTarix: Cümə axşamı, 26.02.2009, 16:26 | İsmarıc # 49
Çavuş
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 170
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Huzeyfa, Hörmətli vətəndaş. Mənim bu məsələ barədə forumların birində bir qardaşın sözü yadıma düşdü. Bir kəs sünnü alimlərini yığmışdı ora, hamısının titulunu da yazmışdı, və ddeyirdi ki həmən bu alimlər deyib ki Əhli Beytə zövcələri də daxildir. Axırda bir qardaş cavab verdiki, ayə Peyğəmbərin (s) titullarını yazımmı bura?
Səndə başdan yazmısan filan alim belə dedi, fial səhabə belə dedi. Peyğəmbər harda deyib ki zövcələri onun Əhli Beytindəndir? Səhih hədis gətir.
 
PünhanTarix: Cümə axşamı, 26.02.2009, 20:12 | İsmarıc # 50
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (For_Islam)
Peyğəmbər harda deyib ki zövcələri onun Əhli Beytindəndir? Səhih hədis gətir.

For_Islam, Allah razi olsun.
Huzeyfa, ele bir sehih hedis varmi?


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
AdministratorTarix: Cümə, 27.02.2009, 13:13 | İsmarıc # 51
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote
Çox qəribədir.Siz indiyə kimi isbat etməyə çalışırdız ki,Zövcələr Əhli Beytdən deyillər.Sonra isə bunu qəbul edir və yazırsız ki,onlar xüsusi məna daşıyan statusa yəni ikinci dərəcəli (pak olunmayan) Əhli Beyt məfhumuna aid idilər.Əgər siz Əhli Beytin pak olmasını Əhzab 33-ə görə iddia edirsəniz onda gərək bütün Əhli Beyt mənsublarını pak,məsum hesab edəsiniz

Zövcələr ev əhlidir. Amma Quranın buyurduğu və günahlardan təmizlənmək istənildiyi deyilən "Əhli-beyt" məfhumu onlara şamil edilmir.

Quote
Əba altına girməsi zəruri idi kəlməsi yanlışdır.Sizcə əba daxilinə neçə nəfər girə bilər?Hədisdə Umm Sələməyə sən Əhli Beytdənsən deməyə nə ehtiyac var idi,məgər o Əhli Beytdən sayılmır?

Mən də onu deyirəm də. Deməli Ümmi Sələmə (r.ə.) əba altına girməsəydi də Əhli-beytdən idi, amma Həzrət Peyğəmbərin (s) öz canından, qanından olanlar girməsə idi Əhli-beytdən sayılmayacaq idi?! Budur da sizin Əli (ə) ailəsinə münasibətiniz!
Əgər Ümmi Sələmə də Əhli-beytdən olsaydı Peyğəmbər (s) ona "Sən də Əhli-beytimdənsən" deyərdi, amma o Həzrət "Sən də xeyirdəsən" dedi, əlbəttə ki, peyğəmbər xanımı olmaq şərəfdir.

Quote
Əgər artıq Allah təala onları (tathir ayəsinin nazil olması ilə) paklığa çıxartmışdısa, nə üçün Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) bir daha bu duanı edirdi?!

Əgər Peyğəmbər (s) məsum idisə, onda niyə ömür boyu ağlayaraq Allahdan əfv diləyirdi?


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
AdministratorTarix: Şənbə, 28.02.2009, 13:05 | İsmarıc # 52
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Sahih Muslim
http://hadith.worldofislam.info/index.php?..._muslim/book_31
Book 31, Number 5920:
O people, I am a human being. I am about to receive a messenger (the angel of death) from my Lord and I, in response to Allah's call, (would bid good-bye to you), but I am leaving among you two weighty things: the one being the Book of Allah in which there is right guidance and light, so hold fast to the Book of Allah and adhere to it. He exhorted (us) (to hold fast) to the Book of Allah and then said: The second are the members of my household I remind you (of your duties) to the members of my family. He (Husain) said to Zaid: Who are the members of his household? Aren't his wives the members of his family? Thereupon he said: His wives are the members of his family (but here) the members of his family are those for whom acceptance of Zakat is forbidden. And he said: Who are they? Thereupon he said: 'Ali and the offspring of 'Ali, 'Aqil and the offspring of 'Aqil and the offspring of Ja'far and the offspring of 'Abbas. Husain said: These are those for whom the acceptance of Zakat is forbidden. Zaid said: Yes.

