Baş səhifə Ehli-beytin (e) meqamı - Страница 2 - İslamiyyət forumu QeydiyyatGiriş
[ Yeni ismarıclar · Üzvlər  · Axtarış · RSS ]
  • Страница 2 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
İslamiyyət forumu » İslam » 14 məsum » Ehli-beytin (e) meqamı
Ehli-beytin (e) meqamı
AdministratorTarix: Çərşənbə axşamı, 20.01.2009, 12:33 | İsmarıc # 21
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Məqaləni diqqətlə oxuyun. Peyğəmbər (s) Hüseynin 9 övladını da təmizlənmişlər arasında görür.


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
AdministratorTarix: Çərşənbə axşamı, 20.01.2009, 12:38 | İsmarıc # 22
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



3-ULİL-ƏMR AYƏSİ
“Nisa” surəsinin 59-cu ayəsində buyurulur:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ أَطِيعُواْ اللّهَ وَأَطِيعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِي الأَمْرِ مِنكُمْ
“Ey iman gətirənlər! Allaha, Peyğəmbərə və özünüzdən olan əmr sahiblərinə itaət edin.”
“Ümumi imamət və vilayət” bəhsində bu ayənin mənası və “əmr sahibləri”nin kimlərə aid olması haqda geniş söz açdıq. Dediyimiz kimi, “əmr sahibləri”nə mütləq itaətin Allahın Rəsuluna (s) itaətlə bir qeyd edilməsinin səbəbi budur ki, “əmr sahibləri” Allahın Rəsulu (s) ilə bir səviyyədə olan kəslər, yəni o həzrətin məsum canişinləridir. Çünki məsumlardan başqalarına mütləq itaət düzgün deyildir.
“Əmr sahibləri” ilə əlaqədar deyilən bütün ehtimalları araşdırdıqda, görürük ki, onun məsum imamlardan başqası haqda düzgün məfhumu yoxdur. Burada isə bizim məqsədimiz xüsusi vilayət və imam Əlinin (ə) xilafətilə bağlı bu ayənin həzrətə tətbiqi və İslamın (xüsusilə, əhli-sünnənin) məşhur mənbələrində nəql olunan hədisləri araşdırmaqdır. Məşhur təfsirçi alim Hakim Həskani bu ayənin təfsirində beş hədis nəql etmişdir ki, onların hamısında “əmr sahibləri” ünvanı imam Əliyə (ə) (xarici bir nümunə və fərd kimi) tətbiq olunmuşdur. Birinci hədis həzrətin özündən nəql edilir: “Peyğəmbər (s) “Mənim (ümmətə rəhbərlikdə) şəriklərim o kəslərdir ki, Allah-taala onları Özünə və mənə yaxın etmişdir” deyə buyurduğu zaman, “Ey iman gətirənlər! Allaha, Peyğəmbərə və özünüzdən olan əmr sahiblərinə itaət edin” ayəsi nazil oldu. Mən həzrətdən soruşdum: “Ya Peyğəmbər! Əmr sahibləri kimlərdir?” Həzrət buyurdu: “Sən onların birincisisən!”.



De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
AdministratorTarix: Çərşənbə axşamı, 20.01.2009, 12:48 | İsmarıc # 23
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Süleyman ibn İbrahim Qunduzi Hənəfi “Yənabiul-məvəddət” kitabında iki hədis nəql etmişdir. Birinci hədis (“Fəraidus-səmteyn” kitabından) İbn Abbasdan belə nəql edilir: “Bir nəfər yəhudi, Peyğəmbəri-əkrəmin (s) hüzuruna gəlib İslam və onun təlimləri haqqında müxtəlif suallar soruşdu. O cümlədən, Həzrətin vəsi və xəlifələrindən soruşduqda, Peyğəmbəri-əkrəm (s) birinci vəsisini Əli ibn Əbi Talibin, sonra Həsən və Hüseynin, sonra da doqquz imamın adlarını bir-bir çəkdi. Yəhudi iman gətirib dedi: Mən keçmiş peyğəmbərlərin kitablarında, o cümlədən, Musa peyğəmbərin kitabında oxumuşam ki, sonuncu peyğəmbərin ilk canişini onun kürəkəni, ikinci və üçüncü canişini ilk canişinin övladları və bir-birilə qardaş, qalan doqquz nəfəri isə üçüncü canişinin övladları olacaq.”

İkinci hədis isə “Mənaqib” kitabından Cabir ibn Abdullah Ənsaridən nəql edilir. Orada da on iki imamın adı bir-bir qeyd edilir. Bu hədis də yuxarıdakı əhvalata bənzəyir və uzun olduğundan onu qeyd etmirik.[


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
AZERITURKTarix: Çərşənbə axşamı, 20.01.2009, 18:43 | İsmarıc # 24
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 32
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



MEN SIZDEN KONKRET SUALLARA KONKRET CAVAB ISTEDIM.DEMEDIMKI, ZEIF VE SHUBHELI HEDISLERDEN IBARET 1 MEQALENI KOPIYALAYIB BURAYA QOYASINIZ,

YAZDIQINIZ HEDISLER OZLERI OZ ARALARINDA ZIDDIYYET TESHKIL EDIRLER.HEDISIN 1 -INDE EHLIBEYTIN 5 NEFER OLDUQU QEYD EDILIR

Quote (Adminstrator)
Sən Peyğəmbər (s)-in xanımlarından birisən, amma Əhli-beytdən deyilsən. Mən başa düşdüm ki, «Əhli-beyt Mühəmməd (ə), Əli (ə), Fatimə (s), Həsən (ə) və Hüseyn (ə)- dır».

BASHQA 1 HEDISDE ISE BU SIYAHIYA DIGERLERIDE ELAVE OLUNUR, HALBUKI ONLAR HELE DOQULMAYIBLAR.....

Quote (Adminstrator)
Ey Cabir «Onlar mənim itrətim, mənim Əhli-beytimdir. Onlar mənim ətimdən və qanımdandırlar.

Quote (Adminstrator)
-Mənim itrətimin kim olduğunu öyrənmək istəyirsiniz? Onlar: «Əli, Fatimə, Əli və Fatimənin oğlanları. Doqquz nəfər də Hüseynin nəslindəndir. Onlar imamlardır.

GORUNDUYU KIMI 1 HEDISINIZ O BIRI HEDISINIZI TEKZIB EDIR.

Quote (Adminstrator)
Mənim Əhli-beytim eynilə Nuhun gəmisinə bənzəyir. Gəmiyə minən nicat tapacaq, ondan uzaqlaşan isə məhv olacaqdır.»
Bu hədis «Səhih Müslim»- də «Səhih Buxari»- də və «Kənzül-Ümmal»- da nəql olunub.

HEdisin zeif olduğunu aşağıdakı motəbər əhli-Sünnə alimləri (madam ki, mənbəni əhli-Sünnədən iftira olaraq, verirsiniz) bildirmişlər:

Zehebi - "Mizanul itidal", cild 4, səh.167
İbn Kesir - "Tefsiru-l Quranul Azim" cild 7, səh 191
Albani - "Daiful cami" 1972
el Vadii - "Riyadul cenna dir-raddi ale ahadis sünnə" səh.213

Hedisin senedinde hedisi revayet edenler barede ise:

1. Mufeddel bin Selih: Buxari ve ebu Hatim onun haqqında "revayet etdiyi hedis qebul olumayandır" deyirler.

2. Heneş el-Kenani: Buxari onun haqqında demişdir:" Revayeet etdiyi hedisler haqqında pis danışılır." en-Nesai demişdir:"Güclü revayetçi deyil" İbn Hibban demişdir:"Eli barede yalnız onun ele revayetleri (yeni revayetçi etmir) var ki, inanılmış (revayetçilerin) revayetine oxşamır.

