Baş səhifə Təvəssül - Страница 2 - İslamiyyət forumu QeydiyyatGiriş
[ Yeni ismarıclar · Üzvlər  · Axtarış · RSS ]
Страница 2 из 2«12
İslamiyyət forumu » İbadət » Dua » Təvəssül
Təvəssül
PünhanTarix: Çərşənbə, 28.01.2009, 23:13 | İsmarıc # 21
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (TICCANI)
Əvvəla bizim bəhsimiz dua zamani ölüləri vasitəçi qərar verib verməməkdəndir.

Əvvəla mövzunun adı təvəssüldür. cool


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
AdministratorTarix: Cümə axşamı, 29.01.2009, 11:10 | İsmarıc # 22
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote
pirr tupurum pire pir gedsin ozune shefa versin,,, mene ALLAH yeter,, ovliyya kimdir ?

sen hec bilirsen ovliyya nedir ?

Budur sizin müsəlman əxlaqınız? Siz Allah dostlarının (övliyaları) ünvanına belə sözlər işlədirsiniz? Vay olsun sizə...

Quote
DIN KAMILDIR hec bir elaveye ehtiyyaci yoxdur ,, beyem peygenber s.a.s dini tamamlamayib ?

Əlbəttə ki, tamamlanıb: "Bu gün dininizi sizin üçün kamil etdim, sizə olan nemətimi (Məkkənin fəthi, islamın mövqeyinin möhkəmlənməsi, Cahiliyyət dövrünün bir sıra zərərli adətlərinin aradan qaldırılması və i. a.) tamamladım və sizin üçün din olaraq islamı bəyənib seçdim" ("əl-Maidə", 3).

Lakin bu gün Peyğəmbər (s) sağdırmı? Sən ondan bilavasitə hökmləri, dini öyrənə bilirsənmi? Əlbətt ki, xeyr. Həzrət Peyğəmbər (s) öz ümmətinin alimlərinə xüsusi dəyər vermişdir:

Həzrəti Peyğəmbər (s) buyurmuşdur: “Alimlərin məqamı abid və pəhrizkarların məqamından yetmiş dəfə ucadır. Onlar arasındakı məsafə o qədər böyükdür ki, çapar atlar bu iki məqamın arasını yetmiş ilə qət edərlər. Alimlərin onlardan üstün olmaları bundan irəli gəlir ki, abidlər ibadətlə məşğul olduqları bir halda Şeytan bid᾽ətçilik məqsədilə onları haqq yoldan azdırmaq istərkən, yayılmaqda olan bid᾽ətin qarşısını məhz alimlər alarlar” (Əttrəğib-vəttərhib, 1-ci cild, səh-102, 36-cı hədis).

Həzrəti Peyğəmbər (s) buyurmuşdur: “Alimlər insanları peyğəmbərlərin gətirdikləri şəriətlə hidayət etdikləri, mücahidlər isə peyğəmbərlərin gətirdiklərinin təlim olunmasının keşiyində durduqları üçün peyğəmbərlik məqamına ən yaxın olan kəslərdir” (Ehyaul-ülum, Ğəzzali, Elm kitabı) .

Quote
ALLAH beyem pirdedi ??

Əlbəttə ki, yox. Amma pirdə Allah dostu, mömin insan var. Mən onu vasitə tuturam.

Quote
Ona (Uca Allaha yaxınlaşmaq üçün) vasitə axtarın” (Maidə, 35). Burada “Vəsilə” (vasitə ilə səbəb) kəlməsindən məqsəd əməllər qəsd olunur. Eyni ilə diri insanlar ilə vasitə tutmağı şamil olunur. Necə ki, bu haqda Quran-Kərimdə bu cür zikir olunur:

“(Yəqubun oğlanları dedilər: ) “Ey Ata! Bizim üçün günahlarımızın bağışlanmasını dilə. Biz, doğrudan da, günahkar olmuşuq!” dedilər. “(Yəqub) dedi: “Mən Rəbbimdən sizin bağışlanmağınızı diləyəcəyəm. O, həqiqətən, bağışlayandır, rəhm edəndir!” (Yusuf, 97-98). Lakin Quran-Kərimdə açıq aşkar qeyd olunan ayələr kimi ölülər ilə ruhlara vasitə tutmağı zikir olunmayıb. Beləliklə dua zamani ölülər ilə ruhlara vasitə tutmaq sirk olur. Çünki insan dua etdikdə məkandan asılı olmayaraq ölülər ilə ruhlara eşitdiyinə etiqad edir. Əgər etiqad edirsə deməli Allaha xas olan sifətlərdən birini ölülər ilə ruhlara vermiş olur. Lakin Allaha xas olan sifətlərdən birini məxluqa vermək Uca Allaha şərik (orta) qoşmaqdır. Çünki məkandan asılı olmayaraq eşidən bilən Uca Allahdır. Müvəffəqiyyət tək Allahdandır.

Əvvəla bizim bəhsimiz dua zamani ölüləri vasitəçi qərar verib verməməkdəndir. Lakin siz isə Yəqub əleyhissalam-ın sağlığında Allahdan övladları üçün bağışlanma deməsini dəlil gətirmişsiniz. Ancaq ayədə Yəqub əleyhissalam diri olarkən zikir olunur və ölməmişdir. Çünki ölülər cavab verə bilməzlər, Amma Yəqub əleyhissalam: “Mən Rəbbimdən sizin üçün bağışlanma diləyəcəyəm.” zikir olunur. Bu diri insan ilə təvəssul etməyinə dəlildir. Lakin ölüləri vasitəçi qərar verməyinə dəlil deyil.