Hüseyn Zeyd ibn əkrəmədən soruşdu: Məgər peyğəmbərin zövcələri onun əhlibeytindən deyil? O dedi: Onlar onun ailə üzvləridir, amma burda onun ailə üzvləri onlara sədəqə haram olunanlardır. Hüseyn soruşdu: Kimdir axı onlar? Zeyd dedi: Bu əlinin, Cəfərin, Aqilin və Abbasın övladlarıdır ki, onlara sədəqə vermək haramdır.

Bu hədisdən sonra biz başqa bir hədisi görürük, harda ki, əhlibeytin bir az da dəqiq mənası verilir:

Book 31, Number 5923:
Yazid b. Hayyan reported: We went to him (Zaid b. Arqam) and said to him. You have found goodness (for you had the honour) to live in the company of Allah's Messenger (may peace be upon him) and offered prayer behind him, and the rest of the hadith is the same but with this variation of wording that lie said: Behold, for I am leaving amongst you two weighty things, one of which is the Book of Allah, the Exalted and Glorious, and that is the rope of Allah. He who holds it fast would be on right guidance and he who abandons it would be in error, and in this (hadith) these words are also found: We said: Who are amongst the members of the household ? Aren't the wives (of the Holy Prophet) included amongst the members of his house hold? Thereupon he said: No, by Allah, a woman lives with a man (as his wife) for a certain period; he then divorces her and she goes back to her parents and to her people; the members of his household include his ownself and his kith and kin (who are related to him by blood) and for him the acceptance of Zakat is prohibited.

Ey insanlar. Mən də insanam və məni də Allah Öz yanına cağıracaq və mən ona müsbət cavab verəcəm. Mən Sizə iki qiymətli şey saxlayıram. Birincisi Allahım kitabıdır, ikincisi isə mənim əhlibeytim. Allahı mənim əhlibeytimin köməyi ilə tanıyın.
Biz soruşduq ki, kimdir peyğəmbərin əhlibeyti? Onun zövcələri əhlibeytdəndirmi? Dedi: And olsun Allaha, qadın bir müddət ərin evində qalar, sonar əri ona təlaq verib atasının evinə göndərə bilər. Yox! Əhlibeyt yalnız ən yaxınlardır, kimə ki, sədəqə haram buyurulub.
Bu hədisdən aydın olur ki, peyğəmbərin zövcələri əhlibeytə aid deyillər.

Sonra biz daha dəqiq hədis görürük, haradaki əhlibeytdən sayılanların adları sadalanır:
Book 31, Number 5915:
This hadith has been narrated.on the authority of Shu'ba with the same chain of transmitters. Amir b. Sa'd b. Abi Waqqas reported on the authority of his father that Muawiya b. Abi Sufyin appointed Sa'd as the Governor and said: What prevents you from abusing Abu Turab (Hadrat 'Ali), whereupon be said : It is because of three things which I remember Allah's Messenger (may peace be upon him) having said about him that I would not abuse him and even if I find one of those three things for me, it would be more dear to me than the red camelg. I heard Allah's Messenger (may peace be upon him) say about 'Ali as he left behind hrin in one of his campaigns (that was Tabuk). 'All said to him: Allah's Messenger, you leave me behind along with women and children. Thereupon Allah's Messenger (may peace be upon him) said to him: Aren't you satisfied with being unto me what Aaron was unto Moses but with this exception that there is no prophethood after me. And I (also) heard him say on the Day of Khaibar: I would certainly give this standard to a person who loves Allah and his Messenger and Allah and his Messenger love him too. He (the narrator) said: We have been anxiously waiting for it, when he (the Holy Prophet) said: Call 'Ali. He was called and his eyes were inflamed. He applied saliva to his eyes and handed over the standard to him, and Allah gave him victory. (The third occasion is this) when the (following) verse was revealed: "Let us summon our children and your children." Allah's Messenger (may peace be upon him) called 'Ali, Fitima, Hasan and Husain and said: O Allah, they are my family.

Bu hədisdə biz konkret adlar görürük: Əli, Fatimə, Həsən və Hüseyn. Peyğəmbər deyir: Allahım bunlardir mənim əhlibeytim. O nə zövcələri haqda danışır, nə də ki, onlardan hansınısa öz yanına çağırır.

