Baş səhifə Həzrəti Ömər? - İslamiyyət forumu QeydiyyatGiriş
[ Yeni ismarıclar · Üzvlər  · Axtarış · RSS ]
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
İslamiyyət forumu » İslam » Məzhəblər, Firqələr » Həzrəti Ömər?
Həzrəti Ömər?
For_IslamTarix: Cümə axşamı, 22.01.2009, 23:33 | İsmarıc # 1
Çavuş
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 170
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Bu barede çox yazdı ZehrayiNur, men de bu mövzunu açdım. Belke de bunu müzakire etmek lazım deyil, onların əməlləri onlara, amma gerek şieleri təhqir edənlərə də cavab yazaq. Bismillah

Peyğəmbəri-əkrəm(s) vəfatından bir az əvvəl buyurdu: “Mənimüçün kağız-qələm gətirin, sizin üçün bir məktub yazım ki, sizin hidayətinizə və yoldan azmamağınıza kömək olsun.” Ömər bu işə mane olub dedi:“Onun xəstəliyi şiddətlənmişdir və sayaqlayır!!!” (“TarixiTəbəri”, 2-ci cild, səh-436;“Səhihi Buxari”, 3-ci cild, “Səhihi Müslüm”, 5-ci cild, “Əl-bidayətu vən-nihayə”, 5-ci cild, səh-227;“Şərhi-Nəhcül-bəlağə”(İbni Əbil Hədid), 1-ci cild, səh-133.

Həmin hadisə birinci xəlifənin ölümü ilə nəticələnən xəstəliyində də təkrar olundu və o, xilafəti Ömərə verdi və vəsiyyət edərkən huşdan getdi, lakin Ömər birinci xəlifənin sayaqladığını iddia etmədi. Halbuki, vəsiyyətin yazıldığı zaman huşdan getmişdi, lakin Peyğəmbər (s) mə᾿sum və onun duyğu üzvləri öz yerində idi.(Rövzətus-səfa, 2-ci cild, səh-260

http://al-shia.org/html/azr/makaler/01.htm#_17

 
PünhanTarix: Cümə, 23.01.2009, 23:43 | İsmarıc # 2
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Salamun aleykum va rahmetullah.

Rəsulullah (s) vəfat edəndə buyurdu: “Mənim üçün qələm və kağız gətirin, sizə sifarşimi yazım ki, məndən sonra heç vaxt azmayasınız” Ömər dedi:“Peyğəmbərin xəstəliyi şiddətləndiyi üçün O, danışığını bilmir. Allahın kitabı bizə bəs edər” Səhihul-buxari. Kitabul elm, babu kitabətil-elm cild 1, səh 39.(Beyrut çapı)

Nəyə görə Əbu Bəkr vəsiyyətini yazmaq istəyəndə Ömər demədi ki, onun ağrıları şiddətləndiyi üçün o belə deyir. Allahın kitabı bizə bəs edər?

Muttəqi Hindi bu hədisi Ömərdən nəql edib. Ömər ibni Xəttab deyir:- Hər bir Peyğəmbərdən sonra ki, onun ümməti arasında ixtilaf əmələ gəldi o zaman ixtilaf edənlərin içindən batil dəstə haqq olan dəstəyə qalib gəldilər. (Kənzul-ummal, kitabul-itisami bil-kitabi vəs-sünnəti cid. 1 səh 183 hədis 929)

Bu hədisin məzmunundan xəbərdar olandan və səqifədəki ixtilafdan sonra Əbu Bəkrin və Ömərin qələbələrini necə izah edirsiniz? Ömərin sözünə əsasən səqifədə qalib gələn dəstə batil dəstə olub ya yox?