Siz kimsiniz ki, özünüzdən təfsir aparırsınız? Məgər belə şəxslərin aqibətini bilmirsiniz? "Vasitə" deyildikdə həm sağ, həm də ölü insan nəzərdə tutula bilər. Məgər ölülər eşitmir? Əgər peyğəmbərlər, imamlar, övliyalar diriykən eşidirsə, ölüykən eşitmir? Sizin ölünü vasitə qoşmağın haram olmasına dair dəliliniz varmı? Amma bizim var. Ölülər eşidə bilər!

Sünnə əhli, hətta İbn Teymiyyə və İbn Baz etiraf edirlər ki, ölülər ziyarətçilərin səsini eşidir və ruhları qaytarıldığından cavab da verirlər.(Məcmuu fətavi, Ben Baz, c. 13, səh-235. «Səlatul-mumin», əl-Qəhtani, s.1391)

Bəyhəqi Səyid ibn Müsayibdən gətirir ki: Biz Əli ibn Əbu Taliblə qəbiristanlığa gəldik. Əli dedi: Salam olsun sizə ey qəbir əhli. Siz öz durumunuz haqda bizə danışın, bizdə sizə danışaq. Səyid ibn Müsayib deyir: Birdən qəbirdən bir səs gəldi: Salam olsun sizə ey əmir əl-möminin! De bizə nələr olub. Əli dedi:...... (“Həqiqətu təvəssül vəl vəsilə” səh 242)

Və İbn Təymiyyənin şagirdi İnb Qəyyum yazır: Peyğəmbər deyib: Müsəlman öz mömin qardaşının qəbri yanından keçərkən sual etsə, Allah-təala o adamı dirildər ki, o qadraşına cavab versin (İbn Qəyyum “Ər-Ruh” səh 9).

Bu hədislərdən aydın olur ki, ölülər bizi eşidir və hətta bizə cavab da verə bilir. Həmçinin biz bilirik ki, peyğəmbər bu dünyada olarkən səhabələr ona təvəssül edirdilər.
Diriliyində ona təvəssül etmək olarsa, ölümündən sonra niyə bu qadağan olur? Bu qaydanı hansısa quran ayəsi ilə sübut edə bilərsiz?

Ənəsin Peyğəmbərdən (s) nəql etdiyi bir hədisdə deyilir: «Peyğəmbərlər (ə) qəbirlərində namaz qılan diri şəxslərdirlər» (Beyhəqi bu hədisin düzgün olduğunu bildirmişdir. İbn Həcər də «Fəthül-bari» əsərində bu hədisi qəbul etmişdir. Çünki onun fikrincə, «Fəthül-bari»də mövcud olan hədislər «Səhihi-Buxari»nin şərhidir və orada qeyd olunanlar «səhih» və «həsən» hədislərdir. Bax: «Əl-Məqalatus-səniyyə», səh. 114.)

“Ömər bin Xattab zamanında insanlar qıtlığa məruz qaldılar. Bir adam Nəbinin (Sallalahu Aleyhi və Səlləm) qəbrinə gəldi və dedi:
“Ey Allahın Rəsulu (Sallalahu Aleyhi və Səlləm) Allahdan ümmətin üçün yağış istə, çünki onlar həlak oldular.
Daha sonra Allahın Rəsulu (Sallalahu Aleyhi və Səlləm) o adamın yuxusuna girdi və buyurdu: “Ömərin yanına get, ona məndən salam söylə, onlara yağış yağacağını xəbər ver və ona de ki: “Ey Ömər ağlını başına yığ, ağlını başına yığ!”
Adam getdi və (bunu) Ömərə xəbər verdi. Dedi (Ömər): “Ya Rəbbim! Bacardığımı edirəm.” Və bu isnad səhihdir!"
(Əl Bidəyə vən Nihəyə: Cüz 7. Bab: “Hicrətin 18-ci ili”)

uraqlıq illərində Ömər ibn Xəttab yağış istəyi ilə Peyğəmbərin (s) əmisi Abbasa təvəssül etdi və dedi: «Xudaya, biz sənə və Peyğəmbərimizə (s) təvəssül edirdik, bizə su göndərirdin. İndi sənə və Peyğəmbərin (s) əmisinə təvəssül edir və su istəyirik.» Bu duadan sonra Abbasa təvəssül bəhrəsini verdi və Allah yağış nazil etdi. («Səhih Buxari», fəzaile əshab, səh. 626, hədis 3710) Bu hədis «Səhih Buxari»də iki yerdə nəql olunmuşdur. İddia edən olsa ki, Ömər diriyə təvəssül etmişdir, siz şiələr isə ölüyə təvəssül edirsiz, onlara belə cavab verirəm: Allahın övliyaları hər zaman diridirlər və eşidirlər. Hətta sələfilər də qəbul edirlər ki, qəbir əhli ziyarətçinin salamını eşidir və onun cavab verə bilməsi üçün Allah ona ruhunu qaytarır. «Ölülər ziyarətçinin salamını eşidir və Allah onların ruhunu qaytarır ki, salamın cavabını versinlər.» («Səlatul-mumin», əl-Qəhtani, səh. 1392)