Aişə deyir:

Book 31, Number 5955:
'A'isha reported that Allah's Apostle (may peace be upon him) went out one norning wearing a striped cloak of the black camel's hair that there came Hasan b. 'Ali. He wrapped hitn under it, then came Husain and he wrapped him under it along with the other one (Hasan). Then came Fatima and he took her under it, then came 'Ali and he also took him under it and then said: Allah only desires to take away any uncleanliness from you, O people of the household, and purify you (thorough purifying)

Aişə deyir: Peyğəmbər səhər tezdən evdən çıxdı və eynində qara əbası var idi. O Həsəni öz əbası altına aldı, sonra Hüseyni, sonra Əlini və sonra da Fatiməni. Sonra dedi: “Həqiqətən Allah sizdən çirkinliyi (günahı) yox etmək və sizi tərtəmiz (pak) etmək istər!” (Əzhab 33)

Əli, Fatimə, Həsən, Hüseyn. Peyğəmbər dəqiq və aydın deyir ki, məhz bunlardlr mənim əhlibeytim. Bunlardan savayı heç kim. Nə Aqilin, nə Cəfərin, nədə ki, Abbasın nəsli. Və peyğəmbər Allahdan onun əhlibeytini pak etməyə xahiş edir, başqa birisini yox. Peyğəmbər dəqiq göstərir ki, kimə aiddir Əzhab surəsinin 33-cü ayəsi.


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
HuzeyfaTarix: Bazar ertəsi, 02.03.2009, 07:43 | İsmarıc # 53
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 100
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 20%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (For_Islam)
Peyğəmbər harda deyib ki zövcələri onun Əhli Beytindəndir? Səhih hədis gətir.

(Bir gün Peyğəmbər (s.ə.s) zövcələrinin evlərinin qarşısından keçərkən onları salamladı: "Əssalamu aleykum Ey Əhli-Beyt, Necəsiniz?" Onlar cavab verdilər: "Biz yaxşıyıq ya Peyğəmbər, ailən necədir (Həzrəti Zeynəb)?" O (s.ə.s) dedi: "Yaxşıdır" (Səhih Müslim, Kitabu-Nigah)

Quote (Adminstrator)
Zövcələr ev əhlidir. Amma Quranın buyurduğu və günahlardan təmizlənmək istənildiyi deyilən "Əhli-beyt" məfhumu onlara şamil edilmir.

Bəs sizlər indiyə kimi deyirdiz ki,zövcələr Ev Əhli deyildirlər.Yalnız xüsisi insanlardır.Günahdan təmizlənmək məfhumu Əhzab 33-ə görədirsə və zövcələr də bu və digər ayələrə görə Əhli Beytdəndirlərsə onda onlar da məsumdurlar.Yoxsa məsumluq sifətini sizlər inhisara almısız.Necə ki,bir İmamın övladının birinə məsum deyib,digərlərini unudursuz və s.Çox uzun yazmıram.
Quote (Adminstrator)
Mən də onu deyirəm də. Deməli Ümmi Sələmə (r.ə.) əba altına girməsəydi də Əhli-beytdən idi, amma Həzrət Peyğəmbərin (s) öz canından, qanından olanlar girməsə idi Əhli-beytdən sayılmayacaq idi?! Budur da sizin Əli (ə) ailəsinə münasibətiniz!

Ayə zövcələr baradə nazil olduğuna görə avtomatik olaraq bu ayənin hökmü onlara şamil edilir.Eyni zamanda ayədə "Allah sizdən"ifadəsi kişi cinsinə aid olduğu üçün və məşhur hədislərdə qeyd olunduğu üçün Əhli Beyt məfhumuna Zövcələr,övladları,Əli (r.a),Abbas (r.a),Əqil (r.a) ailələri və s.daxildir.

Quote (Adminstrator)
Əgər Peyğəmbər (s) məsum idisə, onda niyə ömür boyu ağlayaraq Allahdan əfv diləyirdi?

Bilindiyi kimi hətta Rasulullah (s.a.s) belə öz aqibətindən əmin deyildi və dəfələrlə tövbələr edərdi.Məsumluq məsələsinə gəldikdə isə aşağıdakı yazı güman edirəm faydalı olar.

Прикрепления: Msumluq.doc (10.5 Kb)
 
AdministratorTarix: Bazar ertəsi, 02.03.2009, 15:59 | İsmarıc # 54
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Huzeyfa, mən sizə bu qədər hədis yazdım, amma siz yenə də onlara əhəmiyyət vermədiniz. Axı yuxardaki hədislərdə də göstərilib ki, zövcələr Əhli-beytdən deyil! (O yazdığınız hədisin nömrəsini yazardınız zəhmət olmasa, ona da nəzər yetirərdik.