Əgər səqifədəki xəlifə seçkisi və seçilmiş xəlifəyə beyət alınma yolu səhih idisə bəs onda nəyə görə Ömər o işi “fəltə” (nagah və tədbirsiz bir iş) adlandırdı?
Ömər ibni Xəttab: “Əbu Bəkrin xilafətə seçilməsi nagah və tədbirsiz bir iş oldu”. (Səhih Buxari, kitabul-muharibin, babu rəcmil-hubla....8/208 çap Beyrut )


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
For_IslamTarix: Şənbə, 24.01.2009, 16:26 | İsmarıc # 3
Çavuş
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 170
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Bə'zi səhabələrin Peyğəmbər (s) vəsiyyət yazarkən mane olmaları

http://www.al-shia.my1.ru/publ/23-1-0-308

 
AdministratorTarix: Şənbə, 24.01.2009, 19:40 | İsmarıc # 4
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Xəlifə Ömər ibn Xəttab haqqında həmişə ixtilaflar mövcud olub. Amma mən daha qəribə bir rəvayətə rast gəlmişəm:

Muhala, ibn Hazm 11/224
وأما حديث حذيفة فساقط لانه من طريق الوليد بن جميع وهو هالك ولا نراه يعلم من وضع الحديث فانه قد روى أخبارا فيها ان أبا بكر. وعمر. وعثمان. وطلحة. وسعد بن أبي وقاص رضي الله عنهم أرادوا قتل النبي صلى الله عليه وسلم وإلقاءه من العقبة في تبوك وهذا هو الكذب الموضوع الذي يطعن الله تعالى واضعه فسقط التعلق به والحمد لله رب العالمين

Burada deyilir ki:
"Əbu Bəkr,Ömər,Osman,Səd ibn ƏbiVəqqas Peyğəmbərə (s) sui qəsd etmək fikrində idilər. Onlar istəyirdilər ki, Təbukda onun təpənin üstündən yuvarladsinlar(atsınlar)" (Rəvayət sənəd baxımından səhihdir).


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
PünhanTarix: Şənbə, 24.01.2009, 21:45 | İsmarıc # 5
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (Adminstrator)
Muhala, ibn Hazm 11/224 وأما حديث حذيفة فساقط لانه من طريق الوليد بن جميع وهو هالك ولا نراه يعلم من وضع الحديث فانه قد روى أخبارا فيها ان أبا بكر. وعمر. وعثمان. وطلحة. وسعد بن أبي وقاص رضي الله عنهم أرادوا قتل النبي صلى الله عليه وسلم وإلقاءه من العقبة في تبوك وهذا هو الكذب الموضوع الذي يطعن الله تعالى واضعه فسقط التعلق به والحمد لله رب العالمين Burada deyilir ki: "Əbu Bəkr,Ömər,Osman,Səd ibn ƏbiVəqqas Peyğəmbərə (s) sui qəsd etmək fikrində idilər. Onlar istəyirdilər ki, Təbukda onun təpənin üstündən yuvarladsinlar(atsınlar)" (Rəvayət sənəd baxımından səhihdir).

Bu barədə məndə məqalə mövcuddur.Əgər maraqlanan olsa dərc edərəm.


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
AdministratorTarix: Bazar, 25.01.2009, 11:10 | İsmarıc # 6
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Saytda məqsədəuyğun olmaz. Amma forumda yerləşdirə bilərsiniz.


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
PünhanTarix: Bazar, 25.01.2009, 13:29 | İsmarıc # 7
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (Adminstrator)
Saytda məqsədəuyğun olmaz. Amma forumda yerləşdirə bilərsiniz.

Elə mən də forumda yerləşdirməyi nəzərdə tutmuşdum.


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
ZehrayiNurTarix: Bazar, 25.01.2009, 21:14 | İsmarıc # 8
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 141
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Ömərin Xəlifə olması...