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
For_IslamTarix: Cümə axşamı, 29.01.2009, 20:55 | İsmarıc # 23
Çavuş
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 170
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Bismillah. "...Sizə salam olsun!" (Ən Nəhl 32)

Keçək məsələyə. Ticcanidir, kimdir özünü lap vurub başa düşməməzliyə. Adama bir sözü nə qədər deyərlər. Lap istiyir şiə olmusan bundan qabaq. Sən deyirsəna şiə olmuşam, bilirsən hansı şiələrdən olmusan? Hz Əli (əs) şiələrindən yox! Sadəcə adın elə olub. Və ya elə qoymusan, ürəyində isə başqa cür olmusan! Və ya savadsızlıqdan doğu yoldan azmısan. ancaq : “Allah istədiyini (haqq yoldan) sapdırır. Tövbə edən (Allahın itaətinə qayıdan) şəxsi isə Öz hidayətinə (Özünün doğru yolu olan islam dininə) qovuşdurur”.

Keçək məsələlərə.

Quote (TICCANI)
For_Islam, hee duz deyirsen gedin pire ve rushvet teklif edin pirlere qebirlere ki sizin ishinizi tez duzeltsin:())))))) NE QEDERDE CAHILSINIZ

Sən nəyə qarşısan onu de! Təbərrükə qarşı? Peyğəmbərdən və ya övliyalardan bir şey istəməyə qarşı? Cahil o kəsdir ki, haqqı görər amma görməmiş kimi davranar!

Quote (TICCANI)
Adminstrator, beli ezizim bu sure musiqi barededir birde o AQSHIN DEYE BIR MEYXANA DEYEN VARE ONA AID ,, VE MENASIZ MERSIYYELERE AIDDIR

ağlamaq və mərsiyyə və bu kimi şeylər boş boş şeylərdirsə, de görüm nə üçün Hz Rəsulullah (s) nəvəsi (ə) üçün ağladı? Sizsinizmi özünü onun (s) sünnəsindən olduğunu deyən?

Quote (TICCANI)
“Mənə deyə bilərsinizmi? Sizə Allahın əzabı gəlsə və ya qiyamət başınızın üstünü alsa, Allahdan başqasına dua edib yalvaracaqsınızmı? Əgər doğrudanışanlarsınızsa (deyin görək)!” 6:41 Xeyr, yalnız Ona (Allaha) dua edib yalvaracaqsınız. O əgər istəsə, yalvardığınız bəlanı aradan qaldırar, siz də Ona şərik qoşduğunuz bütlərinizi unudarsınız. (Buna görə də başınıza bir bəla gəlməmişdən əvvəl Allaha ibadət edin. Ona heç bir şərik qoşmayın!)

Ay insan! Başa düşmürsən ki, o ayə bütpərəstlərə qarşıdır?! Təvəssül etmək caiz olmasa idi, onda nə üçün Quranda Allahu Təala deyir ki:
"Biz hər bir peyğəmbəri, ancaq ona Allahın iznilə itaət olunsun deyə, göndərdik. Onlar (münafiqlər) özlərinə zülm etdikləri zaman dərhal sənin yanına gəlib Allahdan bağışlanmaq diləsəydilər və Peyğəmbər də onlar üçün əfv istəsəydi, əlbəttə, Allahın tövbələri qəbul edən, mərhəmətli olduğunu bilərdilər. " (Ən Nisa 64)
Bəs niyə burada deyilir ki, Pyeğəmbər (s) onlar üçün əfv istəsə idi... Məgər özləri dua edə bilmirlər? Nəuzu billah, yoxsa deyirsən Quran - hidayət kitabı..... (arxasını yəqin ki anladın, yazmağa belə cürət etmirəm).

Quote (TICCANI)
Adminstrator, sen get AQSHININ MIRMOVSUM AQA MEYXANASINA QULAQ AS GOR NE QEDER KUFUR SOZ ISHLEDIR ORDA SONRA DANISH AND OLSUN ALLAHA HZ ALI BILSEYDI ONUN ADINDAN BELE ISTIFADE EDEN SHIYELER VAR MEYYUS OLARDI,, INSHALLAH AXIRETDE GORUSHECEK VE OZUNE ONUN YALANCHI SHIYELERI DEYENLERIN UZUNE TUPURECEK

Tüpürülməli şəxslər o şəxslərdir ki, şeytanın buynuzu kimi şərqdən (Nəcddən) çıxıb və dində təfriqə yaradıblar! Hz Əli və Şiələri barədə Bəyyinə surəsi 7 ci ayə nazil olub. Budur sizin alimlərdən:

Təbəri Bəyyinə surəsinin təfsirində belə bir hədis nəql edir:

حدثنا ابن حميد، قال : ثنا عيسى بن فرقد، عن أبي الجارود، عن محمد بن عليّ أُولَئِكَ هُمْ خَيْرُ البٌرِيَّةِ فقال النبيّ صلى الله عليه وسلم : «أنْتَ يا عَليُّ وَشِيعَتُكَ».

Mənası: İbn Hamid İsa ibn Ferqedden, o Abulcaruddan, o da Mühəmməd ibn Əlidən nəql edir ki, Peyğəmbər (s) “İman gətirib yaxşı əməllər edənlər isə yaradılmışların ən yaxşılarıdır” (Bəyyinə 7) ayəsinin təfsirində belə buyurmuşdur: “Ey Əli, bu sən və sənin şiələrindir!”