Quote
Bəs sizlər indiyə kimi deyirdiz ki,zövcələr Ev Əhli deyildirlər.Yalnız xüsisi insanlardır.Günahdan təmizlənmək məfhumu Əhzab 33-ə görədirsə və zövcələr də bu və digər ayələrə görə Əhli Beytdəndirlərsə onda onlar da məsumdurlar.Yoxsa məsumluq sifətini sizlər inhisara almısız.Necə ki,bir İmamın övladının birinə məsum deyib,digərlərini unudursuz və s.Çox uzun yazmıram.

İmamət Allah tərəfindən müəyyən şəxslərə verilib. Sizin məntiqinizdən belə çıxır ki, onda bütün peyğəmbər övladları peyğəmbər olub?

Quote
Ayə zövcələr baradə nazil olduğuna görə avtomatik olaraq bu ayənin hökmü onlara şamil edilir.Eyni zamanda ayədə "Allah sizdən"ifadəsi kişi cinsinə aid olduğu üçün və məşhur hədislərdə qeyd olunduğu üçün Əhli Beyt məfhumuna Zövcələr,övladları,Əli (r.a),Abbas (r.a),Əqil (r.a) ailələri və s.daxildir.

Kim dedi ki, ayə zövcələr barədə nazil olub?

Quote
Bilindiyi kimi hətta Rasulullah (s.a.s) belə öz aqibətindən əmin deyildi və dəfələrlə tövbələr edərdi.Məsumluq məsələsinə gəldikdə isə aşağıdakı yazı güman edirəm faydalı olar.

Bizə özünüzə aid olan kitab linkləri lazım deyil. Onda sizin məntiqinizdən belə çıxır ki, Peyğəmbər (s) də məsum deyildi?


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
HuzeyfaTarix: Çərşənbə axşamı, 03.03.2009, 08:21 | İsmarıc # 55
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 100
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 20%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (Adminstrator)
Huzeyfa, mən sizə bu qədər hədis yazdım, amma siz yenə də onlara əhəmiyyət vermədiniz. Axı yuxardaki hədislərdə də göstərilib ki, zövcələr Əhli-beytdən deyil!

Sizi başa düşmək olmur.Gah deyirsiz ki,Zövcələr Əhli Beytə daxildir,gah deyirsiz ki,deyildir.Efendimiz Zeyneb Binti Cahş vâlidemizle evlendiği gün, Hz. Âişe’den başlamak üzere hanımlarının odalarını birer birer dolaştı ve:

- “Allah’ın selâmı ve rahmeti üzerinize olsun, Ehl-i beyt!” diye selâm verip hatırlarını sordu. Herbir hanımı:

- Allah’ın selâmı ve rahmeti senin de üzerine olsun. Eşini nasıl buldun? Allah mübarek etsin, diye onu tebrik ettiler
Buhârî, Tefsîru sûre (33) 8

Quote (Adminstrator)

İmamət Allah tərəfindən müəyyən şəxslərə verilib. Sizin məntiqinizdən belə çıxır ki, onda bütün peyğəmbər övladları peyğəmbər olub?

İmamətin Allah tərəfindən verildiyini isə sizdən başqa heç kəs qəbul etmir və dəlilləriniz tutarlı deyil.
Mən iddia etmirəm ki,bütün Peyğəmbər övladları peyğəmbər olublar.Əksinə bir neçə istisnadan başqa bütün Peyğəmbərlərin atası Peyğəmbər olmayıblar.
Quote (Adminstrator)
Kim dedi ki, ayə zövcələr barədə nazil olub?

Quote (Adminstrator)
Onda sizin məntiqinizdən belə çıxır ki, Peyğəmbər (s) də məsum deyildi?

