Müvəqqəti nigah
haqqında bəhslərdən məlum olur ki, boşanmış və əri vəfat etmiş qadınla mütə etmək
olar. Bəzi şəxslərdə belə bir sual yaranır ki, görəsən ərə getməmiş bakirə
qızla mütə etmək olarmı? Bu barədə əziz oxuculara deyə bilərəm ki, dul
qadınlarla müvəqqəti nigah qurmağın hallah olmasına nəzər salsaq məlum olur ki,
bunun səbəbi onların daimi nigah qurmasının çətin olmasıdır. Məumdur ki, kişilərin
əksəriyyəti daimi nigahla evlənərkən dul qadınlara yox, bakirə qızlara üstünlük
verirlər. Buna görə də əgər həmin qadınların daimi nigah qurması mümkün olsa, bəyənilir
ki, onlar daimi nigaha üstünlük verib evlənsinlər. Çünki mütə qurmaq kişilərin,
bəzi hallarda qadınların müvəqqəti ehtiyaclarını ödəmək üçündür.
Buna əsasən bakirə
qızlar gərək heç bir kişi ilə müvəqqəti nigah qurmağa razılıq verməsinlər. Bu
onlara heç bir cəhətdən məsləhət deyil. Çünki onlar kiməsə müvəqqəti ərə getsələr,
daha sonra onların daimi nigah qurmaları çətinləşər, kişilər bəkarəti pozulmuş
qadınlarla evlənməyə meyl göstərməzlər.
Əli ibn Əsbat mötəbər
sənədlərlə rəvayət edir ki, İmam Cəfər Sadiq (ə) bakirə qızları mütə etmək,
onlarla müvəqqəti evlənməyə dair verilən sualın cavabında buyurur:
"Siz
elə güman edirsiniz ki, Allah-Təala qızlarda olan bəkarəti onların xeyrinə qərar
verməyibmi? Bəli, bu onların xeyrinədir ki, bəyənilməyən şəxslər onlardan
sui-istifadə etməsinlər. Buna görə də onlar gərək naməhrəm kişilərdən uzaq olub
öz iffətlərini qorusunlar”.
Əbu Səid əl-Qammət
tanıdğı mötəbər bir şəxsdən rəvayət edir ki, o dedi ki, İmam Sadiqə (ə) dedim:
"Bakirə bir qız ata-anasının xəbəri olmadan məni özü ilə oturub-durmağa, əylənməyə
dəvət edir. Mən onu mütə edə bilərəmmi?”. İmam buyurdu: "Onunla oturub-durma və onun sözünə baxma!...”.
Həfs ibn Buxtəri
deyir ki, İmam Sadiqdən (ə) bakirə qızla müvəqqəti nigah hökmünü soruşdum. O,
buyurdu: "Məkruhdur, çünki bakirə qızın
mütə etməsi onun ailəsi üçün böyük eyibdir”.
Əbdülməlik ibn Əmr
deyir ki, İmam Cəfər Sadiqdən (ə) mütənin halal olub-olmaması barədə sual
etdim. İmam (ə) buyurdu: "Mütənin şərtləri
ağırdır. Amma bakirə qızları mütə etməkdən çəkinin” ("Vəsailüş-şiə”, c.21, səh.
35, həd. 26460).
Bu hədisin sözlərinə
diqqət yetirsək, görərik ki, İmam (ə) bakirə qızların mütə olunmasına razılıq
vermir və bu kişiləri bu işdən çəkindirir. Çünki mütə bakirə qızlara eyib gətirir
və onların daimi ərə getməsini çətinləşdirir. Lakin bəzi rəvayətlərdə görürük
ki, atanın icazəsi ilə bakirə qızı mütə etməyə icazə verilir:
əl-Bəzənti rəvayət
edir ki, İmam Rza (ə) buyurdu: "Bakirə
qızı atasının razılığı olmadan mütə etmək olmaz” ("Vəsailüş-şiə”, c.21, səh.
33, həd .26451).
Onu da qeyd edək ki,
bakirə qızla mütə etmək atasının (atası olmasa, babasının) icazəsi olmadan caiz deyil.
ARDI VAR...
Əli
Hicrani Təbrizi, "İslamda müvəqqəti nigah” kitabından
|