3. Ebu İşaq es-Süeybi: İnanılmışdır, ancaq müdellisdir. (Revayeti) eşitdiyini açıqlamır.

neql etdiyiz diger hedislerinde sehihliyi shubhelidir.
BIRDEKI MEN SIZDEN HEDISLER SILSILESI ISTEMEDIM.HAMIYA MELUMDURKI ISLAM UYDURMA HEDISLERLE ZENGINDIR. MEN SIZDEN QURAN DELILLERI ISTEDIM. SIZDE ONLARIN YOXLUQU UCBATINDAN BU MEQALENI BURA COPY ETINIZ....
QURANDAN DELIL LAZIMDI EY ELI-ASHIQI.......


haqqi axtarin , insheallah axtaran tapar
 
ZehrayiNurTarix: Çərşənbə axşamı, 20.01.2009, 21:35 | İsmarıc # 25
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 141
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Miraqa:

Evvela salam aleykum...

1- Senin gosterdiyin hedisler heqiqetende hec emelli menbesi olmayan hedisdi bu bir.
2- cide sizin hedis demeyiniz bilirsen neye benzeyir Insanin bir soz demesi yalan ya dogru papuqayinda onu tekrarlamasina smile

3-Nehcul belageden Subut gosterirsen Amma Halbuki Nehcul belagede bele bir sey yoxdur...

4-cude Bilirsen esas sebeb nedir bax indi AzeriTurk deyir.

Quote
BIRDEKI MEN SIZDEN HEDISLER SILSILESI ISTEMEDIM.HAMIYA MELUMDURKI ISLAM UYDURMA HEDISLERLE ZENGINDIR. MEN SIZDEN QURAN DELILLERI ISTEDIM. SIZDE ONLARIN YOXLUQU UCBATINDAN BU MEQALENI BURA COPY ETINIZ....
QURANDAN DELIL LAZIMDI EY ELI-ASHIQI.......

Men Ona Sual verdim cavablandirmadi niye??

CUnki Subutu yoxdur smile Esas sebeb bu vassalamu aleykum!


«Ey insanlar! Rəbbinizdən qorxun!»
يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمُ
 
MIRAQATarix: Çərşənbə axşamı, 20.01.2009, 23:08 | İsmarıc # 26
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 40
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 100%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (Adminstrator)
Süleyman ibn İbrahim Qunduzi Hənəfi “Yənabiul-məvəddət” kitabında iki hədis nəql etmişdir. Birinci hədis (“Fəraidus-səmteyn” kitabından) İbn Abbasdan belə nəql edilir: “Bir nəfər yəhudi, Peyğəmbəri-əkrəmin (s) hüzuruna gəlib İslam və onun təlimləri haqqında müxtəlif suallar soruşdu. O cümlədən, Həzrətin vəsi və xəlifələrindən soruşduqda, Peyğəmbəri-əkrəm (s) birinci vəsisini Əli ibn Əbi Talibin, sonra Həsən və Hüseynin, sonra da doqquz imamın adlarını bir-bir çəkdi. Yəhudi iman gətirib dedi: Mən keçmiş peyğəmbərlərin kitablarında, o cümlədən, Musa peyğəmbərin kitabında oxumuşam ki, sonuncu peyğəmbərin ilk canişini onun kürəkəni, ikinci və üçüncü canişini ilk canişinin övladları və bir-birilə qardaş, qalan doqquz nəfəri isə üçüncü canişinin övladları olacaq.”

bu uydurma hedisleri hardan tapirsan ?

İkinci hədis isə “Mənaqib” kitabından Cabir ibn Abdullah Ənsaridən nəql edilir. Orada da on iki imamın adı bir-bir qeyd edilir. Bu hədis də yuxarıdakı əhvalata bənzəyir və uzun olduğundan onu qeyd etmirik.[

Добавлено (20.01.2009, 23:08)
---------------------------------------------
indi ey shiiler deyin gorek sizinle quranla danishaq ya hedisle ??


Peyğəmbər sizə nə verirsə onu götürün, nəyi qadağan edirsə ondan əl çəkin. Allahdan qorxun. Həqiqətən, Allahın cəzası çox şiddətlidir." (Həşr 7)
 
ZehrayiNurTarix: Çərşənbə, 21.01.2009, 21:15 | İsmarıc # 27
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 141
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



MIRAQA,
Quote
indi ey shiiler deyin gorek sizinle quranla danishaq ya hedisle ??

1-Evvela Shii deyil Shie....

2- cide axi men size deyirem mene Qurandan subut goster omer pak pakizedir sophbeti firladirsiz.Sohbetden qacma Subut ele...Quranla qondarma hedis lazim deyil!


«Ey insanlar! Rəbbinizdən qorxun!»
يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمُ
 
MIRAQATarix: Cümə axşamı, 22.01.2009, 00:58 | İsmarıc # 28
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 40
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 100%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (ZehrayiNur)
1-Evvela Shii deyil Shie....

shii demek olmaz beyem ? :))

ZehrayiNur, sen mene qurandan goster ki 12 imam olacaq 1 qeybe cekilecek sonra zuhur edecek onlara kim zulum edibse onlari dirildib oldurecek tezeden, sonra ALI r.a cennet cehennem ehlini teyin edecek ... helelik bu qeder cavablandir dalina baxariq


Peyğəmbər sizə nə verirsə onu götürün, nəyi qadağan edirsə ondan əl çəkin. Allahdan qorxun. Həqiqətən, Allahın cəzası çox şiddətlidir." (Həşr 7)
 
AZERITURKTarix: Cümə axşamı, 22.01.2009, 12:36 | İsmarıc # 29
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 32
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



İravani, Adminstrator,

ALLAH SHAHIDDIR KI MEN BURA SHIYELERIN DELILLERINI , VE ONLARIN VEHHABI ADLANDIRDIQLARINA QARSHI EKS DELILLERINI BILMEK UCUN GELDIM. VE HAMINIZDA SHAHIDSINIZ KI MEN BUNU ALA BILMEDIM, ALDIQIM ISE YALNIZ BOSH-BOSH SOZLER, YALANCI HEDISLER , VE "ALIMLERIN" OZLERINE SERF EDEN ESASSIZ YOZMALARI OLDU. VERDIYIM SUALLARA QURANDAN 1 DENE DE OLSUN DELIL GETIRILMEDI.
BURDA MOVZU ACMAZDAN QABAQ EN AZINDAN SIZLERE DEYILECEK ITTIHAMLARA QARSHI TUTARLI CAVABLARINIZ HAZIRLAYARDINIZ GEREK.....SALAMAT QALIN . ALLAH SIZI DOQRU YOLA YONELTSIN,


haqqi axtarin , insheallah axtaran tapar
 
For_IslamTarix: Cümə axşamı, 22.01.2009, 15:57 | İsmarıc # 30
Çavuş
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 170
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (MIRAQA)
ZehrayiNur, sen mene qurandan goster ki 12 imam olacaq 1 qeybe cekilecek sonra zuhur edecek onlara kim zulum edibse onlari dirildib oldurecek tezeden,

Quranda imam Mahdinin (af) zühuru barede xeber veren ayeler var. Bu barede ele ehli sünne menbelerinde xeyli hedis ve revayetler var. hedissleri yazmiram hele.

Qurani-kərim və İmam Mehdi

Ola bilərmi ki, "tibyanən likull şəy" (hər şeyi bəyan edən) olan Quran, bəşəriyyət tarixində indiyəcən misli görünməmiş bir dəyişiklikdən xəbər verməsin?! Qurani-kərimdə İmam Məhdi həzrətləri, səhabələri, bəşəriyyətin xoşbəxt gələcəyi, həmin vaxtda İsa peyğəmbərin göydən enəcəyi və neçə-neçə bu kimi həqiqətlər barəsində 120-dən çox ayə mövcuddur. İntəhası, ola bilsin biz bu ayələrin bə`zisinin zahirini başa düşə bilməyərək şəkkə düşək. Mətləbin aydınlaşması üçün diqqətinizi bir neçə hədisə yönəldirəm. İslam Peyğəmbəri (s) buyurur: “Quranda elə bir ayə yoxdur ki, onun zahiri və batini olmasın».

İmam Sadiq (ə) buyurur: “Quranın zahirində məqsəd ayənin tənzili, batinində məqsəd isə onun tə`vilidir».