Vaxt olanda bu ayələr baradə düşünərsiz.
1. "Beləliklə, Adəm Rəbbinin əmrindən çıxdı, amma mətləbinə yetmədi."
(Quran, Taha, 121)
2. "Ya Peyğəmbər! Zövcələrinin (səndən) razı qalmasını diləyərək Allahın sənə halal etdiyi şeyi (dünya ləzzətini) niyə özünə haram (qadağan) edirsən?"
(Quran, Təhrim, 1)
3. "(Peyğəmbər) qaşqabağını töküb üzünü çevirdi.
Yanına korun (Abdullah ibn Ümmi-Məktumun) gəlməsindən dolayı. "
(Quran, Əbəsə, 1-2)
4. " (Musa) qəzəbindən (əlindəki Tövrat) lövhələrini yerə atdı, qardaşının başından (saç-saqqalından) yapışıb özünə tərəf çəkməyə başladı."
(Quran, Əraf, 150)
5. "Heç bir peyğəmbərə yer üzündə (küfrün kökünü kəsmək üçün bacardığı qədər çox kafir) öldürməyənə qədər əsirləri özünə mal etmək (onları öldürməyib fidyə müqabilində azad etmək) yaramaz."
(Quran, Ənfal, 67)
6. "...adamlardan (onların Peyğəmbər oğulluğunun boşadığı övrətlə evlənir, - deyəcəklərindən) qorxurdun. Halbuki əslində sənin qorxmalı olduğuna ən çox layiq Allahdır."
(Quran, Əzhab, 37)
7. " Əgər o, (Allahı) çox təqdis edənlərdən (namaz qılanlardan) olmasaydı,
Yəqin ki, balığın qarnında qiyamət gününə qədər qalardı"
(Quran, Saffat, 143-144)
8. "(İddiaçılar bir-birinə baxıb güldükdən, yaxud çıxıb getdikdən sonra) Davud (bu işdən şübhəyə düşərək) Bizim onu imtahana çəkdiyimizi güman etdi. O dərhal Rəbbindən öz bağışlanmasını dilədi və dizi üstə düşüb səcdəyə qapanaraq tövbə etdi"
(Quran, Sad, 24)
9. "Allah səni bağışlasın! (Allah səni əfv etdi). Doğru danışanlar sənə bəlli olmadan, yalançıları tanımadan əvvəl nə üçün onlara (cihadda iştirak etməməyə) izin verdin?"
(Quran, Tövbə, 43)
10. "(Allah) buyurdu: "Ey Nuh! O sənin ailəndən deyildir. Çünki o (küfr etməklə) pis bir iş görmüşdür. (Və ya sənin Məndən onu xilas etmək xahişin yaxşı iş deyildir). Elə isə bilmədiyin bir şeyi Məndən istəmə. Sənə cahillərdən olmamağı tövsiyə edirəm (məsləhət görürəm)".
(Quran, Hud, 46)
Gazi İyaz demişdir: Zahiri əməllərə gəlincə pis, fahiş əməllərdən həlakedici günahlardan peyğəmbərlərin məsum olmasında müsəlmanlar həmfikirdirlər (icma). Həmçinin peyğəmbərlər risaləni gizli saxlamaqdan, Allahın dinini çatdırmaqda qüsurlu olmaqdan məsumdurlar.
Xırda günahlara gəldikdə isə bir qrup keçmiş alimlər və başqaları bunları peyğəmbərlərdən baş verməsini mümkün sayırlar. Tədqiqatçılar və filosofların bir qrupu isə peyğəmbərlərin böyük günahları kimi, xırda günahlardan da məsum olması fikrini deyirlər.
Bəzi alimlərimiz deyirlər: Bu iki müxtəlif rəydə olanların birisi əslində peyğəmbərlərin kiçik günahları daimi və ya çoxlu sayda etmək məsələsində ixtilaf etmirlər (yəni peyğəmbərlər bundan uzaqdırlar). Deməli ümumilikdə bu məsələdə icma vardır.
Прикрепления: hliBeytkimdir.doc (85.5 Kb)
 
AdministratorTarix: Cümə axşamı, 05.03.2009, 11:03 | İsmarıc # 56
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote
Sizi başa düşmək olmur.Gah deyirsiz ki,Zövcələr Əhli Beytə daxildir,gah deyirsiz ki,deyildir.Efendimiz Zeyneb Binti Cahş vâlidemizle evlendiği gün, Hz. Âişe’den başlamak üzere hanımlarının odalarını birer birer dolaştı ve:

- “Allah’ın selâmı ve rahmeti üzerinize olsun, Ehl-i beyt!” diye selâm verip hatırlarını sordu. Herbir hanımı:

- Allah’ın selâmı ve rahmeti senin de üzerine olsun. Eşini nasıl buldun? Allah mübarek etsin, diye onu tebrik ettiler
Buhârî, Tefsîru sûre (33) 8

Bizdə ixtilaf olmur, bir 4 yerə bölünməmişik ki, hərəmiz bir söz deyək. Birmənalı olaraq: Zövcələr Əhli-beytdən deyil!

Quote
İmamətin Allah tərəfindən verildiyini isə sizdən başqa heç kəs qəbul etmir və dəlilləriniz tutarlı deyil.

Siz deyəndə ki, biz İslam dünyasının 4-dən biriyik. İkincisi də məgər Quranda imamətin Allah tərəfindən verildiyi göstərilməyib? Qurana qarşı gəlirsiniz?!

Quote
Mən iddia etmirəm ki,bütün Peyğəmbər övladları peyğəmbər olublar.Əksinə bir neçə istisnadan başqa bütün Peyğəmbərlərin atası Peyğəmbər olmayıblar.