Əbu-Bəkr xəstə olanda Osman ibn-Əfanı yanına də'vət etdi və dedi: "Yaz! Bismilləhir-Rahmənir-Rahim. Əbu-Bəkr ibn Əbi Quhəfənin müsəlmanlara olan vəsiyyəti budur; "O, bu kəlmələri deyəndən sonra ürəyi keçdi. Osman isə Əbu-Bəkrin adıyla belə yazdı: "Ömər ibn Xəttab məndən sonra sizin xəlifənizdir".
Bundan bir qədər sonra Əbu-Bəkr yenidən ayılaraq Osmanın belə yazdığını görüb dedi: "Zənnimcə mənim ürək keçmədən yenidən ayılmayacağımdan və müsəlmanların ixtilafa düşəcəklərindən qorxub belə yazmısan? Osman belə cavab verdi: Bəli. Əbu-Bəkr də Osmana belə dua etdi: İslam və Müsəlmanların xidmətində durduğuna görə Allah-taala sənə xeyir versin! Bununla da Əbu-Bəkr Osmanın yazdığını qəbul etdi". { Tarixi-Təbəri; Tarixi-Diməşq. }
Digər bir rəvayətə görə, Ömər Əbu-Bəkrin yazdığı vəsiyyətnaməsini əlində gəzdirib camaata belə deyirdi: Ey müsəlmanlar! Rəsulullahın xəlifəsinin sözünü eşidin və itaət edin: { Tarixi-Təbəri }
Ömər ibn-Xəttabın, Əbu-Bəkrin Səqifə günü xəlifə olması üçün böyük bir rolu olmuşdur: Hansı ki, Ömər Ənsarların arasında düşən ixtilafdan və şər'ən xəlifə sahibinin, Rəsulullahın dəfnində məşğul olduğuna görə olmadığından istifadə edərək, bundan əvvəl sübut olunduğu kimi xalqı zor gücünə Əbu-Bəkrə bey'ət etdirmişdir. Ömər ibn Xəttab Əbu-Bəkrin xəlifə olması üçün böyük rol oynadığı kimi, Əbu-Bəkr adi qələminin mürəkkəbini işlətməklə Ömərin Xəlifə olması üçün böyük rol oynamışdır.
Əbu-Bəkr xəstə olduğu müddətdə hansı ki, xəstəliyi ürək keçmə səviyyəsinə qalxmışdır, vəsiyyətnaməni yazdığı zaman ona heç kim sayıqladığını söyləmədi. Lakin Rəsulullah (s) özündən sonra zəlalətə düşməmələri üçün, vəsiyyətnamə yazmağa qələm və vərəq istədiyi vaxt, Ömər və ona dəstək verənlər tərəddüd etmədən belə Rəsulullahın (s) sayıqladığını söylədilər.
Əbu-Bəkr müsəlmanların arasında ixtilaf düşməyindən qorxub özündən sonra Ömərin xəlifə olmasını iddia etmişdir. Əbu-Bəkr şuranın çağırılmasına qarşı çıxmasına baxmayaraq Əhli-Sünnət onun üzrünü qəbul edir. Halbu ki, onların iddiasına görə müsəlmanların xəlifəsi şuranın çağırılması yolu ilə seçilməlidir. Həmçinin qarşıda oxuyacaqsınız ki, yenə də onlar şuranın yolu ilə seçilməyənlərin xilafətllyini qəbul etmişdirlər. Hətta Müaviyyənin və oğlu Yəzidin xəlifəliyini də belə qəbul etmişdirlər. Hansı ki, onlar zor, qılınc, zülm yolu ilə müsəlmanların əmiri olmaqdan əl çəkməyirdilər. Onların qılıncları müsəlmanlərın, xüsusəndə pak Əhli-Beytin (ə) və onların nəvələrinin boyunlarını vurmaq üçün işləyirdi.
Burada belə bir sual meydana çıxır ki, nəyə görə Peyrəmbər (s) özündən sonra xəlifə tə'yin edərkən onun sözünü qəbul etmədilər, amma Əbu-Bəkr özündən sonra xəlifə tə'yin edəndə onun sözünü qəbul etdilər? Xüsusəndə Rəsulullahın (s) vəfatından sonra xəlifə barəsində ixtilaf, Əbu-Bəkrin vəfatından sonra yaranan ixtilafın səbəblərindən çox idi. Həmçinin Qur'ani-Kərimdə, Peyğəmbərin (s) vəfatından sonra müsəlmanların arasında düşən ixtilafa görə, Əlinin (ə) xəlifəliyinə və Əhli-Beytə (ə) rücu etməyi vaçib edən aydın nəsslər vardır.