Digər sünnü müfəssiri, iki təfsir müəllifi və yüzlərlə digər kitab sahibi Əbdurrəhman Suyuti isə ad-Durrul Mənsur təfsirində Beyyinə surəsinin təfsirində belə nəql edir:

وأخرج ابن عدي عن ابن عباس قال : لما نزلت {إِنَّ ٱلَّذِينَ ءامَنُواْ وَعَمِلُواْ ٱلصَّـٰلِحَـٰتِ أُوْلَـئِكَ هُمْ خَيْرُ ٱلْبَرِيَّةِ } قال رسول الله صلى الله عليه وسلم لعلي : «هو أنت وشيعتك يوم القيامة راضين مرضيين».

Mənası: İbn Udeyy ibn Abbasdan nəql edir ki: “İman gətirib yaxşı əməllər edənlər isə yaradılmışların ən yaxşılarıdır” ayəsi nazil olanda Peyğəmbər (s) Əliyə dedi: “O, sən və sənin şiələrindir ki, qiyamət günü Allahın razı qaldığı və onların da Allahdan da razı qaldığı şəkildə olarlar.”

Digər bir hədisdə belə nəql edir:

وأخرج ابن مردويه عن علي قال : قال لي رسول الله صلى الله عليه وسلم : «ألم تسمع قول الله : {إِنَّ ٱلَّذِينَ ءامَنُواْ وَعَمِلُواْ ٱلصَّـٰلِحَـٰتِ أُوْلَـئِكَ هُمْ خَيْرُ ٱلْبَرِيَّةِ } أنت وشيعتك وموعدي وموعدكم الحوض إذا جئت الأمم للحساب تدعون غرا محجلين».

Mənası: İbn Mardveyh Əlidən nəql edir ki: Peyğəmbər (s) mənə buyurdu: “Məgər Allahın kəlamını eşitməmisən ki, buyurur: “İman gətirib yaxşı əməllər edənlər isə yaradılmışların ən yaxşılarıdır”. O sən və sənin şiələrindir. Sən və sənin şiələrinlə mənim vədə yerimiz hovuzun kənarıdır. Ümmətlər hesaba hələn zaman siz bəzədilmiş kəcavədə, parlaq simada çağırılacaqsınız.”

Digər məşhur sünnü müfəssiri Alusi isə belə nəql edir:

فقد أخرج ابن مردويه عن علي كرم الله تعالى وجهه قال قال لي رسول الله صلى الله عليه وسلم ألم تسمع قول الله تعالى إن الذين آمنوا وعملوا الصالحات أولئك هم خير البرية هم أنت وشيعتك وموعدي وموعدكم الحوض إذا جثت الأمم للحساب يدعون غراً محجلين

Mənası: İbn Mardveyh Əlidən nəql edir ki: Peyğəmbər mənə buyurdu: “Məgər Allahın kəlamını eşitməmisən ki, buyurur: “İman gətirib yaxşı əməllər edənlər isə yaradılmışların ən yaxşılarıdır”. O sən və sənin şiələrindir. Sən və sənin şiələrinlə mənim vədə yerimiz hovuzun kənarıdır. Ümmətlər hesaba hələn zaman siz bəzədilmiş kəcavədə, parlaq simada çağırılacaqsınız.”

Alusi digər bir hədisdə nəql edir:

وأخرج ابن مردويه أيضاً عن ابن عباس قال لما نزلت هذه الآية أن الذين آمنوا الخ قال رسول الله صلى الله عليه وسلم لعلي رضي الله تعالى عنه وكرم وجهه هو أنت وشيعتك يوم القيامة راضين مرضيين

Mənası: İbn Mərdveyh ibn Abbasdan nəql edir ki: “İman gətirib yaxşı əməllər edənlər isə yaradılmışların ən yaxşılarıdır” ayəsi nazil olan zaman Peyğəmbər Əliyə dedi: “O, sən və sənin şiələrindir ki, qiyamət günü Allahın razı qaldığı və onların da Allahdan razı qaldığı şəkildə olarlar”

Quote (TICCANI)
Doğrusu, əsl din ancaq Allaha məxsusdur. Allahı qoyub başqalarını özlərinə dost tutanlar: “Biz, onlara ancaq bizi Allaha daha çox yaxınlaşdırsınlar deyə ibadət edirik”– (deyirlər.) Əlbəttə ki, Allah ziddiyyətə düşdükləri şeylər barəsində onların arasında Öz hökmünü verəcəkdir. Şübhəsiz ki, Allah yalançı və kafirləri doğru yola yönəltməz. ZUMER/3

Allahdan başqasına İBADƏT EDƏN müşrikdir!

Quote (TICCANI)
pirr tupurum pire pir gedsin ozune shefa versin,,, mene ALLAH yeter,, ovliyya kimdir ? sen hec bilirsen ovliyya nedir ?