Onda bunu niyə iddia edirsiniz:

Quote
Necə ki,bir İmamın övladının birinə məsum deyib,digərlərini unudursuz və s.Çox uzun yazmıram.

Nəysə...

Quote
Vaxt olanda bu ayələr baradə düşünərsiz.
1. "Beləliklə, Adəm Rəbbinin əmrindən çıxdı, amma mətləbinə yetmədi."
(Quran, Taha, 121)
2. "Ya Peyğəmbər! Zövcələrinin (səndən) razı qalmasını diləyərək Allahın sənə halal etdiyi şeyi (dünya ləzzətini) niyə özünə haram (qadağan) edirsən?"
(Quran, Təhrim, 1)
3. "(Peyğəmbər) qaşqabağını töküb üzünü çevirdi.
Yanına korun (Abdullah ibn Ümmi-Məktumun) gəlməsindən dolayı. "
(Quran, Əbəsə, 1-2)
4. " (Musa) qəzəbindən (əlindəki Tövrat) lövhələrini yerə atdı, qardaşının başından (saç-saqqalından) yapışıb özünə tərəf çəkməyə başladı."
(Quran, Əraf, 150)
5. "Heç bir peyğəmbərə yer üzündə (küfrün kökünü kəsmək üçün bacardığı qədər çox kafir) öldürməyənə qədər əsirləri özünə mal etmək (onları öldürməyib fidyə müqabilində azad etmək) yaramaz."
(Quran, Ənfal, 67)
6. "...adamlardan (onların Peyğəmbər oğulluğunun boşadığı övrətlə evlənir, - deyəcəklərindən) qorxurdun. Halbuki əslində sənin qorxmalı olduğuna ən çox layiq Allahdır."
(Quran, Əzhab, 37)
7. " Əgər o, (Allahı) çox təqdis edənlərdən (namaz qılanlardan) olmasaydı,
Yəqin ki, balığın qarnında qiyamət gününə qədər qalardı"
(Quran, Saffat, 143-144)
8. "(İddiaçılar bir-birinə baxıb güldükdən, yaxud çıxıb getdikdən sonra) Davud (bu işdən şübhəyə düşərək) Bizim onu imtahana çəkdiyimizi güman etdi. O dərhal Rəbbindən öz bağışlanmasını dilədi və dizi üstə düşüb səcdəyə qapanaraq tövbə etdi"
(Quran, Sad, 24)
9. "Allah səni bağışlasın! (Allah səni əfv etdi). Doğru danışanlar sənə bəlli olmadan, yalançıları tanımadan əvvəl nə üçün onlara (cihadda iştirak etməməyə) izin verdin?"
(Quran, Tövbə, 43)
10. "(Allah) buyurdu: "Ey Nuh! O sənin ailəndən deyildir. Çünki o (küfr etməklə) pis bir iş görmüşdür. (Və ya sənin Məndən onu xilas etmək xahişin yaxşı iş deyildir). Elə isə bilmədiyin bir şeyi Məndən istəmə. Sənə cahillərdən olmamağı tövsiyə edirəm (məsləhət görürəm)".
(Quran, Hud, 46)
Gazi İyaz demişdir: Zahiri əməllərə gəlincə pis, fahiş əməllərdən həlakedici günahlardan peyğəmbərlərin məsum olmasında müsəlmanlar həmfikirdirlər (icma). Həmçinin peyğəmbərlər risaləni gizli saxlamaqdan, Allahın dinini çatdırmaqda qüsurlu olmaqdan məsumdurlar.
Xırda günahlara gəldikdə isə bir qrup keçmiş alimlər və başqaları bunları peyğəmbərlərdən baş verməsini mümkün sayırlar. Tədqiqatçılar və filosofların bir qrupu isə peyğəmbərlərin böyük günahları kimi, xırda günahlardan da məsum olması fikrini deyirlər.
Bəzi alimlərimiz deyirlər: Bu iki müxtəlif rəydə olanların birisi əslində peyğəmbərlərin kiçik günahları daimi və ya çoxlu sayda etmək məsələsində ixtilaf etmirlər (yəni peyğəmbərlər bundan uzaqdırlar). Deməli ümumilikdə bu məsələdə icma vardır.

Deməli, siz bu ayələrlə Həzrət Muhammədin (s) günahkar bir şəxs olduğunu sübut etmək istəyirsiniz? Bu başqa mövzudur, istəsəniz məsumluğu başqa mövzuda müzakirə edərik.