Başqa bir yerdə İmam Sadiq (ə) buyurur: “...Beləliklə də, hər hansı bir qövmün barəsində nazil olan ayə onlar öldükdən sonra, həmin ayə də ölər, daha Qurandan əsər-əlamət qalmazdı. Ancaq Quranın, yer-göy var olduqca, onun əvvəli axırına seyr edər. Beləliklə hər qövm hər hansı bir ayəni oxuyarlarsa, özləri-xeyir və ya şərdə o ayənin hədəfinə çevrilirlər”.

O Həzrət yenə buyurmuşdur: “Həqiqətən Quranın təhvili vardır. Onun bir qisminin tə`vili gəlmiş, bir qismininki isə hələ gəlməmişdir. Hər hansı bir ayənin tə`vili imamlardan birinin dövrünə düşərsə, həmin zamanın imamı onu bilər”.

“Tə`vil” ayənin batini, əsl həqiqəti deməkdir. “Tənzil” isə ayənin nazil olma səbəbidir. Quranı zahirlə məhdudlaşdırmaq ona zülmdür. Quranın rəhmət ayələri bütün gözəl şeylərə, qəzəb ayələri isə bütün çirkinliklərə şamil olur. İslam peyğəmbəri (s) buyurmuşdur: “Sizin diqqətiniz yalnız ayənin nazil olma səbəblərində olmasın. Pərdə arxasında ümumi bir mə`na vardır və o həmişəlikdir”.

İmam Zamana (əc.) tə`vil edilən, yozulan ayələr yalnız Əhli-beyt (ə) tərəfindən ola bilər.

Deməli, mümkündür ki, ayənin zahiri başqa şeyə, batini isə İmam Məhdiyə (ə.f.) aid olsun. Onu da qeyd edim ki, zahiri mə`na ilə batini mə`na arasında bir mə`nada yaxınlıq mövcuddur. Belə deyil ki, ayənin zahiri bir şeyi buyursun, ancaq batini tamamilə başqa şeyi. Biz ayəni oxuyarkən onu yalnız zahiri mə`nasıyla məhdudlaşdır-mamalıyıq. Əgər hər hansı bir alim bir ayə barəsində fikir yürüdərsə, hövsələsizlik edib tez onu inkar etməməli, dar düşünməkdən uzaq olub fikir sərhədlərimizi genişləndirməliyik.

“Müşriklərin xoşuna gəlməsə də, onu (İslamı) bütün dinlərin fövqündə etmək üçün öz peyğəmbərini doğru yolla və haqq dinlə göndərən Odur” /Tövbə, 33 /

İmam Sadiq (ə): “Allaha and olsun ki, onun tə`vili hələ nazil olmayıbdır və Qaim (əc.) zühur etməyincə nazil olmayacaqdır”.

Əli (ə), "Bu qələbə müjdəsi həyata keçibdir?"–deyə bir dəfə səhabələrdən soruşdu.

-Bəli-deyə cavab verdilər.

Buyurdu: “Xeyr! Canım onun əlində olan Allaha and olsun, bu vədənin həyata keçməsilə dünyada elə bir şəhər qalmayacaq ki, oradan səhər-axşam Allahın birlik və əzəmətini yad edən səda ucalmasın”.

Digər bir ayə, İsa peyğəmbərin (ə) səmadan enməsi barədə olan ayədir: “Şübhəsiz ki, o, (İsanın enməsi) qiyamət üçün bir nişanədir. Ona şəkk etməyin və mənə tabe olun. Bu doğru yoldur!" /Zuxruf, 61/

daha etrafli http://www.sonumid.com/?num=jurnal06/026

Quote (MIRAQA)
sonra ALI r.a cennet cehennem ehlini teyin edecek ... helelik bu qeder cavablandir dalina baxariq

Hər iki tərəfin arasında pərdə və səddin üzərində hər kəsi simasından tanıyan insanlar olacaqdır ki, onlar Cənnət əhlini səsləyib: "Sizə salam olsun!" deyəcəklər. Halbuki özləri çox istədikləri halda hələ Cənnətə girməyəcəklər.eraf 46
«Eliyyun qesimun-nаri vel-cenne» hedisinin menbeleri:

Zemeхsheri «el-Fаiqi ????fi qeribil hedis»de. s. 97
Кenzul-ummаl, c. 13 s.151
Selefi mezheb оlаn Аlusi oz тefsirinrde c. 30 s. 119
Таriх Demeşq c.42 s. 298

2-ci meselede ise muellif Peygamberden(s) getirdiyi hedisle meseleye gozel aydinliq getirib.

***
Siz bu mövzuda ey selefiler ehli beyte olan mehebbetinizi bildirirsiz.
Allahın resulu seqeleyn hedisinde ne buyurub: Quran ve ehli beytden berk yapışın buyurmayibmi?

 
ZehrayiNurTarix: Cümə axşamı, 22.01.2009, 21:44 | İsmarıc # 31
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 141
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



MIRAQA,
Quote
ZehrayiNur, sen mene qurandan goster ki 12 imam olacaq 1 qeybe cekilecek sonra zuhur edecek onlara kim zulum edibse onlari dirildib oldurecek tezeden, sonra ALI r.a cennet cehennem ehlini teyin edecek ... helelik bu qeder cavablandir dalina baxariq

smile Miraqa sualdan ecceb qeseng yayilirsize...

AzeriTurk Ve Miraqa Bu sual Ikinizede evvelceden verilib

Evvela Subut gosterin ki,Omer quranda pak pakize buyurulub o Hz r-dir Sonra Bizden subut isteyin..
Indi Siz bizden delil isteyirsiz smile beyem sizin Bele tutarli deliliniz var? smile

Vassalamu aleykum.GUlmeli Postlara gore ALlah razi olsun smile


«Ey insanlar! Rəbbinizdən qorxun!»
يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمُ
 
PünhanTarix: Çərşənbə, 28.01.2009, 01:21 | İsmarıc # 32
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Həqiqətən Mənim Əhli beytimin misalı sizin aranızda Nuhun gəmisi kimidir. Hər kəs ona mindi nicat tapdı və hər kəs ona minməkdən imtina etdi həlak oldu. Kənzul-ummal 12/185

Daha ətraflı....buyurun

Muhamməd (s.a.s)-ın Əhli-beytinin misalı... up book


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
TICCANITarix: Çərşənbə, 28.01.2009, 01:36 | İsmarıc # 33
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 37
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 100%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



peygenber s buyurmushdur ya ALİ seni ancaq mömin sevər ç munafiq isə paxıllıq edə BUXARİ


Hər kəs Allaha və Peyğəmbərinə itaət etməyib Onun hədlərini aşarsa, (Allah da) onu həmişəlik Cəhənnəmə daxil edər. Onu rüsvayedici əzab gözləyir”. (ən-Nisa 4:14)
 
AdministratorTarix: Çərşənbə, 28.01.2009, 20:03 | İsmarıc # 34
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote
peygenber s buyurmushdur ya ALİ seni ancaq mömin sevər ç munafiq isə paxıllıq edə BUXARİ

Bildiyimə görə qeyd etdiyiniz hədis Buxaridə göstərilməyib. Səhih əsərlərindən Müslimdə nəql olunub. Həmçinin digər mötəbər mənbələrdə (Tirmizinin sünəni kimi).