Maddə 7. Forumda qırmızı rəngdən moderatorlar və adminstrator istifadə edə bilər.


«Ey insanlar! Rəbbinizdən qorxun!»
يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمُ


İsmarıcı redaktə etdi: İravani - Bazar ertəsi, 26.01.2009, 15:38
 
PünhanTarix: Çərşənbə axşamı, 03.02.2009, 16:14 | İsmarıc # 9
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



ZehrayiNur, Allah razi olsun.


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
i_esanTarix: Çərşənbə, 04.02.2009, 11:45 | İsmarıc # 10
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 17
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Qardaşlar yeni indi burada dediklerinizden ele çıxır ki, Hz.Ömerle Hz.EbuBekr beraber çalışırdılar... Bes meqsedleri ne idi? pul ve hakimiyyet mi?


03.02.2009--Türkiyede muhendislik oxuyuram cox da vaxtim olmur amma bu aralar biraz boslugum var bu arada bu formu gordum ve qeydiyyat oldum bir ara yazilarim kesilse bagislanmagi dileyirem..
 
PünhanTarix: Çərşənbə, 04.02.2009, 17:25 | İsmarıc # 11
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (i_esan)
Qardaşlar

Forumda bacilar da var.. smile

yeni indi burada dediklerinizden ele çıxır ki, Hz.Ömerle Hz.EbuBekr beraber çalışırdılar..

Niyə ayri-ayri çalışırdılar ki?


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
i_esanTarix: Çərşənbə, 04.02.2009, 18:32 | İsmarıc # 12
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 17
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (İravani)
Forumda bacilar da var..


Üzr isteyirem.. Burda(Türkiyede) kardeş sözü hamiya xitab etdiyi üçün alışqanlıq olubdu...
Quote (İravani)
Niyə ayri-ayri çalışırdılar ki?

-Demek istediyim o idi ki; yuxaridaki yazılara göre ele çıxır ki, onlar beraber çalışaraq her hansı bie şekilde hakimiyyeti ele keçirmeye çalışırdılar... Amma menim esas istediyim cavab o deyil. Eger bele düşünürsünüzse; menim sualim: o zaman onklrın meqsedi ne idi? Pul veya insanların üzerinde hakim olmaq mı? çünki menim ağlıma başqa heç bir sebeb gelmir... İnsan hakimiyyeti ya üstün olmaq üçün, ya da pul üçün deyişik hiylelerle ele keçirmeye çalışar.... Sebeb?


03.02.2009--Türkiyede muhendislik oxuyuram cox da vaxtim olmur amma bu aralar biraz boslugum var bu arada bu formu gordum ve qeydiyyat oldum bir ara yazilarim kesilse bagislanmagi dileyirem..
 
For_IslamTarix: Cümə, 06.02.2009, 20:00 | İsmarıc # 13
Çavuş
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 170
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



i_esan, salamun aleykum qardaş. Burada yalnız Ömer ibn Xettabdan danışırıq. Abubakr Quhafe barede ise istesen başqa mövzu aça bilersen.
Ömerin feziletlerini belke bir bi yazasan. Çox xahiş edirem cennet qocalarının ağası hedisini getirme. çox gülmüşem smile
Ondan evvel bir söz soruşum ki, peyğember deyende ki, "Gəlin ətrafıma cəm olun. Sizin azğınlığa düşməməyiniz üçün vəsiyyətnamə yazım. " deyende ne üçün Ömər dedi: "Peyğəmbərə (s) ağrıları üstün gəlib. Sizin ki, əlinizdə Qur'an var. Allahın kitabı bizə kifayətdir." .. Meger Quran öz peyğembere nazil olmayıbdır? Helelik bu barede revayetleri araşdıraq daha sonra diger meselelere keçerik inşallah