Şəfaət barədə:
1- Cabir b. Abdullah'tan, Resulullah'ın (s.a.a) şöyle buyurduğu rivayet edilir: "Bana, benden öncekilere verilmeyen beş şey verilmiştir... ve bana, benden önceki hiçbir peygambere verilmeyen şefaat verilmiştir..."[22]

2- Resulullah (s.a.a) şöyle buyurmuştur: "Kim benim için vesile isterse, şefaate ulaşır."[23]

3- Resulullah (s.a.a) buyuruyor ki: "Benim şefaatim, ümmetimden büyük günahlar işleyenlere ulaşacaktır."[24]

4- Peygamber efendimiz (s.a.a) şöyle buyurmuştur: "Şefaat edin ki, şefaat edilesiniz ve yüce Allah Peygamberinin diliyle istediğini yapsın."[25]

5- Enes b. Malik Resulullah'tan (s.a.a) şöyle nakleder: "Cennette ilk şefaat edecek olan benim."[26]

[22]- Sünen-i Nesaî, s.211. Sahih-i Buhari, c.1, s.86-113

[23]- Sünen-i Nesaî,c.2, s.26

[24]- Men La Yahzuruh-ul Fakih, c.3, s.376

[25]- Sünen-i Nesai, c.5, 87

[26]- Sahih-i Müslim, c.1, s.130

Daha ətraflı: http://www.islamkutuphanesi.com/turkcek....#link10

Quote (Adminstrator)
Allaha dua edirəm, ondan öz hacətlərimi istəyirəm.

Quote (TICCANI)
ALLAH beyem pirdedi ??

Allaha niyə məsciddə ibadət edirsən? Allah məgər məsciddədir? Belə ağılsız sözlər demən elə sənin öz ağılının hansı səviyyədə olduğunu göstərir.

Quote (TICCANI)
DIN KAMILDIR hec bir elaveye ehtiyyaci yoxdur ,, beyem peygenber s.a.s dini tamamlamayib ?

birincisi əhli sünnət özüü o dörd imama təqlid edir. O ki, qaldı ayəyə:
«Bu gün dininizi tamamlayıb, mükəmməl etdim, sizə olan ne'mətimi tamamladım və bir din kimi sizin üçün islamı bəyənib seçdim». Maidə surəsi

Bir çox təfsirçilər bu ayənin "Qədir" hadisəsindən sonra nazil olduğunu söyləmişlər. Bu ayə Muhəmmədin (s) risalət təbliğinin tamamlanmasına dəlalət edir ki, o da Əli (ə) və ümumilikdə Əhli-Beytin (ə) vilayətini təbliğ etmədən tamamlanmaz. Ağla sığılmaz bir sözdür ki, təbliğin tamamlanması, Peyğəmbərin (s) Əliyə (ə) olan dostluq və məhəbbətini təbliğ etməklə həyata keçsin.

Quote (TICCANI)
sen ne meqsed ile gedirsen bes sende gedib vasite qoshursanda piri ALLAHA Ey insanlar! Sizə bir məsəl çəkilir. Onu dinləyin. Şübhəsiz ki, Allahdan başqa ibadət etdikləriniz bir milçək belə yarada bilməzlər, hətta bunun üçün bir yerə yığışsalar belə. Əgər milçək onlardan bir şey götürüb aparsa, bunu ondan geri ala bilməzlər. (Bunu etmək )istəyən də aciz qalar, istənilən də!

burda söhbət ibadət etdiklərindən deyilir! Əlbətəə Allahdan başqasına ibadət edən müşrikdir! İBADƏT EDƏN!!!!!!!!!!!

Quote (TICCANI)
Ona (Uca Allaha yaxınlaşmaq üçün) vasitə axtarın” (Maidə, 35). Burada “Vəsilə” (vasitə ilə səbəb) kəlməsindən məqsəd əməllər qəsd olunur. Eyni ilə diri insanlar ilə vasitə tutmağı şamil olunur. Necə ki, bu haqda Quran-Kərimdə bu cür zikir olunur: “(Yəqubun oğlanları dedilər: ) “Ey Ata! Bizim üçün günahlarımızın bağışlanmasını dilə. Biz, doğrudan da, günahkar olmuşuq!” dedilər. “(Yəqub) dedi: “Mən Rəbbimdən sizin bağışlanmağınızı diləyəcəyəm. O, həqiqətən, bağışlayandır, rəhm edəndir!” (Yusuf, 97-98). Lakin Quran-Kərimdə açıq aşkar qeyd olunan ayələr kimi ölülər ilə ruhlara vasitə tutmağı zikir olunmayıb. Beləliklə dua zamani ölülər ilə ruhlara vasitə tutmaq sirk olur. Çünki insan dua etdikdə məkandan asılı olmayaraq ölülər ilə ruhlara eşitdiyinə etiqad edir. Əgər etiqad edirsə deməli Allaha xas olan sifətlərdən birini ölülər ilə ruhlara vermiş olur. Lakin Allaha xas olan sifətlərdən birini məxluqa vermək Uca Allaha şərik (orta) qoşmaqdır. Çünki məkandan asılı olmayaraq eşidən bilən Uca Allahdır. Müvəffəqiyyət tək Allahdandır.

aye var ki, Allah yolunda şəhid olanlara ölü deməyin!!! Onlar diridirlər!

Quote (TICCANI)
Əvvəla bizim bəhsimiz dua zamani ölüləri vasitəçi qərar verib verməməkdəndir. Lakin siz isə Yəqub əleyhissalam-ın sağlığında Allahdan övladları üçün bağışlanma deməsini dəlil gətirmişsiniz. Ancaq ayədə Yəqub əleyhissalam diri olarkən zikir olunur və ölməmişdir. Çünki ölülər cavab verə bilməzlər, Amma Yəqub əleyhissalam: “Mən Rəbbimdən sizin üçün bağışlanma diləyəcəyəm.” zikir olunur. Bu diri insan ilə təvəssul etməyinə dəlildir. Lakin ölüləri vasitəçi qərar verməyinə dəlil deyil.

Bərzəx həyatını inkar edirsiniz?