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
PünhanTarix: Çərşənbə, 28.01.2009, 23:32 | İsmarıc # 35
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Əli mənim tərəfimdən əvəz olunmaz təbliğatçıdı. Mənim gətirdiyim dini məndən sonra haq olararaq məxluqata heç bir azğınlığa yol vermədəın yalnız Əli çatdırıb təbliğ etməyə layiqdir.(Kifayətut-talib bab 62-260, Mənaqib Xorəzmi fəsl 7, hədis 76, Yənabiul-məvəddə180)


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
HuzeyfaTarix: Bazar ertəsi, 16.02.2009, 22:49 | İsmarıc # 36
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 100
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 20%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Dilçi alim ər-Rağib əl-İsfahaninin bu məsələyə münasibəti belədir: «Kişinin əhli onun qohumlarına və onunla eyni dində olan insanlara deyilir. Həmçinin bu, sənətləri eyni olan, bir evdə və ya ölkədə yaşayan insanlara da aiddir. Əslində isə kişinin əhli onunla bir yerdə yaşayan şəxslərdir. Sonralar bu məna daha da genişlənərək aralarında qohumluq əlaqəsi olan insanlara da şamil edilmişdir. Qeyd edək ki, Quranın «əl-Əhzab» surəsinin 33-cu ayəsinə görə Əhli-beyt deyildikdə peyğəmbərin ailəsi nəzərdə tutulur. Həmin ayədə deyilir:"…Ey əhli-beyt! Allah sizdən çirkinliyi yox etmək və sizi tərtəmiz (pak) etmək istər" («əl-Əhzab», 33).Beləliklə, kişinin əhli dedikdə zövcəsi, islam əhli dedikdə isə onun qayda-qanunlarına əməl edən insanlar nəzərdə tutulur. Sonra o bildirir ki, ərəbcə, kişi evlənərsə ona ailə sahibi oldu deyilir və birinə Allah-təala səni Cənnətdə evləndirsin dedikdə həmin məna nəzərdə tutulur».[1]İbn Manzurun «Lisən əl-arab» kitabında qeyd edilir ki, «Məzhəb əhli onun ardıcıllarına, islam əhli onun qayda-qanunlarına əməl edənlərə, əmr əhli hakimlərə, ev əhli onun sakinlərinə, kişinin əhli ona ən yaxın insanlara deyilir və Peyğəmbərin (s.a.v.) Əhli-beyti onun zövcələri, qızları və kürəkəni Əlidir. Peyğəmbərin Əhli-beytinin yalnız onun zövcə¬lərindən ibarət olduğu da nəql edilmişdir. Sonra o bildirir ki, ərəb dilində «ət-təəhhul» sözü evlənmək mənasında işlədilir və arvadı, uşaq¬ları olan kişiyə «əhil», evlənməyən şəxsə «azəb», kişiyə ən yaxın insanlara onun əhli, Allah-təalaya və peyğəm¬bərinə yaxın olan insanlara isə övliyalar deyilir».[2]«Təc əl-arus» kitabında bu məsələ ilə bağlı deyilir ki, «Məzhəb əhli onu qəbul edib inanan insanlar, kişinin əhli zövcəsi və övladlarıdır. Quranın «əl-Qəsəs» surəsinin 29-cu ayəsində də həmin bu məna nəzərdə tutulur. Bu ayədə belə qeyd olunur:"Musa (onillik xidmət) müddətini başa vurub ailəsi ilə birlikdə (Misirə tərəf) yola çıxdığı zaman Tur dağı tərəfdə bir od gördü…" («Əl-Qəsəs», 29).Ayədəki ailə sözü ilə Musa peyğəmbərin zövcəsinə işarə olunur. Məhəmməd peyğəmbərin əhli dedikdə də onun zövcələri, qızları və kürəkəni Əli (Allah ondan razı olsun!) qəsd olunur. Həmçinin onun əhlinin ona yaxın kişi qohumlarını, nəvələrini əhatə etdiyi də qeyd olunmuşdur. Aşağıdakı ayələrdə də yuxarıda qeyd etdiyimiz məna nəzərdə tutulur. Allah-təala Quranda buyurur:«Əhlinə namaz qılmağı əmr et, özün də ona (namaza) səbrlə davam et» («Taha», 132).Digər Quran ayəsində isə belə deyilir:«…Ey Əhli-beyt! Allah sizdən çirkinliyi yox etmək və sizi tərtəmiz (pak) etmək istər»(«əl-Əhzab», 33).Başqa bir ayədə Allah-təala buyurur:«… Ey ev əhli! Allahın mərhəməti və bərəkəti sizin üstünüzdə olsun…»(«Hud», 73).Beləliklə hər peyğəmbərin əhli onun ümməti və millətidir. Allah-təala Quranda buyurur:«O öz ümmətinə namaz qılmağı, zəkat verməyi əmr edirdi…» («Məryəm», 55).Ayədə İsmayıl peyğəmbərdən bəhs edilir və oradakı «əhl» sözü yuxarıda qeyd etdiyimiz mənanı ifadə edir.Həmçinin «əl-Misbah əl-munir» kitabında bu məsələ ilə bağlı deyilir: «Kişinin əhli onun qadın¬larına, ev əhlinə və tərəfdarlarına deyilir».[3]Bununla da dilçi alimlərin qeyd etdiyi dəlil¬lərdən peyğəmbərin (s.a.v.) Əhli-beyti dedikdə kimlərin nəzərdə tutulduğu bizə aydın oldu. Beləliklə, peyğəm¬bərin (s.a.v.) Əhli-beytinə onun zövcələri, sonra uşaqları və qohumlar daxildir. Quranda bir neçə yerdə bu mənaya işarə olunmuşdur. Allah-təala Quranda Xəli¬lullah İbrahim peyğəmbərin hekayətində mələklərin onun yanına mücdə ilə gəlməsindən bəhs edərkən buyurur:«(İbrahimin) arvadı (Sara pərdə arxasında) dur¬muşdu (və ya qonaqlara qulluq edirdi). O (bu sözləri eşidib Lut tayfasının başına gələcək müsibətdən qafil olduğuna sevinərək və ya qoca yaşında oğlu olacağına təəccüblənərək) güldü. Bundan sonra Biz onu İshaqla, İshaqın ardınca Yəqubla (İshaqın, ondan sonra Yəqubun dünyaya gələcəyi ilə) mücdə¬lədik. (İbrahimin arvadı) dedi: "Vay halıma! Mən qoca bir qarı, bu ərim də ixtiyar bir kişi olduğu halda, mən necə doğa bilərəm?! Bu çox təəccüblü bir şeydir!"» («Hud», 71-72).Bu ayələrin davamı olan, yuxarıda göstərdiyimiz «Hud» surəsinin 73-cü ayəsində qeyd olunan Əhli-beyt ifadəsində də İbrahim peyğəmbərin (ə) zövcəsi nəzərdə tutulur. Həmçinin Allah-təala Quranda Musa peyğəmbər (ə) haqqında danışarkən buyurur:«Musa (onillik xidmət) müddətini başa vurub ailəsi ilə birlikdə (Misirə tərəf) yola çıxdığı zaman Tur dağı tərəfdə bir od gördü. O, ailəsinə dedi: "Siz (mən qayıdanadək burada) durun. Mən bir od gördüm…"» («əl-Qəsəs», 29).Bu ayədə də Əhli-beyt dedikdə Musa peyğəmbərin (ə) həyat yoldaşı nəzərdə tutulur. Çünki, həmin vaxt Musa peyğəmbərin (ə) yanında həyat yoldaşından başqa heç kim yox idi. Bundan əlavə Quranda peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrinə xitabən Əhli-beyt ifadəsi işlədilir. Allah-təala Quranda buyurur:«Evlərinizdə qərar tutun. İlkin Cahiliyyət döv¬ründəki kimi açıq-saçıq olmayın. (Bər-bəzəyinizi taxaraq evdən çıxıb özünüzü, gözəlliyinizi yad kişi¬lərə göstərməyin!) Namaz qılın, zəkat verin, Allaha və Rəsuluna itaət edin. Siz ey (Peyğəmbərin) ev əhli! Allah sizdən çirkinliyi yox etmək və sizi tərtəmiz (pak) etmək istər! Allahın evlərinizdə oxunan ayələ¬rini (Quranı) və Hikməti (Peyğəmbərin qoyduğu qayda-qanunu) xatırlayın. Allah (möminlərə) lütf¬kardır, (bəndələrinin bütün əməllərindən) xəbər¬dardır!» («əl-Əhzab», 33-34).Quran elmləri haqqında azacıq məlumata malik olan insan ayədə qeyd olunan Əhli-beyt ifadəsinin peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrinə aid olduğunu başa düşər. Çünki ayənin əvvəlindəki "vaqarnə" (evlərinizdə qərar tutun) sözü, ondan əvvəl və sonra gələn ayələrin möminlərin analarına (Allah onlardan razı olsun!) xitabən deyildiyinə dəlalət edir.Təfsir alimi əl-Qurtubi öz kitabında bu ayənin mənasını belə şərh edir: «Ayədən aydın olur ki, Əhli-beyt anlamı peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrini və ona yaxın digər insanları əhatə edir. "Yutahhirakum" felinin kişi cin¬sində işlədilməsi peyğəmbərin (s.a.v.), Əli, Həsən və Hüseynin Əhli-beytdən olmasından irəli gəlir. Çünki, ərəb dilində kişi və qadına birlikdə müraciət edildiyi zaman fel kişi cinsində işlə¬dilir. Ayənin mənasından aydın olur ki, peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələri onun Əhli-beytindən sayılırlar. Ona görə ki, bu ayə onlar haqqında nazil olub və onlardan bəhs edir. Dediklərimizi ayənin mənası da təsdiq¬ləyir!»[4]Quranda buyrulan “əhli-beyt” kimdir məsələsində alimlər ixtilaf etmişlər:1) İbn Abbas, İkrimə, Miqatil, Səid bin Cübeyr (Allah onlardan razı olsun!) kimi böyük səhabələrə görə əHli-beytə Peyğəmbərin (s.a.v.) arvadları daxil¬dir. Çünki «əl-Əhzab» surəsinin 28-34-cü ayələ¬rində müraciət peyğəmbərin (s.a.v.) arvadlarına edilir:“Ya Peyğəmbər! Arvadlarına belə de: “Əgər siz dünya həyatını və onun dəbdəbəsini istəyirsinizsə, gəlin sizə talaq haqqınızı verim və gözəl bir tərzdə boşayım! Yox, əgər Allahı, Onun Rəsulunu və axirət yurdu¬nu istəyirsinizsə, Allah içərinizdən yaxşı işlər görənlər üçün böyük bir mükafat ha¬zırlamışdır. Siz ey peyğəmbərin arvad¬ları! Sizdən hansı biriniz açıq-aşkar bir çirkin iş görsə, onun əzabı ikiqat olar. Bu, Allah üçün asandır! Sizdən hər kim Allaha və Rəsu¬luna itaət edib yaxşı işlər görsə, onun mükafatını ikiqat verərik. Biz onun üçün tükənməz gözəl və minnətsiz ruzi hazırla¬mışıq. Siz ey Peyğəmbərin arvad¬ları! Allah¬dan qorxacağınız təqdirdə siz (başqa) qadın¬ların heç biri kimi deyilsi¬niz. Buna görə də yad kişilərlə yumşaq danışmayın, yoxsa qəl¬bində mərəz (şəkk, nifaq və günah mərəzi) olan tamaha (özgə təmənnaya) düşər. (Danışdığınız zaman) gözəl danışın. Evlərinizdə qərar tutun. İlkin cahiliyyə dövründəki kimi açıq-saçıq olma¬yın. Namaz qılın, zəkat verin, Allaha və Rəsuluna iitaət edin. Siz ey ev əhli! Allah sizdən çirkinliyi yox etmək və sizi tər¬təmiz, pak etmək etmək istər! Alla¬hın evlə¬rinizdə oxunan ayələrini və hikməti (Pey¬ğəmbərin qoyduğu qayda-qanunu) xatırlayın. Allah (möminlərə) lütfkardır və xəbərdardır” («əl-Əhzab», 28-34).Bu ayələrdən görünür ki, “ev” deyildikdə Peyğəm¬bər və arvadlarının yaşadığı məskənlər nəzərdə tutulur və müraciət arvadlaradır.2) Səhabələrdən Əbu Səid əl-Xudri, Mücahid, Qatadə isə ev-əhlinin Əli, Fatimə, Həsən və Hüseyn (Allah onlardan razı olsun!) olduğunu demişlər. Onların belə demələrinin dəlili “Siz ey ev əhli” ayəsində müraciət formasının ərəb dilinə görə zahirən qadınlara deyil, kişilərə olmasıdır.Birinci rəy tərəfdarları 2-cini belə rədd edirlər ki, müraciətin qadınlara deyil, kişilərə olması dəlil ola bilməz, çünki bu ərəb dilinin bəlağətindən irəli gəlir. Bəzən təkə cəm kimi, ikiliyə cəm kimi, qadınlara bir nəfər kişi kimi və s. formalarda müraciət edilir. Və Quranda bunlara sübutlar var. Məsələn əl-Maidə surəsinin 6-cı ayəsində dirsək və əlin iki olmasına baxmayaraq, “iki dirsəyi” və “iki əlinizi” deyil, cəm formada “dirsəkləriniz də daxil olmaqla əllərinizi” yuyun deyilir. Hansı ki, ərəb dilində “iki dirsəyi” və “dirsəklərinizi”, “iki əlinizi” və “əllərinizi” sözlərinin müxtəlif deyiliş forması var. Eləcədə “topuqlar” sözü cəm formasında olmasına bax¬mayaraq, ayədə “iki topuq” kimi işlədilib. Həmçinin Quranda başqa yerdə – «Hud» surəsinin 72-73-cü ayəsində: “(İbrahimin arvadı): “Vay halıma! Mən qoca bir qarı, bu ərim də ixtiyar bir kişi olduğu halda mən necə doğa bilərəm?! Bu çox təəccüblü bir şeydir!” (Mələklər ona) dedilər: “Allahın əmrinə təəccübmü edirsən? Ey ev əhli! Allahın bərəkəti və mərhəməti üstündə olsun...” - deyilir. Burada da müraciət edilərkən, qadınlara xas olan “sizə” şəxs əvəzliyi kimi, “aleykunnə” əvəzinə “aleykum” - kişilərə müraciət forması işlədilir. Hətta ərəb dilində “keyfə əhlukə” (arvadın, ailən necədir?) sualına “hum bixeyr” (onlar yaxşıdır) kimi cavab verilir. “Hum” isə kişi cinsinə aid şəxs əvəz¬liyidir.Deməli, Peyğəmbərin (s.a.v.) arvadları əhli-beytə daxildirlər. Əgər müraciət forması kişilərə¬dirsə, bəs Fatimə? Onda gərək Fatimə ev əhlinə daxil edilməsin. Yox, əgər Fatimənin əhli-beytə daxil edilməsinə səbəb onu Peyğəmbər öz əbasının altına salmasıdırsa, onda yalnız əba altına salınan 4 nəfər - Əli,Fatimə,Həsən və Hüseyn (Allah onlar¬dan razı olsun!) əhli-beytə daxil¬dirlər. Bu da doğru deyil. Çünki əhli-beyt məfhumu geniş olub, ora çoxları daxildir. Bu iki fikir arasındakı ixtilafların təfər¬rüatını araşdırmamaq üçün 3-cü orta bir fikir var ki, o da budur:3). Qurtubi və İbn Kəsir kimi təfsir alimlərinə görə “Siz ey ev əhli” ayəsində zikr olunan “ev əhli”-nə həm Peyğəmbərin (s.a.v.) arvadları, həm də Əli, Fatimə, Həsən və Hüseyn (Allah onların hamısından razı olsun!) aiddir. Çünki, İbn Abbas və başqa¬larının rəvayətləri də bildirir ki, Rəsulullahın (s.a.v.) evində sakin olanlar onun arvadlarıdır və ayələrdə müraciət onlaradır. Digər tərəfdən Əli, Fatimə, Həsən və Hüseyn də (Allah onlardan razı olsun!) nəsəb və ailə baxımından əhli-beytə daxil¬dirlər. Ayənin onların səbəbi ilə nazil olmasını bildirən rəvayətlər də bu fikirdə olmaq üçün dəlildir.