Добавлено (06.02.2009, 20:00)
---------------------------------------------
O, kefi istəyəni danışmır... Onu çox qüvvətli olan (Cəbrail) öyrətdi. (Necm suresi)

 
PünhanTarix: Cümə axşamı, 12.02.2009, 11:17 | İsmarıc # 14
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Görəsən nəyə görə Ömər Peyğəmbərin vəsiyyətinə mane oldu? Hətta bəzi hədislərdə bu cür nəql olunub: Ömər ibn Xəttab dedi: “Rəsulullah nə danışdığını bilmir, o sayıqlayır” Baş vermiş bu hadisə o qədər narahat edici və dərdli idi ki, İbni Əbbas hər dəfə bu faciəni yad edəndə gözünün yaşı mirvari dənələri kimi yanaqlarından aşağı axardı. İbn Əbbas deyir: “Cümə günü! Ah o cümə günü! –sonra gözlərindən yaş sel kimi axmağa başladı, sanki mirvari dənələri yanaqlarında düzülmüşdü. Sonra sözünə davam etdi- Rəsulullah (s) buyurdu: Mənim üçün bir lövhə və qələm gətirin sizə vəsiyyətimi yazım ki, heç vaxt yolunuzu azmayacaqsınız. – Orada olanlardan biri dedi: Rəsulullah (s) sayıqlayır”. (Səhih Muslim kitabul vəsiyyət bab tərkul vəsiyyət.... hədis 4233, Səhih Buxari, kitabul itisam bil kitab vəl sünnə....hədis 7366)


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
HuzeyfaTarix: Çərşənbə axşamı, 17.02.2009, 00:17 | İsmarıc # 15
Çavuş
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 100
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 20%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