Quote (TICCANI)
Onların (Allaha şərik qoşanların) dua etdikləri zaman “Rəblərinə daha yaxın olsun” deyə, vasitə axtarırlar, Onun rəhmətini umurlar, əzabından qorxurlar. Həqiqətən, Rəbbinin əzabı qorxuludur!” (İsra, 57). Budur Katoliklər Həzrəti Məryəmi vasitəçi tuturlar. «"Ey Müqəddəs Məryəm, bizim üçün dua et." ...Məryəm özü üçün necə dua etdisə bizim üçün də eyni şəkildə dua edir: ....."Məryəmdən bizlər üçün dua etməsini istəyirik,"» (Kаtolik Kilsəsi Din və Əхlаq Təzisləri, pаrаqrаf 2677). Lakin bu məslə ilə balı Allah rəsulu (s) bunu bizlərə qadağan edərək buyurmuşdur: “Mənim qəbrimi büt kimi ibadətgaha çevirməyin.” (Babəveyh əl-Qummi, “Mən lə yəhduruhu əl-fəqih”i. 1 cild, səhifə 178 hədis № 532, Biharul-ənvar. 79 cild, səhifə 20, həmçinin 80 cild, səhifə 313).

Onda niyə Hz Yaqubun oğlanları atasından xahiş edirlər ki, onlar üçün dua etsinlər!? Axı Hz Yaqub da onlar kimi dua edir...

O ki, qaldı qəbrin üstündə məscid tikilməsinə:

21. (İnsanları–Tərsusun əhalisini) onların halı ilə beləcə tanış etdik ki, Allahın (məxluqatın öləndən sonra diriləcəyi haqqındakı) və’dinin doğru olduğunu və qiyamətin qopacağına əsla şübhə olmadığını bilsinlər. O zaman (Tərsusdakı mö’minlər və kafirlər) öz aralarında onların (əshabi-kəhfin) işi (və ya insanın öləndən sonra dirilib-dirilməyəcəyi, dirilmənin yalnız ruhla, yaxud ruh və bədənlə birlikdə olacağı kimi dini məsələlər) barəsində mübahisə edirlər. (Nəhayət, əshabi-kəhf öldükdən sonra kafirlər) dedilər: “Onların üstündə bir bina tikin. Rəbbi (onların öldüyünü, yaxud yenidən yuxuya getdiyini və nəyə e’tiqad etdiyini) daha yaxşı bilir!” Onların (əshabi-kəhfin) haqqındakı mübahisədə qalib gələnlər (mö’minlər) isə: “Onların (məzarı) üstündə (Allaha ibadət etmək məqsədilə) bir məscid tikəcəyik!” – dedilər. Kəhf surəsi

Allah hidayət versin!

Добавлено (29.01.2009, 20:55)
---------------------------------------------
ALLAH'IN VELİ KULLARINA TEVESSÜL ETMEK, ŞİRK VE BİDATSEBEBİ MİDİR?
http://www.islamkutuphanesi.com/turkcek....ru_:_4_

 
TICCANITarix: Cümə, 30.01.2009, 01:01 | İsmarıc # 24
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 37
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 100%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (For_Islam)
Onların (əshabi-kəhfin) haqqındakı mübahisədə qalib gələnlər (mö’minlər) isə: “Onların (məzarı) üstündə (Allaha ibadət etmək məqsədilə) bir məscid tikəcəyik!” – dedilər. Kəhf surəsi

maqaranin icinde tikecekdiler ?

ondlari dovrunde islam dini var idi ?

onlarin dovrunde icki halal idi ?

tongue
tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

Добавлено (30.01.2009, 01:01)
---------------------------------------------
sizin pirlerde yatanlar ve ya gedib nezir verdiyiniz daqlar aqaclar demirler buzovnadaki qayalar onlarda sehiddir ?


Hər kəs Allaha və Peyğəmbərinə itaət etməyib Onun hədlərini aşarsa, (Allah da) onu həmişəlik Cəhənnəmə daxil edər. Onu rüsvayedici əzab gözləyir”. (ən-Nisa 4:14)
 
For_IslamTarix: Cümə, 30.01.2009, 17:33 | İsmarıc # 25
Çavuş
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 170
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (TICCANI)
maqaranin icinde tikecekdiler ? ondlari dovrunde islam dini var idi ? onlarin dovrunde icki halal idi ?

deyesen sen özün Quran ayelerine dil uzadırsan dry
Meger Hz Muhammedden (s) evvel peyğemberler olmayıb? Ele eshabi Kehf Hz İsa (as) peyğemberin döneminden az sonra olub! İnsanların özbaşına qaldığı, ilahi hökmen olmadığı dövr olub?
Quote (TICCANI)
sizin pirlerde yatanlar ve ya gedib nezir verdiyiniz daqlar aqaclar demirler buzovnadaki qayalar onlarda sehiddir ?