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
HuzeyfaTarix: Cümə, 06.03.2009, 08:13 | İsmarıc # 57
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 100
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 20%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (Adminstrator)
Bizdə ixtilaf olmur, bir 4 yerə bölünməmişik ki, hərəmiz bir söz deyək. Birmənalı olaraq: Zövcələr Əhli-beytdən deyil!

4 yer dedikdə unutma ki,bu fiqhi məktəblərdir.Hamı bilir ki,ictihad olan yerdə fikir,fətva fərqləri olacaqdır.Yoxsa sizlər niyə bir adama deyil,bir neçə alimə təqlid edirsiz?
Quote (Adminstrator)
İkincisi də məgər Quranda imamətin Allah tərəfindən verildiyi göstərilməyib? Qurana qarşı gəlirsiniz?!

Dəlilləriniz və bu fikri qəbul edən alimlər.
Quote (Adminstrator)
Deməli, siz bu ayələrlə Həzrət Muhammədin (s) günahkar bir şəxs olduğunu sübut etmək istəyirsiniz? Bu başqa mövzudur, istəsəniz məsumluğu başqa mövzuda müzakirə edərik.

Mən bu ayələri sizlərə açıq-aşkar İmamların məsumluq iddiasının batil olmasına qarşı yazdım və bunda düşünənlər üçün dəlillər vardır.

Добавлено (06.03.2009, 08:13)
---------------------------------------------

Quote (Adminstrator)
Bizdə ixtilaf olmur

http://www.boxca.com/l5wxodxi3f00/Shiye_firgeleri_ (turkce).html

 
AdministratorTarix: Şənbə, 07.03.2009, 20:26 | İsmarıc # 58
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote
4 yer dedikdə unutma ki,bu fiqhi məktəblərdir.Hamı bilir ki,ictihad olan yerdə fikir,fətva fərqləri olacaqdır.Yoxsa sizlər niyə bir adama deyil,bir neçə alimə təqlid edirsiz?

Əlbəttə ki, fətva fərqləri olur. Şiə məzhəbində təqlid var. İndiyə qədər yüzlərlə, minlərlə müctehid olub, amma onlar hamısı şiə məzhəbini qəbul ediblər. Amma Əbu Hənifə, Malik və s. özləri ayrı-ayrı məzhəblər də olublar. 4 cür namaz qılırsınız, belə fərq olur? Yoxsa həmin məzhəb alimlərinin bir-birlərini təkfir etməsini unutmusunuz? Sistani Xamneyini təkfir edib? Nəysə bu ayrı mövzudu.

Quote
Dəlilləriniz və bu fikri qəbul edən alimlər.

Bu ayədə imamət məqamına diqqət yetirin:
“Bəqərə” surəsinin 124-cü ayəsində buyurulur:
وَإِذِ ابْتَلَى إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِن ذُرِّيَّتِي قَالَ لاَ يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ
“Xatırla o zamanı ki, İbrahimi öz Rəbbi kəlmələrlə (müxtəlif vasitələrlə) imtahana çəkdi və o, imtahanları tamamladı (onların öhdəsindən layiqincə gəldi). Bu zaman Allah ona buyurdu: “Səni insanlara imam təyin etdim!” İbrahim “nəslimdən necə” (onları da imam qərar verəcəksənmi) – soruşduqda Allah buyurdu: “Mənim əhdim (imamlıq məqamı) heç vaxt zalımlara çatmaz! (Və bu məqama yalnız sənin pak və məsum övladların layiqdir!)”

Quote
http://www.boxca.com/l5wxodxi3f00/Shiye_firgeleri_ (turkce).html

Mənim sizin yüklədiklərinizi oxumağa nə vaxtım, nə də həvəsim var. Konkret deyim ki, İsmayılilər və s. haqq məzhəb sayılmır.


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
HuzeyfaTarix: Bazar, 08.03.2009, 06:04 | İsmarıc # 59
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 100
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 20%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (Adminstrator)
Bu ayədə imamət məqamına diqqət yetirin: “Bəqərə” surəsinin 124-cü ayəsində buyurulur: وَإِذِ ابْتَلَى إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِن ذُرِّيَّتِي قَالَ لاَ يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ “Xatırla o zamanı ki, İbrahimi öz Rəbbi kəlmələrlə (müxtəlif vasitələrlə) imtahana çəkdi və o, imtahanları tamamladı (onların öhdəsindən layiqincə gəldi). Bu zaman Allah ona buyurdu: “Səni insanlara imam təyin etdim!” İbrahim “nəslimdən necə” (onları da imam qərar verəcəksənmi) – soruşduqda Allah buyurdu: “Mənim əhdim (imamlıq məqamı) heç vaxt zalımlara çatmaz! (Və bu məqama yalnız sənin pak və məsum övladların layiqdir!)”