İbn Abbas (Allah onların hər ikisindən razı olsun) deyir ki, Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) ölüm ayağında olarkən evdə bir çox insanlar var idi. Ömər də onların arasında idi. Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dedi: Gəlin sizin üçün bir yazı yazım ki, bundan sonra yolunuzu azmayasınız. Ömər dedi: Peyğəmbərin ağrıları çoxalıb. Quran mövcuddur. Allahın kitabı bizə yetərlidir. Evdə olanlar bu məsələdə fikir ayrılığına düşdülər və mübahisə etdilər. Bəziləri deyir, gətirin qoy Allahın elçisi sizin üçün bir yazı yazsın ki, bundan sonra yolunuzu azmayasınız. Bəziləri isə Ömərin dediyini deyirdilər. Onlar Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) hüzurunda çox ixtilaf və boşboğazlıq etdikdə Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dedi: "Çıxın bayıra". Buxari və Müslim .
Onlar bu hədislə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) səhabələrinə tənə etmək üçün yalandan deyirlər ki, guya Ömər deyib ki, Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) tərk (həcr) olunmalıdır . Bu isə Ömərin adından uydurulmuş ağ yalandır. Ömər, Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) tərk olunmasının gərəkliliyini deməmişdir. İki səhih və digər kitablarda nəql olunan rəvayətlərə əsasən Ömər belə demişdir: "Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) ağrıları çoxalmışdır". Həmin zamanlar Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) ölüm qabağı ağrıları şiddətlənmişdi. Aişənin (Allah ondan razı olsun) hədisi deyilənləri daha da açıqlayır. Belə ki, Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) huşunu itirəndən sonra özünə gəldikdə demişdi: Camaat namazı qıldımı?
Aişə dedi: Ey Allahın elçisi, onlar səni gözləyirlər. Sonra Peyğəmbərə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yuyunmaq üçün su təqdim etdilər. Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yuyunduqdan sonra ayağa durub namaza getmək istədikdə huşunu itirib yerə yıxıldı. Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun! Daha sonra özünə gəldikdə dedi: Camaat, namazı qıldımı?
Dedilər: Ey Allahın elçisi, onlar səni gözləyirlər. Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dedi: Mənə su gətirin. Suyu gətirdilər və o yuyundu. Sonra ayağa durub namaza getmək istədikdə huşunu itirib yerə yıxıldı. Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun! Atam anam ona fəda olsun.
Üçüncü dəfə huşunu itirib ayıldıqda dedi: Camaat, namazı qıldımı?
Dedilər: Onlar səni gözləyirlər.
Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dedi: Əbu Bəkrə deyin, qoy camaata namaz qıldırsın .
Bəli, orada Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) tərk olunmasını deyən olub, lakin həmin insan Ömər deyildi.
Abdullah ibn Məsud (Allah ondan razı olsun) Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) şiddətli ağrı keçirtdiyini gördükdə ona qarşı şəfqətlənib dedi: Ey Allahın elçisi, sən çox ağrı hissi keçirirsən. Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dedi: Mən, sizlərdən iki nəfərin ağrısı kimi ağrı çəkirəm. İbn Məsud (Allah ondan razı olsun) dedi: Ey Allahın elçisi, bu sənin ikiqat savab qazandığına görədir? Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dedi: Bəli .
Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) şiddətli ağrı hissləri keçirirdi. Ömər, Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) "Gəlin sizin üçün bir yazı yazım ki, bundan sonra yolunuzu azmayasınız" – bu sözlərini eşitdikdə ona şəfqət göstərib dedi: Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) ağrıları çoxalıb, Allahın kitabı bizə yetərlidir.
Biz, Ömərin bu sözünün Allahın bu ayəsinə müvafiq olduğunu deyirik. Allah təala buyurur: "Bu gün dininizi sizin üçün kamil etdim, sizə olan nemətimi tamamladım və sizin üçün din olaraq islamı bəyənib seçdim" .
Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) demişdir: "Allaha and olsun, Allaha və cənnətə yaxınlaşdıran elə bir əməl yoxdur ki, onun haqqında sizə məlumat verməyim. Allahın əmr etdiyi elə bir şey qalmamışdır ki, sizə onu əmr etməyim. Allahın qadağan etdiyi elə bir şey də qalmamışdır ki, sizi ondan çəkindirməyim" . Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) din barəsində bizə çatdırmadığı bir şey qalmamışdır. Bəs, Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yazmaq istədiyi nə idi?
İmam Əhməd (Allah ona rəhmət etsin) Müsnəd kitabında Əlinin (Allah ondan razı olsun) belə dediyini rəvayət edir: Biz Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yanındaydıq. Birdən o, mənə, ümmətinin özündən sonra yolunu azmaması üçün yazı yazmağa bir şey gətirməyi əmr etdi. Əli deyir: Mən onun (həmin vaxt ərzində) vəfat edəcəyindən qorxub dedim: Ey Allahın elçisi, mən yaxşı əzbərləyir və başa düşürəm. Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dedi: "Mən sizə, namaz və zəkata dəvamiyyətli olmağı, itaətinizdə olan kölələrə qarşı xoş davranmağınızı tövsiyə edirəm" .
Əgər qarşı tərəf, səhabələrin Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) əmrinə asilik göstərib ona yazmağa bir şey təqdim etmədiklərini əsas gətirsələr, cavabımız belə olar: Bu işdə ən birinci asilik edən Əli olmuşdur. Çünki yazmaq üçün nəsə gətirmək əmri birbaşa ona ünvanlanmışdı. Belə olan təqdirdə nə üçün Əli ona deyiləni gətirmədi?! Əgər biz bu işə görə Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) bütün səhabələrini məzəmmət ediriksə, Əli də məzəmmət olunmalıdır. Amma əslində bir neçə səbəbə görə bu məzəmmət bütün səhabələrə şamil edilmir.
Birinci: Elə həmin hədisdə Əli (Allah ondan razı olsun) deyir: Mən onun (həmin vaxt ərzində) vəfat edəcəyindən qorxub dedim: Ey Allahın elçisi, mən yaxşı əzbərləyir və başa düşürəm. Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) dedi: "Mən sizə, namaz və zəkata dəvamiyyətli olmağı, itaətinizdə olan kölələrə qarşı xoş davranmağınızı tövsiyə edirəm". Demək, Peyğəmbər (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) bu hədisdə özünün nə yazmaq istədiyini dili ilə demişdir.
İkinci: Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) yazmaq istədiyi onun üçün vacib, yaxud müstəhəb idi. Əgər yazılacaq sözlərin vacib olmasını, şəriətdə təbliğ edilməsi zəruri sayılan məsələlərdən olduğunu desələr bu zaman Peyğəmbərin (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) şəriəti tam şəkildə çatdırmadığını demiş olurlar. Bu isə Peyğəmbərə (Ona və ailəsinə Allahın salavatı və salamı olsun) qarşı böyük bir tənədir. Eləcə də bu sözləri deyən Allaha qarşı iftiradır. Belə ki, Allah təala buyurur: "Bu gün dininizi sizin üçün kamil etdim...".
Yox əgər onlar yazılacaq şeylərin müstəhəb olduğunu desələr, o zaman bu bizim hamımızın məqbul rəyi sayılar.
Üçüncü: Səhabələrin etirazları Peyğəmbərə göstərilən asilikdən deyil, ona qarşı olan şəfqətdən irəli gəlirdi.
 