O ki qaldı təbərrükə, faydalı olar oxu:
http://www.islamkutuphanesi.com/turkcek....u_:_30_
 
TICCANITarix: Cümə, 30.01.2009, 21:12 | İsmarıc # 26
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 37
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 100%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



ALLAHU ƏKBƏR


Hər kəs Allaha və Peyğəmbərinə itaət etməyib Onun hədlərini aşarsa, (Allah da) onu həmişəlik Cəhənnəmə daxil edər. Onu rüsvayedici əzab gözləyir”. (ən-Nisa 4:14)

İsmarıcı redaktə etdi: İravani - Cümə, 30.01.2009, 22:19
 
PünhanTarix: Çərşənbə, 04.02.2009, 18:16 | İsmarıc # 27
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (TICCANI)
Əvvəla bizim bəhsimiz dua zamani ölüləri vasitəçi qərar verib verməməkdəndir. Lakin siz isə Yəqub əleyhissalam-ın sağlığında Allahdan övladları üçün bağışlanma deməsini dəlil gətirmişsiniz. Ancaq ayədə Yəqub əleyhissalam diri olarkən zikir olunur və ölməmişdir. Çünki ölülər cavab verə bilməzlər, Amma Yəqub əleyhissalam: “Mən Rəbbimdən sizin üçün bağışlanma diləyəcəyəm.” zikir olunur. Bu diri insan ilə təvəssul etməyinə dəlildir. Lakin ölüləri vasitəçi qərar verməyinə dəlil deyil.

Ölüm insanların yox olması demək deyil. Ölümdən sonra yeni bir həyatın başlanması sizə də bəllidir. Nə üçün Qur’ani-Kərimdə keçmiş peyğəmbərlər xatırlanır, onlara salam göndərilir? Elə Qurani-kərimdə Peyğəmbərə (s) salavat və salam söyləməyi bizə vacib buyurulmuşdur.Siz demək istəyirsiniz ki, Peyğəmbər (s.a.s) bizi eşitmir?


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
BirteherTarix: Cümə axşamı, 12.02.2009, 17:25 | İsmarıc # 28
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 8
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Ticcani ve senin kimiler, sizleri exlaqli ve sebrli olmaqa devet edirem ki, behsimiz alinsin. Siz mescidinizin ve ustadlarinizin uzusunuz. Deyesen sizlere ban qoyulub amma eybi yoxdur sizin kimiler choxdur. InshaALLAH ne vaxtsa muxatebim olarsiniz.

Quote
ovliyya kimdir ?

نَرْفَعُ دَرَجَاتٍ مَّن نَّشَاء إِنَّ رَبَّكَ حَكِيمٌ عَلِيمٌ
Biz istediyimiz kesi derece-derece ucaldarıq. Şübhesiz ki, Rebbin Müdrikdir, Bilendir.(El-Enam-83)

Siz istemesenizde ALLAH istediyi bezi insanlari derece-derece ucaldir.

Добавлено (12.02.2009, 04:36)
---------------------------------------------

Quote
maqaranin icinde tikecekdiler ?

فَقَالُوا ابْنُوا عَلَيْهِم بُنْيَانًا رَّبُّهُمْ أَعْلَمُ بِهِمْ قَالَ الَّذِينَ غَلَبُوا عَلَى أَمْرِهِمْ لَنَتَّخِذَنَّ عَلَيْهِم مَّسْجِدً

Ustadiniz Elixan Musayev bele tercume edir:“Onların (mezarı) üstünde mütleq bir mescid tikeceyik!”– dediler. (El-Kehv-21)

Sizin etiraziniz var?

Добавлено (12.02.2009, 05:15)
---------------------------------------------

Quote
ondlari dovrunde islam dini var idi ?

onlarin dovrunde icki halal idi ?

قُولُواْ آمَنَّا بِاللّهِ وَمَآ أُنزِلَ إِلَيْنَا وَمَا أُنزِلَ إِلَى إِبْرَاهِيمَ وَإِسْمَاعِيلَ وَإِسْحَقَ وَيَعْقُوبَ وَالأسْبَاطِ وَمَا أُوتِيَ مُوسَى وَعِيسَى وَمَا أُوتِيَ النَّبِيُّونَ مِن رَّبِّهِمْ لاَ نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِّنْهُمْ وَنَحْنُ لَهُ مُسْلِمُونَ

Deyin: “Biz Allaha, bize nazil olana, İbrahime, İsmaile, İshaqa, Yaquba ve onun nesline nazil olana, Musa ve İsaya verilenlere, özlerinin Rebbi terefinden peyğemberlere verilenlere iman getirdik. Biz onların arasında ferq qoymuruq. Biz yalnız Ona teslim olanlarıq!” (El-Beqere-136)

Siz deyesen axi ferq qoyursunuz?

وَوَصَّى بِهَا إِبْرَاهِيمُ بَنِيهِ وَيَعْقُوبُ يَا بَنِيَّ إِنَّ اللّهَ اصْطَفَى لَكُمُ الدِّينَ فَلاَ تَمُوتُنَّ إَلاَّ وَأَنتُم مُّسْلِمُونَ

İbrahim de, Yaqub da bunu oğullarına vesiyyet etdiler: “Ey oğullarım! Heqiqeten, Allah bu dini sizin üçün seçmişdir. Siz de ancaq müselman olaraq ölmelisiniz!”(El-Beqere-132)

وَلَكِن كَانَ حَنِيفًا مُّسْلِمًا وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ

O, ancaq henif bir müselman idi ve müşriklerden deyildi.(Ali-Imran-67)

Yeqin sizde ozunuzu muselman hesab edirsiniz? Onlar muselman idiler, Eshabi-Kehv de hemchinin.