«Əl-Əhzab» surəsinin 30-cu ayəsində: «Siz ey Peyğəm¬bərin zövcələri!…», 31-ci ayəsində: «Sizdən hər kim…», 32-ci ayəsində: «Siz ey Peyğəmbərin zövcə¬ləri!…», 33-cü ayəsində: «Evlərinizdə qərar tutun…», 34-cü ayəsində: «Allahın evlərinizdə oxunan ayələ¬rini…» kimi Peyğəmbərin zövcələrinə müraciət edil¬diyi halda, «…Siz ey ev əhli!…» hissəsini ayıraraq bunun Peyğəmbərin zövcələrinə aid olmadığını iddia etmək düzgün deyil. Görkəmli islam alimi İbn əl-Qeyyim peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrinə xitabən nazil olan yuxarıda qeyd etdiyimiz «əl-Əhzab» surəsinin 30-34-cü ayələrindən bəhs edərkən deyir: «Peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələri onun Əhli-beytindən sayılırlar. Bu ayələr onlar haqqında nazil olduğuna görə onları istisna etmək düzgün deyil. Daha doğrusunu Allah bilir».[5]Həmin məsələyə təfsir alimi Hafiz İbn Kəsirin münasibəti isə belədir: "Əl-Əhzab surəsinin 33-cü ayəsi peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrinin Əhli-beytdən olma¬larına dəlalət edir. Bu ayə onların haqqında nazil olub və onun, peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrini, eləcə də onlarla bərabər başqa insanları əhatə etməsi daha həqiqətə uyğundur". Sonra o deyir: "Quranı diqqətlə oxuyan şəxs «əl-Əhzab» surəsinin 33-cü ayəsində qeyd olunan Əhli-beyt ifadəsinin peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələ¬rinə işarə etdiyinə şübhə etməz, çünki ayənin məzmunu buna dəlalət edir. Ona görə Allah-təala bütün bunlardan sonra buyurur:«Allahın evlərinizdə oxunan ayələrini (Quranı) və Hikməti (Peyğəmbərin qoyduğu qayda-qanunu) xatırlayın…» («əl-Əhzab», 34).Bu o deməkdir ki, ey peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələri, Allah-təalanın peyğəmbərinə (s.a.v.) Quran ayələrini və Sünnəni sizin evinizdə nazil etdiyini bilin". Bu ayəni böyük alim Qatədə belə şərh edir: "Bütün insanlardan fərqli olaraq sizə verilən bu neməti xatırlayın. Çünki vəhy başqa insanların yox, məhz sizin evdə nazil olurdu. Bu nemətə və rəhmətə ən çox layiq görülən qadın isə peyğəmbərin (s.a.v.) zövcəsi Aişədir ® ". Pey¬ğəmbər (s.a.v.) bildirib ki, zövcələri içərisində yalnız Aişə ® ilə birlikdə olduğu zaman ona vəhy nazil olub. Bəzi alimlər bunun Aişənin ® peyğəmbərin (s.a.v.) bakirə olaraq evləndiyi yeganə qadın olması və peyğəmbərdən (s.a.v.) başqa heç kimlə bir yastığa baş qoymaması ilə bağlı olduğunu bildirirlər. O bütün bu xüsusiyyətlərə görə həmin şərəfə layiq görülüb və beləliklə, əgər peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələri Əhli-beytdən sayılırlarsa, onda onun qohumlarının bu adla çağı¬rılmağa haqları daha çox çatır. Bu barədə peyğəmbər (s.a.v.) hədislərindən birində buyurur: «Ey Rəbbim! Bunlar mənim Əhli-beytimdir və Əhli-beytim daha haqlı¬dır!»[6]Məhəmməd peyğəmbər (s.a.v.) kimlərin onun Əhli-beytindən olduğunu öz hədislərində bildirib. İmam Buxari Ənəs bin Malikə ® istinadən peyğəmbərin (s.a.v.) Zeynəb bint Cəhş ® ilə evlənməsi hadisəsini rəvayət edib. Həmin hədisdə peyğəmbərin (s.a.v.) Aişənin ® otağına gəlib: «Ey Əhli-beyt! Allahın rəhməti və salamı sizə olsun!» – dediyi və Aişənin ® ona: «Sənə də Allahın rəhməti və salamı olsun! Əhlin necədir? Allah mübarək etsin!» – deyə cavab verdiyi, sonra peyğəmbərin (s.a.v.) bütün zövcələrinin otaqlarını gəzərək onlara eyni sözlərlə müracəit etdiyi və Aişənin ® verdiyi cavabı təkrar etmələri qeyd olunur.[7]Bununla peyğəmbər (s.a.v.) zövcələrinin onun Əhli-bey¬tindən olduqlarını bildirir. Bu barədə yalnız islam ümmətinin ən fəzilətli şəxsiyyətlərindən sayılan peyğəmbərin (s.a.v.) səhabələrinə (Allah onlardan razı olsun!) qarşı ürəyi kinlə dolu olan şəxs mübahisə edə bilər.Böyük alim İbn əl-Qeyyim alimlər arasında Əli-beyt ifadəsinin kimləri əhatə etməsi məsələsi ətra¬fında da fikir ayrılığının mövcud olduğunu qeyd edir. O, bu məsələ ilə bağlı dörd fikrin irəli sürüldüyünü bildirir:Birincisi. Peyğəmbərin Əli-beyti sədəqə qəbul et¬mələri haram buyurulan şəxslərdir. Həmin şəxslərin kim olması ilə bağlı üç fikir söylənilmişdir:1– Şafii məzhəbinə və İmam Əhməddən nəql edilən bir rəvayətə görə onlar Həşim və Müttalibin oğullarıdır.2– İmam Əbu Hənifəyə və İmam Əhməddən nəql edilən digər bir rəvayətə görə peyğəmbərin (s.a.v.) Əli-beyti yalnız Həşim oğullarıdır. Maliki məzhəbindən olan İbn əl-Qasimin də rə.yi belədir.3– Əli-beyt Həşimin oğullarından başlayaraq Qalib oğullarına qədər olan bir nəsli əhatə edir. Beləliklə, Müttalibin, Ümeyyənin və Nofəlin oğul¬ları da Əli-beytdən sayılırlar. Bu Maliki məzhə¬bindən olan Əşhəbin rəyidir.Sonra o, Əli-beyt dedikdə sədəqə qəbul etmələri haram buyurulan şəxslərin nəzərdə tutulması fik¬rinin İmam Şafiiyə, Əhmədə və onların əksəriyyət təşkil edən yoldaşlarına mənsub olduğunu bildirir.İkincisi. Peyğəmbərin (s.a.v.) ailəsi onun övladları və zövcələridir. Bunu Abd əl-Bərr «ət-Təmhid» kita¬bında qeyd edir. O, kitabının Abdullah bin Əbu Bəkrdən bəhs edən hissəsində Əbi Həmid əs-Səidinin hədisini şərh edərkən bəzi alimlərin peyğəmbərin (s.a.v.) ailəsinin onun zövcələrindən və övladlarından ibarət olduğunu bildirdiklərini nəql edir. Çünki, Malikin Nəim əl-Mucmirdən rəvayət etdiyi hədisdə deyilir: «Allahım! Məhəmmədə və onun ailəsinə xeyir-dua ver!».[8] Əbu Həmid əs-Səidinin hədisində isə deyilir: «Allahım! Məhəmmə¬də, zövcələrinə və övlad¬larına xeyir-dua ver». Alimlər bu hədisin birinci qeyd etdiyimiz hədisi şərh etdiyini bildirirlər. Bu hədislərdən peyğəmbərin ailəsinin onun zövcələ¬rindən və övladlarından ibarət olduğu aydın olur.Üçüncüsü. Peyğəmbərin (s.a.v.) ailəsi Qiyamət gününə qədər onun ardınca gedən insanlardır. Bunu İbn Abd əl-Bərr bəzi alimlərdən rəvayət edib.Dördüncüsü. Peyğəmbərin (s.a.v.) ailəsi ümmətinin təqvalı insanlarıdır. Bu qazi Hüseyn və dilçi alim Rağibin rəyidir.Sonra o hər bir rəyin müəllifinin istinad etdiyi dəlillərə toxunur və hansının səhih və ya zəif olduğunu aydınlaşdıraraq, birinci rəyin, ondan sonra isə ikinci rəyin düzgün, üçüncü və dördüncü rəyin isə zəif olduğunu bildirir. Çünki Məhəmməd peyğəmbər (s.a.v.): «Həqiqətən, sədəqə almaq Məhəmmədin ailəsinə yaraşmaz»[9], «Məhəmmədin ailəsi məhz bu maldan yeyər»[10], «Ey Allahım! Məhəmmədin ailəsinin ruzisini qut et»[11] – hədisləri ilə onun ailəsi ilə bağlı şübhəni aradan qaldırmışdır. Beləliklə, bu hədis¬lərdə qeyd olunan Məhəmmədin (s.a.v.) ailəsi ifadəsi bütün islam ümmətini əhatə etmir. Həmçinin namazda dediyimiz «Əli-Məhəmməd» sözləri ilə hədislərdə oxuduğumuz «Əli-Məhəmməd» ifadəsinin mənası eynidir! Bu sözləri başqa cür şərh etmək düzgün deyil. Zövcələr və övladlar kəlməsinin ayrıca qeyd olun¬masına gəldikdə isə, bu təkcə onların Əli-Beytdən olmalarına yox, əksinə, peyğəmbərin (s.a.v.) ailəsinin təkcə onlardan ibarət olmadığına dəlalət edir. Çünki, Əbu Davud Nəim əl-Mucmirə istinadən Əbu Hureyrənin peyğəmbərə (s.a.v.) belə salavat etdiyini rəvayət edir: «Ey Allahım! İbrahimə xeyir-dua verdiyin kimi Məhəmməd peyğəm¬bərə, onun möminlərin anaları olan zövcələrinə, övladlarına və Əhli-beytinə xeyir-dua ver».[12] Bu hədisdə zövcələr, övladlar və Əhli-beyt sözləri bir yerdə qeyd olunur. Bunun səbəbi onların həqiqətən peyğəmbərin (s.a.v.) ailəsindən sayılmaları və bu ada layiq görülməyə ən çox haqları çatan insan olmalarıdır.[13]Böyük alim əş-Şaukəni də alimlər arasında ayədə qeyd olunan Əhli-beyt ifadəsinin kimləri əhatə etməsi məsələsi ətrafında fikir ayrılığının yarandığını qeyd edir. İbn Abbas, İkrimə, Ata, əl-Kəlbi, Muqatil və Səid bin Cübeyr həmin ayənin peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrindən bəhs etdiyini və orada qeyd olunan evin peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrinin yaşadığı ev olduğunu bildirmişlər. Onlar aşağıdakı ayələrə əsaslanaraq həmin fikirləri söyləmişlər:«Ya peyğəmbər! Zövcələrinə belə de:…»; «Alla¬hın evlərinizdə oxunan ayələrini (Quranı) və Hik¬məti (Peyğəm¬bərin qoyduğu qayda-qanunu) xatırlayın. Allah (möminlərə) lütfkardır, (bəndələri¬nin bütün əməllərindən) xəbərdardır!»(«əl-Əhzab», 28, 34).[14]Həmçinin Məhəmməd Abd ər-Rəhman əl-Müba¬rəkfuri şeyx Abd əl-Haqqın «əl-Ləməat» kitabında belə dediyini rəvayət edir: «Bilmək lazımdır ki, peyğəmbərin (s.a.v.) Əhli-beyti sədəqə qəbul etmələri haram buyurulan şəxslərdir. Onlar Həşim oğullarıdır. Buraya Abbasın, Əlinin, Cəfərin, Aqilin və Harisin də ailələri daxildir. Bu ailələrin üzvlərinə sədəqə almaq haramdır. Həmçinin peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələri də onun Əhli-beytindəndirlər. Burada müraciət onlara edilib. Bu ayədə onları istisna etmək cümlələr arasında uyğunluğu pozur.Qeyd edək ki, təfsir alimi Razinin bu məsələyə münasibəti belədir: «Ayədə qeyd olunan Əhli-Beyt ifadəsi peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrini də əhatə edir. Çünki ayələrin ardıcıl şəkildə gəlməsi buna dəlalət edir. Peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrini istisna etmək və bu ayəni başqa insanlara şamil etmək düzgün deyil. Həmin ayədə müraciətin kişi cinsində edilməsi «əhl» sözünə və ya ərəb dilində kişi ilə qadına birlik¬də müraciət edildiyi zaman kişi cinsinə üstünlük verilməsindən irəli gəlir. Əgər müraciət qadın cinsində olsaydı bu ayə təkcə peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələrinə aid olar və Fatimə ® Əhli-beytdən sayılmazdı. Əslində isə alimlər onun Əhli-beytdən olması məsələsi ətrafında yekdil fikirdədirlər.Beləliklə yuxarıda qeyd etdiklərimiz fikirlərdən belə nəticəyə gəlmək olar ki, Məhəmməd peyğəmbərin (s.a.v.) zövcələri onun Əhli-beytindəndirlər. Bu Əhl əs-Sünnə və-l-cəmaənin əqidəsidir və hər bir müsəl¬manın əqidəsi belə olmalıdır. Sonda qeyd edək ki, Peyğəmbərin (s.a.v.) Əhli-beyti onun zövcələri, övladları, əmiləri və onların oğullarıdır.
 