i_esanTarix: Çərşənbə axşamı, 17.02.2009, 10:51 | İsmarıc # 16
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 17
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Esselamun Aleykum...
For_İslam ve İrevani xanım, yazının başından etibaren mene hedis yazır ve sual soruşursunuz, deyirsiniz ki Hz.Omerin bele etmeyini sebebi ne idi? Men de sizden sorusuram ki sizce sebebi ne idi? Amma bir qarışıqlıq oldu herhalda ve eyni sualları soruşmağa davam etdiniz.Hetta yazmışdım ki bele beraberlik quraraq hiyle ile xilafeti ele keçirmek mi idi? Eger heledise niye xilafeti ele keçirmek isteyirdiler? Pul üçün?, Üstünlük üçün? yoxsa her ikisi üçün?

Huzeyfa qardaş,deyerli melumatlara göre ALLAH razı olsun...


03.02.2009--Türkiyede muhendislik oxuyuram cox da vaxtim olmur amma bu aralar biraz boslugum var bu arada bu formu gordum ve qeydiyyat oldum bir ara yazilarim kesilse bagislanmagi dileyirem..
 
PünhanTarix: Çərşənbə axşamı, 17.02.2009, 13:12 | İsmarıc # 17
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



İbn Əbbasın bu hadisəni İslam tarixində ən böyk faciə adlandırması “həqiqətən müsibət və bütün müsibət Ömərin Peyğəmbərlə onun vəsiyyətnaməsi arasına girib yazmağa mane olmasından başlandı” (Səhih Buxari, kitab əl itisam bilkitab vəl sünnə, bab kərahiyyətil ixtilaf, hədis 7366,səh.613)


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
i_esanTarix: Çərşənbə, 18.02.2009, 12:39 | İsmarıc # 18
Əsgər
Qrup: İstifadeçi
İsmarıclar: 17
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (i_esan)
niye xilafeti ele keçirmek isteyirdiler? Pul üçün?, Üstünlük üçün? yoxsa her ikisi üçün?