Mötərizədə yazılanlar sizin əlavələrinizdir.İmam kəlməsi Ərəb dilində nədir?
Quranda Firon da öz qövmünə İmam hesab olunur.İmamət isə Ümmətə rəhbərlik yəni,Xilafət məqamıdır.İslamda Xilafət isə bəlli bir şeydir.
"Allah sizlərdən iman gətirib yararlı işlər görənlərə onları Yer üzündə onlardan əvvəlkiləri etdiyi kimi, Özünün xəlifələri etməyi, onlar üçün qəbul etdiyi dinə imkan verməyi, qorxularını əmin-amanlıqla əvəz etməyi vəd etdi" (Nur 55)
Bu sizin İmamət anlayışınız tamam fərqlıdır.Ayədə göründüyü kimi İslam ümmətinə müraciət olunur və Allah onlara Xilafətin Allahın bir lütfü olduğunu bildirir.

Quote (Adminstrator)
Mənim sizin yüklədiklərinizi oxumağa nə vaxtım, nə də həvəsim var.

Özünüz bilərsiz.Mən onları sizə görə yazmıram.Öyrənmək istəyən oxuyub,öyrənir.

 
AdministratorTarix: Bazar, 08.03.2009, 12:14 | İsmarıc # 60
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote
Mötərizədə yazılanlar sizin əlavələrinizdir.İmam kəlməsi Ərəb dilində nədir?
Quranda Firon da öz qövmünə İmam hesab olunur.İmamət isə Ümmətə rəhbərlik yəni,Xilafət məqamıdır.İslamda Xilafət isə bəlli bir şeydir.

Mötərizədə yazılanlar Məmmədəliyev və Bünyadovun şərhidir. "İmam" elə ərəb sözüdür və rəhbər deməkdir. İkincisi də siz özünüzdən nə xilafət şərhi verirsiniz? Burada konkret imamət məqamının Allah tərəfindən ən ali şəxsələr verdiyi göstərilir.

Gəlin sizin Əlixan Musayevin tərcüməsinə baxaq: Rəbbi İbrahimi (bəzi) kəl-mələrlə sınadığı zaman o, bunları tamamilə yerinə yetirdi. (Allah:) “Mən səni insanlara imam edəcəyəm!”– dedi. (İbrahim:) “Nəslimdən də (imam et)!”– dedi. (Allah:) “Zalımlar Mənim (onlarla) əhd (bağlamağıma) nail olmazlar!”– dedi.

Nə dəyişdi?

Quote
Quranda Firon da öz qövmünə İmam hesab olunur.İmamət isə Ümmətə rəhbərlik yəni,Xilafət məqamıdır.İslamda Xilafət isə bəlli bir şeydir.
"Allah sizlərdən iman gətirib yararlı işlər görənlərə onları Yer üzündə onlardan əvvəlkiləri etdiyi kimi, Özünün xəlifələri etməyi, onlar üçün qəbul etdiyi dinə imkan verməyi, qorxularını əmin-amanlıqla əvəz etməyi vəd etdi" (Nur 55)

Bu ayə Mehdi haqqındadır: Allah aranızdan iman gətirib yaxşı işlər görənlərə - yalnız Mənə ibadət edərlər, heç nəyi Mənə şərik qoşmazlar deyə - onları özlərindən əvvəlkilər kimi yer üzünün varisləri edəcəyini (İsrail övladını yer üzündə kafirlərin yerinə gətirdiyi kimi onları da müşriklərin yerinə gətirəcəyini), onlar (möminlər) üçün onların Allahın Özü bəyəndiyi dinini (islamı) möhkəmləndirəcəyini (hər tərəfə yayacağını) və onların qorxusunu sonra əmin-amanlıqla (arxayınçılıqla) əvəz edəcəyini vəd buyurmuşdur. Bundan sonra küfr edənlər, şübhəsiz ki, (Allahın itaətindən çıxmış) əsl fasiqlərdir!

Quote
Bu sizin İmamət anlayışınız tamam fərqlıdır.Ayədə göründüyü kimi İslam ümmətinə müraciət olunur və Allah onlara Xilafətin Allahın bir lütfü olduğunu bildirir.

Bizim imamət anlayışı ümmətə lütf yox, lənətdir?


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
  • Страница 3 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
Поиск:

Müstəqil İslam saytı © 2024
Конструктор сайтов - uCoz