PünhanTarix: Çərşənbə, 18.02.2009, 00:50 | İsmarıc # 37
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Hər kəs Ali Muhəmmədin məhəbbəti ilə ölsə o şəhid ölüb.
Hər kəs Ali Muhəmmədin məhəbbəti ilə ölsə bağışlanmış halda ölüb.
Hər kəs Ali Muhəmmədin məhəbbəti ilə ölsə tövbə etmiı halda ölüb.
Hər kəs Ali Muhəmmədin məhəbbəti ilə ölsə mömin və imanı kamil olan halda ölüb.
Hər kəs Ali Muhəmmədin məhəbbəti ilə ölsə ölüm mələyi sonra Nəkir və Munkər onu cənnətlə müjdələyərlər.
Hər kəs Ali Muhəmmədin məhəbbəti ilə ölsə gəlin ər evinə köç etdiyi zaman zinətləndiyi kimi onu da zinətləndirib cənnətə yola salarlar.
Hər kəs Ali Muhəmmədin məhəbbəti ilə ölsə onun qəbrindən cənnətə tərəf iki qapı açılar.
Hər kəs Ali Muhəmmədin məhəbbəti ilə ölsə Allah-təala onun qəbrini rəhmət mələkləri üçün ziyarətgah qərar verər.
Hər kəs Ali Muhəmmədin məhəbbəti ilə ölsə sünnət və cəmaət əqidəsilə ölüb.
Hər kəs ürəyində Ali Muhəmmədə kinə olan halda ölsə Qiyamətin günündə alnında “Allahın rəhmətindən məyusdur” yazılmış halda məhşərə gələcək.
Hər kəs ürəyində Ali Muhəmmədə kinə olan halda ölsə kafir ölüb.
Hər kəs ürəyində Ali Muhəmmədə kinə olan halda ölsə cənnətin iyi onun burnuna dəyməyəcək.
Hər kəs ürəyində Ali Muhəmmədə kinə olan halda ölsə Mənim şəfaətimdən ona heç bir nəsib olmayacaq.