Nedense bu forumda hele ancaq suallara men cavab verirem, hec kim menim suallarıma cavab vermir.Bu, bu movzuda da beledi, diger movzularda da. Cox mu cetin sual sorusdum-yox,sual cox asandı, sadece sizin reyinizi sorusuram...Ne ucun xilafetin ele kecirmek isteyirdiler?(haşa). Mene sorusulan suallar ucun evvelce o yazilan yeri oxumalı oluram, ondan sonra cavab yazıram.Amma ona baxmayaraq, bundan geri durmur oxuyur ve cavab yaziram, amma menim sorusdugum sual ucun hec ne oxumaq yada ellesmek lazim deyil...;sadece dusunceniz??? Amma yene de, bu sual ucun de cavab yazacam, ancaq biraz ferqli bir sekilde......
İrevani xanım(burada sadece size xitab etmirem,sizin sexsinizde herkese xitab edirerm), yeqin ki namaz qılırsınız.... Bizim muqeddes kitabimiz, bize emrleri veren kitab Qur'ani Kerimdi.Ve Allahu Teala Qur'ani Kerimde ...namaza yaxınlaşmayın(Nisa,43) buyurur. Niye namaz qılırsınız?


03.02.2009--Türkiyede muhendislik oxuyuram cox da vaxtim olmur amma bu aralar biraz boslugum var bu arada bu formu gordum ve qeydiyyat oldum bir ara yazilarim kesilse bagislanmagi dileyirem..
 
PünhanTarix: Cümə axşamı, 19.02.2009, 10:36 | İsmarıc # 19
Leytenant
Qrup: Super moderator
İsmarıclar: 459
Reytinq: 0
Xəbərdarlıq: 0%
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Quote (i_esan)
Ne ucun xilafetin ele kecirmek isteyirdiler?

Niyyətləri bilən Allahdır. Biz sadece zahirə qiymət verə bilərik. Tarixi məlumatları oxuyuruq və özümüzdən yalan uydurmuruq.Mənim bu saytda qeyd edtiyim mənbələrə baxsanız görərsiniz ki, coxu ahli sunnah menbesidir. Sizin sehih bildiyiniz kitablardan derc edirem ki, sonra sehih deyil demeyesiniz..

Quote (i_esan)
İrevani xanım(burada sadece size xitab etmirem,sizin sexsinizde herkese xitab edirerm), yeqin ki namaz qılırsınız.... Bizim muqeddes kitabimiz, bize emrleri veren kitab Qur'ani Kerimdi.Ve Allahu Teala Qur'ani Kerimde ...namaza yaxınlaşmayın(Nisa,43) buyurur. Niye namaz qılırsınız?


Qardas, Allah her iki dünyada da sizi güldürsün. tongue :

Quranın heç bir ayesində namaza qadağa yoxdur.Qeyd etdiyiniz ayədə də (sərxoşikən, cunublu oldugunuz zaman və s)qusl edənədək namaza yaxınlaşmıyın deyilir. Səhv etmirəmsə bu ayə möhkəm ayələrdəndir. Belə bir misalı nə üçün çəkdiyinizi təxmini bildim ,amma siz daha gözəl izah edərsiniz İNŞƏALLAH


Ədəb sayılsada məclisdə susmaq,
Məsləhət zamanı danışmaq gərək.
İki şey ağıla nöqsan sayilir:
Yersiz susmaq ilə, yersiz söz demək.
 
AdministratorTarix: Cümə axşamı, 19.02.2009, 11:35 | İsmarıc # 20
ALLAH BƏNDƏSİ
Qrup: Adminstrator
İsmarıclar: 416
Reytinq: 0
Status: Offline
إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلاَةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ وَمَن يَتَوَلَّ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ



Huzeyfa, bu qədər yazı kopyalamısınız, amma mahiyyətini anlamırsınız. Həmin vaxt Ömər, "Allahın kitabı bziə yetər" demədimi? Məgər bu dinimizə zidd deyilmi?
Ömər nədən qorxurdu? Məgər Peyğəmbər (s) ümməti azdıracaq nəsə yazacaqdı? Eh... siz hər şeyə bir don geyindirirsiniz...


De: “Mənim namazım da, ibadətim də, həyatım və ölümüm də aləmlərin Rəbbi Allah üçündür! ("əl-Ənam", 162)
 
İslamiyyət forumu » İslam » Məzhəblər, Firqələr » Həzrəti Ömər?
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Поиск:

Müstəqil İslam saytı © 2024
Конструктор сайтов - uCoz