قُلْ بَلْ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ

De: “Eksine, (biz) henif İbrahimin dinindeyik. O, müşriklerden deyildi”.(El-Beqere-135)

ثُمَّ أَوْحَيْنَا إِلَيْكَ أَنِ اتَّبِعْ مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ

Sonra sene vehy etdik: “Henif İbrahim dinine tabe ol. O, müşriklerden deyildi”.(En-Nehl-123)

RasulALLAH onun dininde idi. Eshabi-kehv de hemchinin. Siz nece alayazu biLLAH yeni din getirmemisiniz ki,?

وَمَن يَرْغَبُ عَن مِّلَّةِ إِبْرَاهِيمَ إِلاَّ مَن سَفِهَ نَفْسَهُ وَلَقَدِ اصْطَفَيْنَاهُ فِي الدُّنْيَا وَإِنَّهُ فِي الآخِرَةِ لَمِنَ الصَّالِحِينَ

Sefeh olanlardan başqa kim İbrahimin dininden üz çevirer?(El-Beqere-130)

RasuLLAH, Eshabi-Kehv uz chevirmedi, biz de chevirmirik. Bes siz?

Ayeler choxdur. Amma siz insafli adamlara oxshayirsiniz. Bu qederi kifayet eder.

Добавлено (12.02.2009, 16:18)
---------------------------------------------

Quote
o hec bele 1 milcek yarada bilmez sene ne cavab verecek ?

Sene o milchek ayesini ezberletdirenlerden sorush bes diri peyqember nece 1 milchek yarada bilir ki, ona tevessul icaze verilir? Onlar basha dushmur-dushmesin bes size ne gelib ki, bu qeder elminizle ayird ede bilmirsiniz ki, bu aye konkret olaraq but perestlere aid nazil olub. Xatirladim ki, Quran ayesini tehrif etmek boyuk gunahdir. Buna menevi tehrif deyiller. Inanmirsiniz?

إِنَّ الَّذِينَ تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ لَن يَخْلُقُوا ذُبَابًا وَلَوِ اجْتَمَعُوا لَهُ

Şübhesiz ki, Allahdan başqa ibadet etdikleriniz bir milçek bele yarada bilmezler, hetta bunun üçün bir yere yığışsalar bele.(Hecc-73)

Sizin tevvessule icaze verdiyiniz saq adamlar yiqishsa milchek yarada biler?

وَقَدْ كَانَ فَرِيقٌ مِّنْهُمْ يَسْمَعُونَ كَلاَمَ اللّهِ ثُمَّ يُحَرِّفُونَهُ مِن بَعْدِ مَا عَقَلُوهُ وَهُمْ يَعْلَمُونَ

Halbuki onlardan bir zümre var idi ki, Allahın Sözünü eşidib anladıqdan sonra, bile-bile onu tehrif edirdiler. (El-Beqere-75)
Burda xitab kitab ehlinedir ha kafir ve ya mushrikden sohbet getmir.

Quote
o meyyit hele oz gunune aqlasin orda :)))

yox inan ki, bizim gunumuze aqlayir. Inanmirsan?

قِيلَ ادْخُلِ الْجَنَّةَ قَالَ يَا لَيْتَ قَوْمِي يَعْلَمُونَ

Elixan musayev bele tercume edir:(Şeherin sakinleri bu kişini öldürdükden sonra) ona: “Cennete daxil ol!”– deyildi. O dedi: Kaş xalqım bileydi ki,

Ishdi birden sizlerden kiminse berzexde yeri yaxshi olsa sizin gununuze aqlayacaq. Ayeler yene var. Amma siz insaf ehli olduqunuz uchun helelik kifayetdir.

Добавлено (12.02.2009, 17:13)
---------------------------------------------

Quote
QARDASH,BEYENDIM BUNA DEYILLER DELILLE DANISHMAQ, BEZI BILMEDIKLERIMIDE ARXIVE KOPIYALADIM, ALLAH RAZI OLSUN.

Senin arxivini daha da zenginleshdirmek fikrim var. Etirazin yoxdur ki,? Meshedi Ibad demishken a Balam gelini getirende bir baxmazlar kishidir yoxsa arvad? Indi sen arxivine bir sheyi kopiyalayanda bir baxmirsan ki, o sual-cavabdaki melumatlar doqrudur yoxsa bu bir showdur?

Добавлено (12.02.2009, 17:25)
---------------------------------------------

Quote
Adminstrator, beli ezizim bu sure musiqi barededir

O, olmasin bu olsun:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا يَسْخَرْ قَومٌ مِّن قَوْمٍ عَسَى أَن يَكُونُوا خَيْرًا مِّنْهُمْ وَلَا نِسَاء مِّن نِّسَاء عَسَى أَن يَكُنَّ خَيْرًا مِّنْهُنَّ وَلَا تَلْمِزُوا أَنفُسَكُمْ وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَابِ بِئْسَ الاِسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِيمَانِ وَمَن لَّمْ يَتُبْ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ

Ey iman getirenler! Bir camaat digerini mesxereye qoymasın. Ola biler ki, bunlar onlardan daha yaxşı olsunlar. Qadınlar da qadınları (lağa qoymasınlar). Ola biler ki, bunlar onlardan daha yaxşı olsunlar. Bir-birinize tene vurmayın ve bir-birinizi pis leqeblere çağırmayın. İman getirdikden sonra fesadçı adlanmaq nece de pisdir. Mehz tövbe etmeyenler zalımlardır.(Hucurat-11)


milyonlardan biri
 
İslamiyyət forumu » İbadət » Dua » Təvəssül
Страница 2 из 2«12
Поиск:

Müstəqil İslam saytı © 2017
Конструктор сайтов - uCoz