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
For_IslamTarix: Cümə axşamı, 19.02.2009, 13:43 | İsmarıc # 38
Çavuş
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 170
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Huzeyfa, qardaş bu boyda texti yerleşdirdin. İndi nezere almadın ki bunu oxumaq lazımdır? Semimi de sen özün bu teksti oxumusanmı?

Men biraz göz gezdirdim, burda "ehlibeyte kim daxildir" meselesine toxunulub. Onda bu hedise diqqet yetir:
Zeyd-ibn-Ərqəmdən, o da Peyğəmbərdən (s) rəvayət edərək deyir: "....Mən sizin üçün iki ağır şeyi tərk edirəm. Onlardan biri Allahın kitabıdır. O, Allahın ipidir. Hər kim ona tabe olarsa hidayət olunar və hər kim onu tərk edərsə azğınlığa düşər. Bu zaman biz dedik: "Onun əhli-beyti kimdir? Arvadlarıdırmı?” Dedi: - “Xeyr, həqiqətən Allaha and olsun ki, əgər bir qadın öz əri ilə bir müddət ömür sürdükdən sonra onu boşayarsa, həmin qadın öz atasının evinə qayıdar. Onun əhli-beyti onun kökü və özündən sonra sədəqə verilməsi haram olan qohum əqrəbasıdır.” “ ( Səhih Müslim "Fəzail" kitabı, "Fəqzaimi Əli" babı. Cild 5. Səh 268.)

Yeqin ki özün anladın... bir neçe hedis vaar ki, bele her halda mövzu ehlibyete kimler daxildir mövzusu deyil menbilen ... Ehlibeytin meqamıdır. Ehlibeytin meqamini gösteren bir delil ise Qurani Kerimde buyurulub. Peyğember(s) risaleti tebliğ etmeyi müqabilinde ehlibeyte mehebbetden başqa heç neyi istemir.

 
HuzeyfaTarix: Cümə, 20.02.2009, 07:29 | İsmarıc # 39
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 100
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 20%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (For_Islam)
Men biraz göz gezdirdim, burda "ehlibeyte kim daxildir" meselesine toxunulub. Onda bu hedise diqqet yetir: Zeyd-ibn-Ərqəmdən, o da Peyğəmbərdən (s) rəvayət edərək deyir: "....Mən sizin üçün iki ağır şeyi tərk edirəm. Onlardan biri Allahın kitabıdır. O, Allahın ipidir. Hər kim ona tabe olarsa hidayət olunar və hər kim onu tərk edərsə azğınlığa düşər. Bu zaman biz dedik: "Onun əhli-beyti kimdir? Arvadlarıdırmı?” Dedi: - “Xeyr, həqiqətən Allaha and olsun ki, əgər bir qadın öz əri ilə bir müddət ömür sürdükdən sonra onu boşayarsa, həmin qadın öz atasının evinə qayıdar. Onun əhli-beyti onun kökü və özündən sonra sədəqə verilməsi haram olan qohum əqrəbasıdır.” “ ( Səhih Müslim "Fəzail" kitabı, "Fəqzaimi Əli" babı. Cild 5. Səh 268.)

Oldu,elə isə hədisi sona kimi oxumaq lazımdır.
Yezid bin Həyyan, Zeyd bin Ərqamdan ® rəvayət edir ki, Rəsulullah buyurmuşdur: “Xəbəriniz olsun! Mən sizə iki ağır şey tərk edirəm: bunlardan birincisi Allah-təalanın Kitabıdır. O, Allahın ipidir. Kim ondan bərk yapışsa, Allaha tabe olsa, o , doğru yoldadır. Kim onu tərk etsə, düz yoldan çıxmış olar. İkincisi isə itrətim, Əhli-beytimdir”. Biz soruşduq: “Peyğəmbərin qadınları onun Əhli-beytin¬dəndirlərmi?” Dedi: “Xeyr. Allaha and olsun ki, qadın əri ilə bir müddət bərabər olur. Boşandıqda o atasının yanına, öz qövmünə qayıdır. Rəsulullahın Əhli-beyti, nəslindən olub özündən sonra sədəqə almaları haram olan, ata tərəfdən qohum olan insanlardır”. (Müslim, Fadailus-səhabə, 2408).
İslamda qayda budur ki,bütün ayə və hədislərə kompleks şəkildə baxılsın.Əks təqdirdə həqiqətən aydın olmaz və ya qaranlıq qalar.Başqa digər hədisə diqqət et.
Yezid bin Həyyan rəvayət edir ki, “Bir gün Hüseyn bin Səbrə və Amr bin Muslim ilə birlikdə Zeyd bin Ərqamın ® yanına getmişdik. Oturarkən Hüseyn, Zeyd bin Ərqama belə dedi: “Ey Zeyd, sən çox xeyirlə qarşılaşdın. Rəsulullahı (s) gördün, eşitdin, bir¬likdə döyüşlərdə oldun və arxasında namaz qıldın. Beləcə neçə xeyirli işlər sənə nəsib oldu. Rəsu¬lullahdan (s) eşitdiklərindən bizə danış. Zeyd dedi: “Ey qardaşımın oğlu, vallahi yaşlandım, aradan çox il keçib, Rəsulullahdan (s) eşitdiklə¬rimdən bə’zilərini unutmuşam. İndi rəvayət edəcəklərimi qəbul edin, susanda danışmağa məcbur etməyin:
– Məkkə və Mədinə arasında “Xum” adlanan yerdə Rəsulullah (s) bir bulaq başında xütbə verdi. Allaha həmd-səna etdikdən sonra belə buyurdu: “Ey insanlar! Mən ancaq bir bəşər övladı, Rəbbimin elçisiyəm. Allah qarşısında cavab verəcəyim və Onun yanına qayıdacağım gün yaxınlaşır. Sizə iki ağır şey tərk edirəm. Birincisi, Allahın hidayət və nur kitabı olan Qur’andır. Allahın kitabını tutun və ondan möhkəm yapışın”. Qur’an haqqında tə’siredici sözlər söylədikdən sonra dedi: “İkincisi Əhli-beytimdir. Əhli-beytim haqqında Allahdan qorxmağı, xəta etməməyi unutmayın” – deyərək bunu 3 dəfə təkrarladı.
Hüseyn: “Ey Zeyd, peyğəmbərin Əhli-beyti kimdir? Onun zövcələri Əhli-beytdən deyilmi?” – deyərək soruşdu. Zeyd dedi: “Peyğəmbərin qadınları da Əhli-beytdəndir. Həmçinin Əhli-beyt sədəqə almaları haram buyurulan şəxslərdir” – dedi. “Onlar kim¬dir?” – deyə soruşulanda Zeyd dedi: “Əhli-beyt Əlinin, Aqilin, Cə’fərin, Abbasın ailəsidir”. Hüseyn: “Onların hamısına sədəqə almaq haramdır?” – deyə soruşanda, Zeyd: “Bəli” – dedi. (Müslim, Fadailus- səhabə, 2408).

Qısaca onu demək olar ki,ayə və hədislərə görə onun Əhli Beyti məhdud sayda insanlardan ibarət deyil və bütün bu deyilənlərdə vurğu Əhli Beytə hörmət etməyə,onları sevməyədir.

(Ya Peyğəmbər!) De: “Mən sizdən bu (risaləti təbliğ etmək üçün) bir şey istəmirəm. İstədiyim yalnız aramızda olan qohumluq əlaqələrini nəzərə almağınızdır. Kim bir yaxşı iş görərsə, onun yaxşılığının savabının (mükafatını) artırarıq!” Həqiqətən, Allah bağışlayandır, qədirbiləndir! (Şükrün və itaətin, gözəl əməllərin əvəzini verəndir!) Bu ayəyə gəldikdə isə bu ayə Məkkədə ikən nazil olub və o zaman heç Əli (r.a) ilə Fatimə (r.a) evlənməmişdilər.
Buxari Səhih əsərində bu haqda hədisi Səid ibn Cubeyrdən nəql edir. O deyir: İbn Abbas Allahın bu ayəsi: "De: “Mən sizdən bu (risaləti təbliğ etmək üçün) bir şey istəmirəm. İstədiyim yalnız aramızda olan qohumluq əlaqələrini nəzərə almağınızdır." Səid ibn Cubeyr deyir, mən dedim ki, ayənin mənası belədir: Yalnız qohumlarıma xoş davranmanızı istəyirəm . Bunu eşidən Abdullah ibn Abbas mənə tərəf dönüb dedi: Sən tələsirsən. Allaha and olsun, Qureyş qəbiləsinin elə bir qolu yoxdur ki, Məhəmmədin onlarla qohumluğu olmasın. Ona görə də ayənin mənası belədir: Mən sizdən yalnız aramızda olan qohumluq əlaqələrinin saxlanılmasını istəyirəm (Səhih əl-Buxari: Kitabut təfsir, surətuş Şura, bab, əl-məvəddətu fil qurbə 4818)

 
AdministratorTarix: Cümə, 20.02.2009, 15:25 | İsmarıc # 40
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Huzeyfa, Allah-Təala Quranda Əhli-beyti (ə) günahlardan təmizləmək istədiyini buyurur. Peyğəmbərin (s) xanımları, məsələn Aişə bu sıraya daxil ola bilərdimi? Quranda Peyğəmbər (s) zövcələrinin evlərində oturması əmr edilərkən Aişə dəvəyə minib Peyğəmbərin (s) xəlifəsinə qarşı döyüşə çıxdı. Rəsulullah nəvəsi Həsənin dəfninə mane oldu. Bu şəxs necə günahlardan təmizlənə bilər?


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
İslamiyyət forumu » İslam » 14 məsum » Ehli-beytin (e) meqamı
  • Страница 2 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Поиск:

Müstəqil İslam saytı © 2024
Конструктор сайтов - uCoz